Kuva Kuva

KESÄ TULEE, KOHTA OLEN VALMIS!

General chat

Valvoja: Käyttäjä

IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

KESÄ TULEE, KOHTA OLEN VALMIS!

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Samalla kun harjoittelen kuvan liittämistä tälle palstalle, ilmoittelen nöyränä, että olen jälleen palannut Cruiserikantaan ja olo on kevyt. :) Ps: ei kukaan tarttis V8-Jeeppiä...? ;)

http://www.slck.net/galleria/main.php?g ... 6500ec8604

http://www.slck.net/galleria/main.php?g ... 6500ec8604

http://www.slck.net/galleria/main.php?g ... 6500ec8604[/url]
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Mainiota, hyvä hyvä, tervetuloa takaisin!
Tollasiahan saa muuten valmiinakin, ettei tarvii ite alkaa laikkaileen :wink: Mutta hyvähän se että tekevälle puuhaa löytyy :lol:

...Kuvan lisääminen galleriasta muuten käy helpoiten tosta g2Img-nappulasta, siitä pääsee selaileen ja valitseen kuvia. Tai sitten tolla Img-nappulalla, josta voi linkittää kuvia myös muualta kuin meidän omasta galleriasta...
SLCK #30
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

Moi, mitä vuosmallia toi on? Mulla oli tollanen musta -92 aikanaan(-96-97). EFM-505 kilvillä. Ei ollu huoltoautoja silloin.
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Panu: kuvan liittäminen kyllä selkis mulle, mutta ei riittäny into alkaa pienennellä kuvia. Tuli julistekokoa kun kokeilin... Ja img ei paljon auta, kun kuvat on Offipalstalla ja Facebookissa ;) Ja mitä avoon tulee, niin sun auto olis mun auto, jos olisin kerennyt. ;) Mutta ku en, niin semmonen on sit tehtävä itte.

Jukka: vuosimalli on -90 ja pirssihän on siis RJ, eli takapenkki ei maksa mansikoita.
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Tämä olis nyt sitten valmis ja vuosikatsastettu. MUTTA, A-katsastuksen mielestä RJ-70 ja LJ-70 eivät ole samaa mallisarjaa ja kumpaakaan ei ole ikinä valmistettu missään avomallisena. Siitä huolimatta että itse juurikin ko. firmassa sellaisen tehdasvalmisteisen rekisteröintikatsastivat kuukausi sitten. Joten katsastusakti on keskeytetty ja kaikkitietävät leimasimenhaltijat selvittelevät nyt asioita ja lupasivat olla yhteydessä.
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

"Virkamieskoneisto" väännetty siltaan ja lopulta selätetty! Auto katsastettu huomautuksitta, SEKÄ muutoskatsastettu korirakenteeltaan avoksi. :D Ei ollut ihan läpihuutojuttu, vaan vaati kaiken muun selvityksen lisäksi aika monta tuntia kahdella katsastusasemalla hengailua. ;)

Nyt se kesä saa tulla!
Pale
Viestit: 27
Liittynyt: La Loka 21, 2006 11:49 am
Paikkakunta: Ravijärvi

Viesti Kirjoittaja Pale »

Mitäs tähän muutokseen tarvii varata/huomioida? Ollu sama mielessä omalle rj:lle, jos vaikka sais ens kesäks tehtyä.
Hyvältä näyttää rj avona 8)
#371 ex HJ-61 -88 ex LJ-70 -87
RJ-70 -90 projekti
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Pale kirjoitti:Mitäs tähän muutokseen tarvii varata/huomioida? Ollu sama mielessä omalle rj:lle, jos vaikka sais ens kesäks tehtyä.
Hyvältä näyttää rj avona 8)
No riippuu takuuvarmasti hyvin paljon katsastajasta. Mun lähtökohta väännölle oli tuo pari viestiä aiemmin kertomani tietämättömyys katsastusviranomaisten taholta. Kaikki täytyi itse todistaa: avoversion olemassaolo, sama mallisarja RJ/LJ, avo-/umpikorisen vastaavuus ajoneuvon kantavien osien osalta, avomuutoksen turvallisuuden vastaavuus verrattuna tehdasavoon, sekä vielä korimuutoksia koskevan lakipykälän ehtojen täyttyminen.

Mutta tässä se nyt on, puoli tuntia vanhalla leimalla ja muutoskatsastuksella:
http://forums.offipalsta.com/album.php? ... eid=106506
Vastaa Viestiin