Kuva Kuva

Ihana bensan haju...

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

Ihana bensan haju...

Viesti Kirjoittaja junebella »

Tässä joku aika sitten lasten ankkannäköinen niskatuki oli vähän aikaa kadoksissa. Eilen sen sitten löysin, kun hj:n perää siivoilin. Siellä se makoili kyljellä olleen bensakanisterin alla.. Mukavasti se nyt haisee bensalle.

Oon sitä pestäkin yrittänyt, mutta ei se haju siitä mihinkään ainakaan vielä oo hävinnyt. Ei varmaan kovin kiva olis sellaista katkua haistella... pitää varmaan hankkia uusi, ja näyttää hieman sytkäriä tuolle vanhalle haisulille. :wink:
#261
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Ysifemma on välistä parasta ödöranttia mitä ossa haluta...paittei vaimon miälestä.......
Sun tars varmaan joskus tulla psyykkaamaan tota mun ns.parempaa puoliskoa tähän offis hommaan...
please :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :shock: :shock:
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Toi bensan haju haihtuu kyl nopeemmin kuin dieselin...ei muuta kuin vuorokaudeksi ulos narulle tuulettuun, niin ei mee enää pää sekaisin ;)
Mulla on itsellä jerry-kannu "jäähyllä" just sen huonon tiivisteen takia. Siks käytän noita muovisia kanistereita, joihin on helppo vaihtaa sopiva o-rengas tarpeen vaatiessa eikä vuoda kaatuessaankaan.
Varmaan ainoo juttu, mistä mun puoliso ei valita näissä autohommissa, on just toi bensan haju... on vielä pahempi imppaamaan kuin mä ;)
Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja junebella »

Sun tars varmaan joskus tulla psyykkaamaan tota mun ns.parempaa puoliskoa tähän offis hommaan...
please :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :shock: :shock:


Wau, Käyttäjä melkein jopa rukoilee mua auttamaan...

Joo, voin kai mä jonkun sanasen sanoa paremmalle puoliskollesi, mutta en usko, että se mielipide siitä muuttuu. Se kun on niin ihmisestä kii, et mistä tykkää ja mistä ei.

Meiillä oli vain väliaikaisesti se kanisteri siellä, sen mettäreissun ajan vaan. Pitäis joku systeemi kehitellä, jos useemmin sattuu tartteemaan varakanisteria mukaan.
#261
Vastaa Viestiin