Kuva Kuva

BJ40 vm-80

General chat

Valvoja: Käyttäjä

hunter
Viestit: 3
Liittynyt: La Loka 01, 2005 8:28 pm

BJ40 vm-80

Viesti Kirjoittaja hunter »

Paljonko maksaisin tälläsestä BJ.stä?? ajomäärä 46tkm ja yksi omistaja. MUovit osittain penkeissä ja muutenkin tip top. Mitäköhän olisi Max hinta jota uskaltais tarjota kun myyjä on vanha faari ja ei ole innokas myymään, koska jos katsos sattuu vielä innostumaan sillä ajelemaan ja ikää tällä paapalla on PALJON!! Minä kun olen taas sellanen tyyppi joka pitää kaikki autot yms . aina puhtaina huollettuina ja siisteinä että kyllä sais BJ hyvän kodin kun vain tietäis mitä siitä maksais . Onko 7-8000 eeroa sopivasti ? Vai??
SJV
Viestit: 174
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 7:26 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja SJV »

Kyllä vois pikkasen halvemmalla irtoa!
Joku 4-5000 saattais olla paikallaan.
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Re: BJ40 vm-80

Viesti Kirjoittaja komk »

hunter kirjoitti: "ajomäärä 46tkm ja yksi omistaja. MUovit osittain penkeissä ja muutenkin tip top"...... "Onko 7-8000 eeroa sopivasti?" Vai??
Mistä tuollaisia helmiä vielä löytyy?
Onneksi ei oo vielä omalle kohdalle sattunut yhtään nimittäin ei menis pitkään kun olis allekirjoittaneella vekselivetoinen orkkis bertta alla :D

Se 7-8 k€ kuullostaa äkkiä vähän kovalta mutta kyllä sellaisella varmaan sen saa.

Jos saat kaunottaren pihaasi laita kuvaa ehdottomasti kehiin niin saamme kuolata.
Äläkä edes pienessä mielessä kuvittele tekeväsi siitä extreme offi peliä. En ainakaan mä raaskisi.
Pikkasen varovasti sellaisella voisi poiketa mökkipolulla.

Olishan semmonen mahtava käyttöpeli....

- jm
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Vastaa Viestiin