Kuva Kuva

Tein kaupat

General chat

Valvoja: Käyttäjä

temu
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 8:39 pm
Paikkakunta: Joensuu

Tein kaupat

Viesti Kirjoittaja temu »

HEP!

Mitä mieltä ootte, teinkö hyvät kaupat:

HJ 61 -87, pa 3+3, ajettu 468 thkm (todelliset), katsastettu samana päivänä kun tuli myyntiin, ollut edellisellä omistajalla 9 vuotta, ei offattu, ajanut pitkää matkaa.

Päältä todella siisti, ulospäin ei ruostetta, rungossa ei paikkaamista.

Viat: Laatikossa ilmeisesti laakerivika, nelonen antaa ääntä. Etuperä viallinen, nelikko päällä älytön kolina maantienopeuksissa. Ja ne tasauspyörästöjen lukkovivut jumissa ( tai sit isompaa häikkää perissä).

Oon ajanut autolla nyt 4000 km ja oon tosi tyytyväinen -81:sen HJ 60:sen jälkeen. Uusia vikoja ei oo ilmennyt, eikä konekaan syö öljyä ja voimaa on koneessa ihan älyttömästi.

Ai nii. Maksoin autosta tasan 2000 euroa. Oikeasti.

Kannattiko?

ps. Miun mielestä ihan hyvä ostos. Mut se on vain miun mielipide... :D
HJ = Hyvä Juttu!
SLCK # 269
HJ 61 -87, 3+3
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Jos ilman kattokorotuksia niin todnäköisesti kannattava kauppa.
Perälukkovipujen jumissa olo tarkoittaa ettei ole nähnyt pahoja paikkoja. Ne saa notkeiks kunhan irroittaa, putsaa, rasvaa ja käyttää niitä riittävän usein.
Etuperässä mahdollinen pinjoni laakerivika tai kardaani ristikko laakerit loppu. Helppo ja halpa juttu jos osaa itse.

Nelosen laakerivika hieman isompi probleema, mutta kun hojo oli mielestäni suhtkot halpa niin tuollaiseen remppaan on "vara" vaikka veisi jollekin verstaalle. Kannattaa sittten uusia samantien kaikki laakerit ja stefat, ettei 10 tkm jälkeen joudu uudestaan aukomaan.

Ja onneksi olkoon heinosta hankinnasta. Onko kuvia nähtävissä?
Hankitko maantielle vaiko myöskin metsäreissuja varten?
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Re: Tein kaupat

Viesti Kirjoittaja hj60 »

p15436 kirjoitti:HEP!

Mitä mieltä ootte, teinkö hyvät kaupat:

Voe iddu, miks nää menee multa aina ohi

HJ 61 -87, pa 3+3, ajettu 468 thkm (todelliset), katsastettu samana päivänä kun tuli myyntiin, ollut edellisellä omistajalla 9 vuotta, ei offattu, ajanut pitkää matkaa.

Päältä todella siisti, ulospäin ei ruostetta, rungossa ei paikkaamista.

Tähän mennessä tuo hinta olijo liian halpa, pelkistä 3+3 matalakattopakupapereista monet maksais tuon verran

Viat: Laatikossa ilmeisesti laakerivika, nelonen antaa ääntä. Etuperä viallinen, nelikko päällä älytön kolina maantienopeuksissa. Ja ne tasauspyörästöjen lukkovivut jumissa ( tai sit isompaa häikkää perissä).

Mulla on HJ60 -81 jakis ulvonu maantienopeuksissa jo 30 000 km, ilman muita ongelmia. Perät ei yleensä kolise, epäilisin kardaanin ristikkoa. Lukkomekanismit on perissä kokoajan öljyssä, vivustot perien ulkopuolela alttiina maantiesuolalle yms, joten jos perät ei ulvo, ei pitäs olla iso homma.

Oon ajanut autolla nyt 4000 km ja oon tosi tyytyväinen -81:sen HJ 60:sen jälkeen. Uusia vikoja ei oo ilmennyt, eikä konekaan syö öljyä ja voimaa on koneessa ihan älyttömästi.

Ai nii. Maksoin autosta tasan 2000 euroa. Oikeasti.

HALPA

Kannattiko?

Varmasti, lanta ruiskuun sijoittaminen kannattaa aina!

ps. Miun mielestä ihan hyvä ostos. Mut se on vain miun mielipide... :D
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Hector kerkeski jo osaa jutuista kommentoimaan ku hieroin tuota omaa. Mutta ei kai se haittaa vaikka toistellaan joitain asioita.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Viitapiru
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 6:49 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Viitapiru »

toi oli oikeesti ilmanen.ite maksoin vastaavasta laitteesta jo rahaakin tuohon verrattuna .
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

kuulostaa siltä että onnellinen Tojotan omistaja on jälleen löytynyt. Onnea!
temu
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 8:39 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja temu »

HEP!

Olo on tosi onnellinen auton suhteen, mut tulin jo onnelliseks yli kolme vuotta siten kun sain ostettua ensimmäisen HJ:n! se oli se ihana -81:n, jota on vieläkin vähän ikävä. :cry:

Nyt en enää myy yhtään hojoa, ostan vain! :D

No tää uus tulee kaikenlaiseen käyttöön: ajan tiellä, käyn metästä puuta ja hirviä (luvallisesti ammuttuja). Mukava käyvä hirvet metästä ku kaverit saavat vaan kävellä perässä kahta kättä heiluttaen ja mien vejän Heikki Juhanilla hirvet. Ja mitä pahemmasta paikasta, sen parempi!

Laittaisin kuvia, mut ku miula ei oo digikameraa, enkä osais niitä tänne etes liittää... :oops:
HJ = Hyvä Juttu!
SLCK # 269
HJ 61 -87, 3+3
temu
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 8:39 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja temu »

Oho! Eukko sano et enää saa ostaa lisää autoja. Kuulemma neljä riittää... Mutta kyllä eukkokin tykkää Land Cruisereista, joten eiköhän se siitä!
HJ = Hyvä Juttu!
SLCK # 269
HJ 61 -87, 3+3
Vastaa Viestiin