Hj:n kytkettävät lukko akselit eteen ja taakse (täydelliset jarrut murrokset...) ja se hinta , tietysti kiinnostaa.
ovatko osat tehdasuusia vai käytettyjä ?
Rölli kirjoitti:Ihan vaan uteliaisuudesta et mistä kaikista osista lähti hinnat kyselyyn?
Suunnilleen kaikista mita tassa on kyselty ja listaa voi jatkaa. Hintoja varmaan tulee noin parin viikon paasta, mutta jos jotain puuttuu niin ilmoituksia. Laitan lisaa meilia menemaan
Minua kiinnostaisi kokonainen BJ-75 avolava. Ihan vain varaosa autoksi ei siis rekisteriin. Esim nokkakolaroitu 86 -96 malliset niin että laatikot ja akselit olisivat ehjät ja lava olisi ehjä.
Tumppi kirjoitti:Minua kiinnostaisi kokonainen BJ-75 avolava. Ihan vain varaosa autoksi ei siis rekisteriin. Esim nokkakolaroitu 86 -96 malliset niin että laatikot ja akselit olisivat ehjät ja lava olisi ehjä.
Pitaako olla nimenomaan BJ? FJ:na voisi loytya hyva varaosapeli taaltakin
Täytyneepä selvittää BJ:n ja FJ:n erot. Ainakin LJ:n ja vastaavan bensamallin RJ:n erot ovat aika huomattavat, no kori niissä on sama, mutta vaihteistot ja perät ovat erilaisia. Mutta selvitellään asia niin tulee sekin selväksi.
Onko mahdollista saada myös moottoripyörän konetta, jos on niin kiinnostaisi hayabusan 1300cc kone, mielellään tuliterä, mutta jos on vähän jauhettu, niin kelepaa semmonenkin.
No niin nyt on sitten selvitelty BJ75:n ja FJ75:n eroja. Tietoa on ollut aika vähän mutta onnistuin saamaan FJ75:n teknisiä tietoja. kaikki fj75 ovat 12 volttisia, mutta vaihteistojen välitykset ovat kumma kyllä samat molemmissa, ehkä jakolaatikon välitykset ovat erilaiset. Tämä ei tietenkään tarkoita että päälaatikkokaan menisi heittämällä paikalleen. Akseleiden välitykset ovat molemmissa 4.11, mutta lukoista ei ole mitään tietoa. Joten on vähän epävarmaa kannattaako FJ:tä tänne tuoda. Ja taitaa olla niin että tullien ja verojen sekä rahtien osuus hinnasta taitaa nousta aika korkeaksi. Mutta lopullinen hintahan sen ratkaisee.