Kuva Kuva

120 sarjan kilometrejä...

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Tsaari
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 7:19 pm
Paikkakunta: Satakunta

Re: 120 sarjan kilometrejä...

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

-03 manuaali. Mulla 8 vuotta ja 110-290tkm. Just vaihdoin akut optimaan kun alkoi alkuperäiset olemaan laiskat. Parit jarrurempat,kerran satulat,toisella kertaa muutama mäntä. Kall.vakaajan kummit vaihdettu kans. Varusteluun menny aivan tarpeeks euroja,dobinsonsin sarjasta iskarit laukes 40tkm jälkeen.nyt bilsteinit alla. Kuskinpuoleinen astinlauta repsotti keväällä,oli kannake melkein hävinny. Jaa niin ja alatukivarsi meni vaihtoon pienen vahingon seurauksena. Nyt öljyvuotoa,ja vaan toivon ettei turbolta tulis. Onko turbovikoja ollut muilla? Kovasti tyytyväinen olen ollut,ei ole aikeissa luopua vielä!
anttijaa
Viestit: 56
Liittynyt: To Joulu 05, 2013 11:08 pm
Paikkakunta: Tornio

Re: 120 sarjan kilometrejä...

Viesti Kirjoittaja anttijaa »

Heps, nyt 3 vuotta ajellut vm 2005 autom, 250 tkm-->305 tkm. Aina kerrasta katsastuksesta läpi. Huollettu merkkiliikkeessä, ite vaihtanut lisäksi öljyt n.7500km välein. Kallistuksenvakaajan pusla vaihdettiin edessä vasemmalle, ku n alkoi kolista. Vaihdelaatikon öljyt vaihdoin itse huuhteluvaihdolla, kuten toisaallakerroin, merkkihuollosta kysyin ko. vaihtoa, eivätkä tunnistaneet hommaa, niin tein itse. Mitään kummempia vikoja ei ole ollut. Matka jatkuu. Egr tekis mieli tulpata, kun vaan sais aikaseksi.
Vastaa Viestiin