Kuva Kuva

Cool Cruisers Texas

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Cool Cruisers Texas

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Onko kellään kokemuksia tuolta ostamisesta? Tekisi mieli hommata vähän kromia ja muuta mutta ei meinaa tulla hommasta mitään. Rahtia ei saa laskettua ennenkuin on tehnyt ostoksen valmiiks. En osaa arvioida paljonko UPS ottaa Teksasista Suomeen.
benjaminf
Viestit: 317
Liittynyt: La Helmi 28, 2009 5:15 pm
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja benjaminf »

En ole tilannut,mutta pari vuotta sitten olin tilaamassa jotain pientä minun BJ seen.Oli ainakin silloin semmonen systeemi että pisti tilauksen sisään ja ilmoittivat sitten rahtikustannukset ja joko hyväksyt tai peruutat.
Itse ainakin peruutin,mielestäni aika suolaiset rahdit.
Olen muutaman kerran käyttänyt Cruiser Corps firmaa,ja olen ollut tyytyväinen palveluun ja rahdin näkee heti tilatessa.Mutta voipi olla että ei löydy sinun osia sieltä.
BJ 42 projekti
BJ 45 Pick-Up
SLCK #485
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ite ajattelin jossain vaiheessa tilata tuolta parit puskurit ja maskin, mutta meinasin että jos kysyis joltain laivarahteja Jenkeistä Suomeen järkkäävältä härmäläiseltä mitä maksais. Lentorahdit on järjettömän kalliita isoille osille.

Jos meinasit tilata puskureita, niin vois kysyä yhteisrahtia tms., niin kumpikin säästäis. Edellyttää, että ne saa kamaa varastoon kun näyttää nyt olevan loppu varastosta.

Ranskan ebaysta saa ainakin kromipeilejä ja maskin päätyjä jos sellasia kromeja halajat.
#428
bj45lava
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 8:50 pm
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja bj45lava »

Olen tilannut ja toimii, vastaavat erittäin hyvin sähköposteihin...

Mut esim noita kaikkia orkkisosia, mitä siellä kauppaavat saa myös suomidealereilta, ainoo vaan että noiden varaosanumerot ei toimi, ovat sekoittaneet ne orkkisnumeroista.

Mut toyodiystä nrot ja kysy eka paikallisesta kaupasta, osa oli jopa halvempaa siellä...
MIKKO UKKOLA
040-5854915

-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Olen tilannut, siita tosin melkein 15vuotta aikaa. Silloin toimi hyvin, mutta rahdin kustannukset oli aika suuret. Otti muistaakseni pakkauksestakin aika reilusti
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Ostin peilit lopulta Ranskasta siltä 4x4 surplus-tyypiltä. Nää on semmoset mustat metallirunkoiset. Kromiset olis ollut muovia. No,muoviahan ne alkuperäisetkin mut ih8mudin säikeen mukaan isot muoviset tärisee paljon ajossa.
Viimeksi muokannut vartiainen, Pe Helmi 21, 2014 1:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

vartiainen kirjoitti:Ostin peilit lopulta Ranskasta siltä 4x4 surplus-tyypiltä. Nää on semmoset mustat metallirunkoiset. Kromiset olis ollut muovia. No,muoviahan ne alkuperäisetkin mut ih8mudin säikeen mukaan isot muoviset tärisee paljon ajossa.
Katotaan nyt mitä saan ja mitä en, Le Pakett "lähtenyt ranskan territooriosta" tiistaina ja siihen loppui tracking-jäljet...
edittiä: Postin tracking alkoi tänään. Itella jatkaa siis tästä.
Edittiä. Hain paketin Porin jakelukeskuksesta. Peilit ihan oivalliset, saan hyvin varmaan vilkun niihin kiinni.
Vastaa Viestiin