Tulevaisuus näyttää synkältä?
Valvoja: Käyttäjä
Ei niin, olihan niitä Lantikoissakin..Käyttäjä kirjoitti:Ei bemmin h-auto diisselit niin huonoja ole...
Sitäpaitsi, Vuoden 2012 joukuussa loppuu tää räpistely..
http://www.december-2012.org/
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Nyt putosin.... ...ymmärrä mitään tosta sivustosta, mihin edes liittyy?!?r2ree kirjoitti: Sitäpaitsi, Vuoden 2012 joukuussa loppuu tää räpistely..
http://www.december-2012.org/
Mut joo, enpä tiedä BMW:n dieseleistä... Kulkeehan ne vähällä ja kovaa, mutta silti. No, toivottavasti tulee vaan pikkuautoihin.
Edit: niinpä tuleekin:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/bmw- ... teistyohonBMW toimittaa Toyotalle 1,6 litran ja 2,0 litran dieselmoottoreita vuodesta 2014 alkaen.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Sorry OffTopic. Tuli vaan mieleen tosta otsikosta. Tuo 2012 on vuosi kun tulee taas yks maailmanloppu.. Tolla sivustolla kerrotaan miten selviytyä siitä-MaTTi- kirjoitti:Nyt putosin.... ...ymmärrä mitään tosta sivustosta, mihin edes liittyy?!?r2ree kirjoitti: Sitäpaitsi, Vuoden 2012 joukuussa loppuu tää räpistely..
http://www.december-2012.org/
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Ei tämä ehkä maailman huonoin uutinen ole.
Toyota ei selkeästi viitsi kehittää diiseleitä eurooppaan enään, kun bemu niistä on kehittänyt kohtuu tehokkaita. Se, että kestääkö ne ruuvata miltsin Suomessa on taas ihan eri asia.
Bemua ei taas kiinnosta kehittää hippimobiilejä, joita toyota on tehnyt jo tovin. Parin vuoden päästä purkkarit jalkaan ja offaamaan hybrifi Cruiserilla. 2 litrainen diiseli kahdeksalla turbolla potkii 300 heppaa kierroksia ollessa 9000 rpm.
Toyota ei selkeästi viitsi kehittää diiseleitä eurooppaan enään, kun bemu niistä on kehittänyt kohtuu tehokkaita. Se, että kestääkö ne ruuvata miltsin Suomessa on taas ihan eri asia.
Bemua ei taas kiinnosta kehittää hippimobiilejä, joita toyota on tehnyt jo tovin. Parin vuoden päästä purkkarit jalkaan ja offaamaan hybrifi Cruiserilla. 2 litrainen diiseli kahdeksalla turbolla potkii 300 heppaa kierroksia ollessa 9000 rpm.
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
Ei tuo nyt niin paha asia ole, koska eihän nää Tojotan nyky diisselit mitään hääppösiä ole... Saatas vihdoin kohtuu tehokkaita pikku diisseleitä esim yarikseen ja aurikseen jne.
Ja eihän nyky Tojotissa ole muutenkaan enään kauheena made in japan osia. Lähes kaikki palikat tulee alihankkijoilta.
Ja eihän nyky Tojotissa ole muutenkaan enään kauheena made in japan osia. Lähes kaikki palikat tulee alihankkijoilta.
#457
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01