Kuva Kuva

korotin Hj60 koria 70mm jääkiekoilla :S ? ? ?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

korotin Hj60 koria 70mm jääkiekoilla :S ? ? ?

Viesti Kirjoittaja rouveri »

onko konttorinherrat nyt vihaisia minulle? eli meneekö leimalta läpi? ??
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

n:5 vuotta sitten yks laimasetä sanoi mulle et jos joku korottaa maasturiaan jääkiekoilla niin se repii kilvet irti saman tien...oletko ottanut selvää kuinka paljon koria saa korottaa??jotenkin vaan tuntuu että teen ensin ja sitten kysyn!!!
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

Mulla oli HooJiissa jääkiekot takimmaisina korityynyinä. Ei tainnu leimasetä minulle nuista mitn huomautella. En siis korottanut koria.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
lepoantti
Viestit: 206
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 7:14 pm
Paikkakunta: sawo

Viesti Kirjoittaja lepoantti »

kertokaa nyt hyvin perustellen että mikä jääkiekoissa on vikana? meilläpäin niitä on käytetty hamasta menneisyydestä saakka!! toimii, on tarkkamittaisia, voi tarvittaessa sorvata pienemmäksi, kestää ja on halpoja.

en jaksa kaivaa että mitä ainetta ne on mutta joustaa kuitenkin sopivasti. enemmin korotuksessa käytettävät nylon tangon pätkät pitäisi kieltää!!

itselläkin paraillaan yhteen rojektiin menossa korikumeiksi kiekot kuin myös lavan ja rungon väliin....
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

lepoantti kirjoitti:kertokaa nyt hyvin perustellen että mikä jääkiekoissa on vikana? meilläpäin niitä on käytetty hamasta menneisyydestä saakka!! toimii, on tarkkamittaisia, voi tarvittaessa sorvata pienemmäksi, kestää ja on halpoja.

en jaksa kaivaa että mitä ainetta ne on mutta joustaa kuitenkin sopivasti. enemmin korotuksessa käytettävät nylon tangon pätkät pitäisi kieltää!!

itselläkin paraillaan yhteen rojektiin menossa korikumeiksi kiekot kuin myös lavan ja rungon väliin....
Jääkiekot ei kestä bensaa,öljyä,dieseliä...eli kun kone kusee vähän päälleen niin sitä schaisseee kulkeutuu niille jääkiekoille ja loppu on historiaa.

Tämän on mulle kertonut kats.inssi...
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

Viesti Kirjoittaja rouveri »

eikös koria saa korottaa sen 77mm vakiost. kyllä mä annan noitten jääkiekkojen olla tuolla paremmin ne toimii kun nuo alkuperäiset hapertuneet paskat kumit mitkä mureni käsiin kun välistä poes otti. . .pultitkin oli ruostuneet melkein poikki. nyt sentäs uudet pultit ja jääkiekot v'lissä luulis vähän aikaa kestävän. . . jos ei inssi ´kelpuuta niin täytyy sit vaihtaa nylonit. . .
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

rouveri kirjoitti:eikös koria saa korottaa sen 77mm vakiost. kyllä mä annan noitten jääkiekkojen olla tuolla paremmin ne toimii kun nuo alkuperäiset hapertuneet paskat kumit mitkä mureni käsiin kun välistä poes otti. . .pultitkin oli ruostuneet melkein poikki. nyt sentäs uudet pultit ja jääkiekot v'lissä luulis vähän aikaa kestävän. . . jos ei inssi ´kelpuuta niin täytyy sit vaihtaa nylonit. . .
Tässsäkin oli joku jippo,eli kokonaiskorotus mitä autoa saa korottaa,renkasta ja korista yhteensä. Enpä muista enää et kuinkapaljon.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Renkaista, jousituksesta ja korista 150 mm yht.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

150 mm jos otteessa se g, eli ajoneuvoluokka: MAASTOpakettiauto, MAASTOauto. Muutoin korotus vähemmän.
rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

eipä lue kun N1 mulla otteessaa

Viesti Kirjoittaja rouveri »

tosin saahan sen vissiin katsastettua n1G jotenkin??? mut onko toi nyt sit niinkö laityoin vai?
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

ei ole väljä lukeeko N1 vai NG1. autot on ajalta ennen tommosia pykäliä ja pitäis kohdella automaattisesti NG1, vaikka otteessa ei luekkaan. ainakin näin sanottiin mulle parivuotta sitten kun katsastin omaa hjta joka on N1.
eivätkä vaivautuneen korjaamaan NG1 koska ei tarvitse!
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

sen saa merkkautettua konttorilla otteeseen kun käy vaan.
Avatar
Arwi
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 10:02 am
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Arwi »

Kai noilla jääkiekoilla korotukseen käytetyn aineen voi korvata mutta ei ne kumia korvaa. Ihan säännönmukaseen korotukseen pitäs käyttää alkuperäset kumit ja nostoon jotain mikä kestää öljyä ja polttoainetta. Sopivaa muovikankee löytyy suht helposti eikä oo hirveen hintasta esim. pom muovi on kivaa vaikka sorvata.
SLCK#419
- MMC -
-MAC-
Kuva
Mancubus
Viestit: 27
Liittynyt: To Syys 09, 2010 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mancubus »

nykyiset halpahallin 1€ kiekot (muistaakseni made in russia) on ainakin ihan paskoja, pakkasella ei tarvii kovasti ampua maalin ylärimaan niin leviää kuin varpusparvi (on kyllä siistin näköstä 8) ) . ostin niitä muovikassillisen koska niitä aina häviää ulkojäillä ja illan aikana olin ampunu melkein kaikki paskaksi. sitten ostin alan liikkeestä ns.laatu kiekkoja, hyvin ovat kestäneet,en tiedä sitten kestääkö öljyä ja löpöö,mut ainakin pakkasta.

luulen että jos sulla on noita halpoja kiekkoja korin alla niin pakkasella kovassa maasto rynkytyksessä sun autos on aika nopeesti 70mm tai yli matalampi
rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

ostin alanliikkestä. ..

Viesti Kirjoittaja rouveri »

ja tein kotitestin tuosta murenemisesta kohta 3vko liottanu yhtä kiekkoa peräöljyssä 80W/90W ja ei oo murenemisen merkkejä yhtä kova ja samankaltainen kuin sinne laittaesssa : DD kotilabratestit kunniaan...
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
Vastaa Viestiin