Barentsilta Pöytävuorille.
Valvoja: Käyttäjä
Barentsilta Pöytävuorille.
Tuossapa linkki vasta alkaneeseen pakettimatkaan ->
http://www.barentsiltapoytavuorille.fi/
Ja ruiserilla tietennii
http://www.barentsiltapoytavuorille.fi/
Ja ruiserilla tietennii
Hyvin noiden suomihaisujen hinnat muuttuu jo välietapissa matkalla Afrikkaan. http://www.felix-automobile.de/ Siellä on aika monessa Toyotalla Suomi kuljettaa -tarrat takalasissa tai Suomen kilvet. Mittarilukemat on laskenu samaa tahtia ku hinnat noussu =)JAWA kirjoitti:Vklopun Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu Toyotien viennistä afrikkaan. 100 euron raadosta tulee 10000 euron kultakimpale. Hyvää bisnestä.
#428
Pakko oli kurkata, eikä tainnu olla yhtään edes 200 000km ajettua, aika läppä, muhahaaHessu kirjoitti:http://www.felix-automobile.de/ Siellä on aika monessa Toyotalla Suomi kuljettaa -tarrat takalasissa tai Suomen kilvet. Mittarilukemat on laskenu samaa tahtia ku hinnat noussu =)
Katoin kans, 1995 tai vanhempi niin sieltä löyty 9kpl 200thkm tai yli ajettua 300:staajomies kirjoitti:Pakko oli kurkata, eikä tainnu olla yhtään edes 200 000km ajettua, aika läppä, muhahaaHessu kirjoitti:http://www.felix-automobile.de/ Siellä on aika monessa Toyotalla Suomi kuljettaa -tarrat takalasissa tai Suomen kilvet. Mittarilukemat on laskenu samaa tahtia ku hinnat noussu =)
Nettiautossa; umpipakuna ei ainuttakaan alle 200thkm ajettua
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Ei tuu. http://www.pohjalainen.fi/kulttuuri-ja- ... -1.1250580Hessu kirjoitti:Onnea matkaan ja muistakaa, että cruiseri on sitten palautettava suomen katukuvaa rikastuttamaan vaikka mikä olisi!
Perille saavuttuaan miehet aikovat myydä auton varaosiksi.
- Saaduilla rahoilla on tarkoitus kustantaa lentomatka takaisin kotimaahan.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Pari autoa, takaveto-Hiluxi sekä Corolla, tuli nuorempana myytyä Afrikan vientiin.
Hupaisana sivuhuomautuksena voisin mainita että minultahan yrittivät Afrikan pojat varastaa Hiacea kolmisen talvea sitten, mutta eivät onnistuneet. Liittyi vyyhtiin, jonka puitteissa oli keikattu kokonaiset 50 Hiacea, joita velmut yrittivät sitten laivata pimeälle mantereelle. Tai näin sinivuokot kertoivat n. puoli vuotta tapahtuman jälkeen. Muuten en olisi varmaan saanut tietää asiasta mutta kadonneen rekisteriotteen uusimiseksi piti tehdä rikosilmoitus.
Lisäksi, ja tämä on pelkkää spekulointia vailla mitään todisteita, oli viisi vuotta kuusen alla seisseestä vm. 74 Dynasta lyöty ikkuna rikki kun käytiin se hinaamassa parempaan paikkaa viime keväänä. Tarkemman tutkiskelun myötä huomattiin että virtalukon piuhat on katkaistu ja pari johtoa kuorittu, ts. yritetty tehdä vanhanaikainen. Päävirtakatkasijaa ja sen avainta eivät olleet löytäneet, aika hintelästi on tainnut pyöriä, ja vaikka olisi pyörinytkin ei koneessa olisi ollut suuttimet kiinni.
Herää vain kysymys, ketä 38 vuotta vanha Dyna oikein kiinnostaa? Jotenkin ajatukset kallistuisivat samaan suuntaan kuin mihin Hiace oli matkalla. Mene ja tiedä.
Hupaisana sivuhuomautuksena voisin mainita että minultahan yrittivät Afrikan pojat varastaa Hiacea kolmisen talvea sitten, mutta eivät onnistuneet. Liittyi vyyhtiin, jonka puitteissa oli keikattu kokonaiset 50 Hiacea, joita velmut yrittivät sitten laivata pimeälle mantereelle. Tai näin sinivuokot kertoivat n. puoli vuotta tapahtuman jälkeen. Muuten en olisi varmaan saanut tietää asiasta mutta kadonneen rekisteriotteen uusimiseksi piti tehdä rikosilmoitus.
Lisäksi, ja tämä on pelkkää spekulointia vailla mitään todisteita, oli viisi vuotta kuusen alla seisseestä vm. 74 Dynasta lyöty ikkuna rikki kun käytiin se hinaamassa parempaan paikkaa viime keväänä. Tarkemman tutkiskelun myötä huomattiin että virtalukon piuhat on katkaistu ja pari johtoa kuorittu, ts. yritetty tehdä vanhanaikainen. Päävirtakatkasijaa ja sen avainta eivät olleet löytäneet, aika hintelästi on tainnut pyöriä, ja vaikka olisi pyörinytkin ei koneessa olisi ollut suuttimet kiinni.
Herää vain kysymys, ketä 38 vuotta vanha Dyna oikein kiinnostaa? Jotenkin ajatukset kallistuisivat samaan suuntaan kuin mihin Hiace oli matkalla. Mene ja tiedä.