Kompressori-Auton muutoskatsastus
Valvoja: Käyttäjä
Kompressori-Auton muutoskatsastus
Onnistuuko kompura/työkone auton muutoskatsastus pakettiautoksi ?
Esim.vanhat puolustusvoiman kompura-autot .
Esim.vanhat puolustusvoiman kompura-autot .
BJ 42 projekti
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
Se mun oranssi oli kompura-auto(työkone), nykyään paku, ei mitään ongelmia muutoksessa, Semmosella työkoneellahan ei oikeesti sais ajella ku sitä työajoa ja lavalla ei periaatteessa sais olla ku työssä tarvittavia juttuja... Mieluummin makselee hiukka veroja kun selittelee huonon tuurin osuessa kohdalle ratsiassa että mihis se kompura on lavalta hävinny...
Ja niihin työkoneisiin ei vissiin paljon otteeseen merkkailla isompia renkaita yms. juttuja...
Ja niihin työkoneisiin ei vissiin paljon otteeseen merkkailla isompia renkaita yms. juttuja...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Ilmeisesti tämä"Rock Mobiili".bj45lava kirjoitti:Mulla olis sulle se rakennussarja, työkonepapereilla, toki tekemistä on, mutta niinhän sitä näytti olevan edellisessäkin.
Kyllä siinä edellisessä projektissa oli työtä ihan tarpeeks.
Pitäis "kuulema" vähän taloakin huoltaa välillä ja pitää taukoa autohommissa.
Eli seurataan mitä markkinat tarjoo.
BJ 42 projekti
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
Voidaanhan sitä veistellä kauppaa tosta varsinaisestakin laitteesta, jossa 61 tekniikka ja akselit. siis bj45 -83
Tai sit jompikumpi 45 9-paikkainen kun vaan päättäis kummasta raaskii luopua. toinen olis -81 ja toinen -83
Tai sit jompikumpi 45 9-paikkainen kun vaan päättäis kummasta raaskii luopua. toinen olis -81 ja toinen -83
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
Muista vaan sit, että ne intin kompura 75:set on olleet keltakilpisiä, joten ei välttämättä saa edes työkoneeksi enää millään. Eli pakettiautoksi ei pitäis olla mitään estettä, taitavat konttorilla joskus yritellä ihan oikeasti suostutella laittamaan omistajan vaihdon yhteydessä pakuksi.
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
Kyllä se on Lavaauto kun on mielessä seuraavaksi,kun aika koittaa.bj45lava kirjoitti:Voidaanhan sitä veistellä kauppaa tosta varsinaisestakin laitteesta, jossa 61 tekniikka ja akselit. siis bj45 -83
Tai sit jompikumpi 45 9-paikkainen kun vaan päättäis kummasta raaskii luopua. toinen olis -81 ja toinen -83
Onko se muuten leimattu 61 tekn.muutoksilla,se sun lavamalli?
BJ 42 projekti
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
valmistajan ilmottama tais olla 1800kg... riittää pikcuppiin, ainakin mulla on ihan pykälien mukaan leimatut hoojii akselit alla.-MaTTi- kirjoitti:Kuis taka-akselin kantavuus? Ei riitä HJ:n massat.bj45lava kirjoitti:Ei ole vielä, mut estettähän ei pitäis olla...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"