Upea BJ40 esittelyssä, uudessa 4x4 Maailma-lehdessä.
Valvoja: Käyttäjä
Upea BJ40 esittelyssä, uudessa 4x4 Maailma-lehdessä.
Pistipä silmääni tänään paikallisen marketin lehtihyllyssä kansilehti joka pysäytti, hätäisesti vilkaisin artikkelin jossa esiteltiin hienoon kuntoon saatettu BJ40.
Jutun mukaan auton kunnostanut kaveri teki 3000 tuntia töitä kyseisen Bertan parissa. (mahtaako olla monelle entuudestaan tuttu?)
Artikkelissa oli paljon muutakin mielenkiintoista BJ-mallisarjan historiaan liittyvää tarinaa, noin yleisestikin.
Kerrassaan mukavaa luettavaa, varsinkin kun Toyotan dieselmoottorille mainitaan "ensimmäisen miljoonan ajokilometrin olevan vasta sisäänajoa"...
(pahus vieköön, kun juuri samalla sain puhelinsoiton, niin jäi hankkimatta tuo lehti iltalukemiseksi - täytynee noutaa huomenissa)
Jutun mukaan auton kunnostanut kaveri teki 3000 tuntia töitä kyseisen Bertan parissa. (mahtaako olla monelle entuudestaan tuttu?)
Artikkelissa oli paljon muutakin mielenkiintoista BJ-mallisarjan historiaan liittyvää tarinaa, noin yleisestikin.
Kerrassaan mukavaa luettavaa, varsinkin kun Toyotan dieselmoottorille mainitaan "ensimmäisen miljoonan ajokilometrin olevan vasta sisäänajoa"...
(pahus vieköön, kun juuri samalla sain puhelinsoiton, niin jäi hankkimatta tuo lehti iltalukemiseksi - täytynee noutaa huomenissa)
Toyota - The joy of welding -
Bertta on todella 99,9% kunnossa.Todella hienoa työtä.
Se viimeinen 0,1% tulee vielä jos tekee sen mitä amerikkalaiset kutsuvat "upside-down" tuosta maskin asennosta.
Muuten tuossa yleisjutustelussa koskien BJ ja FJ mallien tekniikkatietoja oli muutama asiavirhe,ainakin mitä itselleni olen antanut ymmärtää...
Se viimeinen 0,1% tulee vielä jos tekee sen mitä amerikkalaiset kutsuvat "upside-down" tuosta maskin asennosta.
Muuten tuossa yleisjutustelussa koskien BJ ja FJ mallien tekniikkatietoja oli muutama asiavirhe,ainakin mitä itselleni olen antanut ymmärtää...
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43