Kuva Kuva

Paisuvatko kenenkään muut pikkurempat?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
JAWA
Viestit: 142
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 8:10 pm
Paikkakunta: Kanta-häme

Viesti Kirjoittaja JAWA »

Sulla se se bikini top made by me viel tallessa? ei pikku kuuro haittaa.

PS: saitko tekstarin? Vene sai kaatistuomion, eli tarvitko?
NO BRAKES, NO GEARS, NO FEAR: SPEEDWAY
#241
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

On se tallessa, siihen mä luotankin pahimmassa tapauksessa. Muutoin, vaan lasi alas ja hampit hyttyskuorrutukseen..

Sulla on varmaan vanha numero, uus on tuolla: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=1632

Emmää kyllä usko, että tarviin sitä venettä. Ennemmin mää tarviin isomman allakan, jossa olis paljon enämpi päiviä..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Jason
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Loka 12, 2009 4:18 pm
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja Jason »

Noni.. helmat, ovet, pari koripalkkia, takakaaret, takalattia laitettu.. Keulassa etuloksut ja etummainen koripalkki vielä ehjäillä, sitten kauhia pakkelointi ja maalaus. Taka-akseliin pitää vaihtaa stefa, kun näytti valuttavan öljyt lattialle ja käsijarru ehjätä, kaikki jarruletkut vaihtaa ja ehkä osa putkistakin.

Onko kellään ylimääräisenä sitä vaijerin pätkää takarummun sisälle käsijarrun mekanismiin hj61:sen?
Huudelkaa tuonne -> jaakko.tohmola@suomi24.fi
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Nyt on neljä isoa reikää paikattu, etupuskuri väkästelty, takaportti ja turvakaari samaten.

Nyt maalaamaan niitä.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Tuo pari kesää sitte alotettu "pikku laittoa" on taas jatkunu. Viime kesänä hitsailin jonku verran tuota koria, mutta 26.11.2008 hiekkapuhallettua runkoa aloin hitsaamaan jo eilen.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Tourinki
Viestit: 56
Liittynyt: La Maalis 21, 2009 3:13 am
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Tourinki »

Onhan tuo oma HJ jo seisonu likemmä 9kk. Vaikka piti olla semmonen pikkunen remontti että vaihtaa vaan laatikoihin laakerit ja muutama ruostereikä paikata. No tänään kokeilin ekaa kertaa koko aikana käyntiin että ois saanu testattua onnistuko loota remppa. No huonon -navan kunnon ja löysällä olleen -johdon takia jälkimmäisen akun -napa suli... Noo pitää odotella seuraavaa palkka päivää niin pitää hakea uudet akut. Ja uuden hitsikaasupullon jos hakee samalla niin saa helmapalkitkin hitsattua paikalleen. Ja jos sen jälkeen aloittelis parsimaan tuota takimmaista koripalkkia kasaan. Semmosta pikkusta "kausihuoltoa" Ja pitäis uutta vinssipuskuria kehitellä kans... Niin paljon ideoita mutta niin vähän rahaa ja aikaa...
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Volvosta hajos kytkin reilu kuukausi sitten just kun olin lähdössä pihasta metsän puolelle. Ei irroittanut, joten pakki päälle ja kone käyntiin ja pakilla takas katokseen. Kytkimen korjasin hankkimalla Land Cruiserin. Volle lepää edelleen niillä sijoillaan.
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

IironSika kirjoitti:Volvosta hajos kytkin reilu kuukausi sitten just kun olin lähdössä pihasta metsän puolelle. Ei irroittanut, joten pakki päälle ja kone käyntiin ja pakilla takas katokseen. Kytkimen korjasin hankkimalla Land Cruiserin. Volle lepää edelleen niillä sijoillaan.
Toi on sitä oikeaoppista volvon korjausta 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Saas nähä kuinka käy ton perintö BeeJiin kanassa et kuinka se paisuu tai läsähtää.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Nyt kun ajeltu Kermitillä komia kesä katotta, katto takasin. (kröhmmtissuposki)

Vaihdoin kaks polttimoa, sääsin käkkäriä hiukka tiukemmalle ja katsurille.

Läpi meni ilman huomauttamista. :lol: :lol:

Rankasuna sitten, menee HJ:n laatikko vaihtoon. Alko naputtaa ja kolkottaa 1,2, ja 3 vaihteella.. Mikä lie menossa..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Runkoa hitsailtu lisää, josko huomisiltana ois runko maalia vaille valmis...
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Tourinki
Viestit: 56
Liittynyt: La Maalis 21, 2009 3:13 am
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Tourinki »

Enää ois toinen helmapalkki hitsaamatta ja putkisto, takaluukkuun pitää vetää rekisterikilvenvaloille johto. Niin sen jälkeen alkais olla tää laitos taas semmosessa kunnossa että voi mennä konttorille hattu kourassa rukoilemaan että saisko ajoaikaa enemmän kuin sen kuukauden. Etukardaanin laippa saa odottaa vielä, en kehtaa viivyttää leimaamista tuon takia vaan laippaan muutetaan jako sopivaksi ennen kuin lunta on niin paljon ettei enää takaveto päällä pääse minnekkään...
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Tänään saatiin HJ:n laatikko takas autoon.
Josain kohtaa nostettiin tunkilla tunkkia. Oli turvallinen olo..

Odottelinkin, milloin sen saa vaihtaa kun on pitänyt kohinaa jo toistasataa tuhatta kilomeetriä.

On se, kun mikään ei kestä..

Siitä meni sivuaksulan etummainen laakeri. Muutoin oli tosi siistin oloinen laatikko sisältä. Kaipa sekin pitäs laakeroittaa jossain kohtaa. Nyt kun on varaaski kikottimessa, niin olis hyvää aikaa laittaa.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Juno
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 9:45 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juno »

Tää on vähän off topic, mutta.....HJ ny ollu 3 vuotta "tilapäisesti käytöstäpoistettuna" kun ollu hintsusti hynää/aikaa/inspistä, mutta tulevana talvena pakko ryhdistäytyy kun menee keväällä talli puskukoneen levyä vasten.

Remppa tod. näk paisuu ohi sen mitä alunperin olin suunnitellu, joten ihan tollasia haja knoppeja tässä vaiheessa kyselen, eli: Jossain vanhassa topicissa oli juttua noista korin kumipuslista..mistä raati on hankkinu noita edullisesti ja oottako laittanu muuta matskua kun perus gummia ? Kopan irrotus rungosta: Eli keppi pois, sähköt irti, polttoainelinja irti...mitä muuta ? Ajatus kun oli et jätän tekniikan nostossa paikoilleen, niin on helpompi purkaa kun paremmin näkösällä.

Kopan nostan pois joko isolla hallipalkkinosturilla tai kuorma-auton pilkillä, mutta mihin nostopisteet kiinni / tarviiko tukea koppa jostain ettei mene kasaan / salmiakin muotoseks nostossa ?

Näitä nyt alkajaisiks, ja lisää avaruusteknisiä kysymyksiä myöhemmin.....

Jukka
# 266

Jj`a tuosta......
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Jarruputket ja kytkinputki sieltä tulipellin alareunasta kierukoiden alapuolelta, käsijarruvaijeri kahvasta ja pohjasta, syylärin letkut (ite purin keulan pellit pois.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin