Mulla on ollut useampia Toyotan maastureita, ja uusimpana hankintana J150, vm 2011. Autossa on ilmajousitus takana, ja sillä on menty 200 tkm. Edellinen auto oli 120 korinen vm 2004, ja se oli mielestäni parempi ajaa. Tässä nykyisessä häiritsee se, että perä kolahtaa kovasti kun ajat esin hidasteen yli, tai tiessä on heitto. Onko muilla samaa havaintoa, vai onkohan tässä mun autossa jokin vika.. Perä on niin "kova" että huonoselkäinen ei pystyisi ajamaan sillä:)
Autossa on siis ilmajousitus.
Toinen asia joka mietityttää on että kannattaako autoa lastuttaa, ja millä ohjelmalla?
J 150 ajo-ominaisuuksista
Valvoja: Käyttäjä
J 150 ajo-ominaisuuksista
RJ70, HJ61, HDJ80, J120, J150
Re: J 150 ajo-ominaisuuksista
Meillä on 2012 ajettu 124tkm ihan rautajousilla eikä se kyllä mitään kolahda.
Karala meinas vähän että ainoostaan nää 190hv yksilöt kannattaa lastuttaa. En tiedä sitten että miks.
Karala meinas vähän että ainoostaan nää 190hv yksilöt kannattaa lastuttaa. En tiedä sitten että miks.
Re: J 150 ajo-ominaisuuksista
Onhan siellä joku rikki jos tollanen. Pehmeemmän kyydinhän se antaa jos pusseissa oikea määrä ilmaa ja iskarit kunnossa. Olisko iskari juminu?HKM kirjoitti: ↑Ma Elo 24, 2020 10:29 amTässä nykyisessä häiritsee se, että perä kolahtaa kovasti kun ajat esin hidasteen yli, tai tiessä on heitto. Onko muilla samaa havaintoa, vai onkohan tässä mun autossa jokin vika.. Perä on niin "kova" että huonoselkäinen ei pystyisi ajamaan sillä:)
Autossa on siis ilmajousitus.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Re: J 150 ajo-ominaisuuksista
Onko korotettu? Normi jousituksella ei pitäisi kolahtaa, jos kaikki kunnossa.