Kuva Kuva

Toyota Land Cruiser 95 ??

General chat

Valvoja: Käyttäjä

hunter
Viestit: 3
Liittynyt: La Loka 01, 2005 8:28 pm

Toyota Land Cruiser 95 ??

Viesti Kirjoittaja hunter »

Toyota Land Cruiser
95 3,0 TD Wide onko millasia vikoja kenties? n.200tkm ajettu. Tällänen kiinnostaisi melkosesti. Millanen neliveto? Vääntö ja teho myös olis kiva tietää. Vai pitääkä suosista katella HDJ 80.stä :roll:
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Tuolta infoa: http://www.toyotalandcruiser.dk/modelle ... p?serie=J9

Mun mielestä HDJ-80:ssa olis paaaljon parempi kone. 170hp/380nm vs. 145hp/290nm.

Maastokäyttöä ajatellen miinuksena vielä linkkukeula mutta jos pelkkää maantietä ajelee niin lienee jo parempi?

Alkaa vaan nuo 80:set olla reippaasti ajettuja täällä härmässä :(

-jm
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
hunter
Viestit: 3
Liittynyt: La Loka 01, 2005 8:28 pm

Tattista

Viesti Kirjoittaja hunter »

Kiitos tiedosta ja linkistä. Mikäs toi KDJ 95 on 170hp ja 343nm?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

oletkos säkin hakemes tuolta saksoista sellasta? ite oon kattonu sellasia mut tuntuu olevan aika harvas täällä. aika vaikee määritellä arvoo ku en oo ainuttakaan nähny myynnis. alle kymppitonni tuntuu olevan sielä hinta pyynnit.
1hunter

Cruiseri

Viesti Kirjoittaja 1hunter »

Joo-o
On käyny autonhaku toki mielessä Hdj 80 kiinnostais eniten mutta miksei toi 95 vois myös olla ihan ok. Joskus ollu 7 vuotta ajossa mulla vm-89 Hj 61 Gx ja sen takia kait cruiserit niin poltteloo mieles.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

no niin. mä oon kans punninnu tota juttua, se 80 oli mulla ensi mieles, sitte tuli arki vastaan ja päätin että pätkä riittää mulle. ei oo taatusti samanlainen maantiellä ku pitkä, mut kaikkia ominaisuuksia ei vissiin yhteen autoon saa...
on tossa saksan haku hommassa kyllä monta juttua ratkottavana, ensikertalaiselle, eikä pienimpänä sitte mitä tulli sanoo kun tollasen tuo tänne.
onkos tietoo tosta kj 70, onko niitä minkäverran suomes? en oo liikentees nähny niitä ainuttakaan täällä länsi suomes. oon ajatellu et silloin ku niitä olis voinu uutena tulla tänne, on ollu verojutut sillä tolalla et olis pitäny olla miljonääri ollakseen varaa ostaa uus sellanen. siis joku 90 luvun alun vehje.
mikäs se WIDE on siinä katsomassasi yksilös, mä oon aika pihalla noista malleista.
1hunter

Linkki

Viesti Kirjoittaja 1hunter »

1hunter

Niin

Viesti Kirjoittaja 1hunter »

Joo en kyllä itekkään oo perillä noiden mallimerkinnöistä. Hdj.stä luulen jonkin verran tietäväni. Eikös vain olisi toi kuvan 95 aika mellevä peli :?:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moi Mulla on 95 wide body, WB on nimenomaan ne (muoviset) lokareiden levitteet, normaalisti niitä ei ole vaan pelkkä pelti. En oo varma kuuluuko astinlaudat lisäksi siihen WB merkintään.
1hunter

Moi

Viesti Kirjoittaja 1hunter »

Kerro nyt tyytyväisyytesi autosta (95) kun sellasen omistat ja tekniset tiedot Vääntö ja Hepat.
Kulutuskin olis kiva tietää :D
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

KJ95 tekniset tiedot:
moottori: 1KZ-TE 2982 cm3 125 hv/295 Nm
välityssuhteet (automatilla suluissa):
1. 3.830 (2.804)
2. 2.062 (1.531)
3. 1.436 (1.000)
4. 1.000 (0.753)
5. 0.838
per. 4.220 (2.393)
jakovaihteisto 1.000/2.566
vetopyörästö 4.100 (4.300 wide-paketilla)
kiihtyvyys 0-100 km/h 14.9 sek.
kulutus: kaupunki 13.4, maantie 9.8, yhdistetty 11.1 l/100 km manuaalilla, automaatilla vastaavat lukemat 14.5/10.4/12.0
rengaskoko 215/80R16 (wide-paketilla 265/70R16)

Mitä muuta? Jatkuva neliveto, sähköinen keski-/takalukko, ABS:t 2xairbag ym.

Tiedot luntattu myyntiesitteestä.
1hunter

kiitos

Viesti Kirjoittaja 1hunter »

Suuret kiitokset tiedoista :wink:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Joo sori en ole ehtinyt vastaamaan aikaisemmin. Olen autoon todella tyytyväinen, vaikka jotkut "muotoiluseikat" ehkä vähän askeettisia onkin. Diesel koneella ja automaatilla on kiva ajella normaalinopeuksia, ja maastossa olen pärjännyt sen mihin sitä olen tarvinnut. Tilaa on vähintään riittävästi ja perhe ja koira kulkee matkassa mukavasti. Verot on toki kalliit, mutta muut asiat korvaavat kovat maksut. Vetojuuhdaksikin siitä autosta on, ei mitään ongelmia.
Tekniset hömpötykset tuossa jo aikaisemmin kirjoitettiinkin.
Vastaa Viestiin