Kuva Kuva

Hojoon uusi kuskinpenkki

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Homer
Viestit: 12
Liittynyt: To Marras 25, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Hojoon uusi kuskinpenkki

Viesti Kirjoittaja Homer »

Alkaa olla vanha niin lintassa ja ryhditön, kuten kuljettajakin, joten uutta penkkiä pitäisi hommata. Mitäs raati suosittelee? Uutta Recaroa ei taideta nyt hankkia. Sopisiko jonkun muun ajoneuvon istuin?
HJ61 -89

Viesti Kirjoittaja HJ61 -89 »

Ite käytin kuukausi takaperin autoverhoomossa HJ:n kuskin jakkaran. Laittoivat penkin ryhtiin, lisäsivät lisäkankaan joka pitää penkin paremmin kasassa ja korjasivat reunan kun oli kulunut puhki. Ja tää hintaan 70€. Joku voi sanoa että on paljon, muttei ne uudet penkitkään ilmaisia ole. Ja tuli muuten hyvä, ryhdikäs.
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Mulla on jo edellisen omistajan toimesta laitettu Recaro, jossa ei kuitenkaan lue Recaro, kun se on GSI Astran vanha vakiopenkki. On hyvä istua. Semmosen kun laittaa niin ei tarvi ostaa sitä uutta Recaroa. :D
Viimeksi muokannut hj60, Ti Maalis 21, 2006 5:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Homer
Viestit: 12
Liittynyt: To Marras 25, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja Homer »

hj60 kirjoitti:Mulla on jo edellisen omistajan toimesta laitettu recaro, jossa ei kuitenkaan lue recaro, kun se on GSI Astran vanha vakiopenkki. On hyvä istua. Semmosen kun laittaa niin ei tarvi ostaa sitä uutta recaroa. :D
Muuten hyvä ja halpa ajatus, mutta sitten jää se penkitön Astra nurkkiin lojumaan :wink:
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

jjtp ja muut on käyttäny jotain 626 Mazdan penkkejä. Sitä vaan piti sanoa tuossa ekassa jo että kyllähän sinne saa askarreltua penkin ku penkin, työmäärä saattaa hieman vaihdella.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Hammer__
Viestit: 216
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 12:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hammer__ »

Ainakin täälläpäin moni bertan omistaja suosii Saabin istuimia. Ovat mukavat ja kohtuu vaivattomat laittaa, tämä siis bj/fj:ssä, en sitten tiedä yhteensopivuudesta hj:n kanssa. Saabin etupenkit on itselläkin fj:ssä asennuksessa paraikaa kaiken muun ohella...
#SLCK 557
Land Cruiser KDJ95 -00
Menneitä Toyotan maastureita: FJ-40 -75, LJ70 -90, 4Runner -90, Hilux -89
nuppi
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 7:28 pm
Paikkakunta: Valkeala

Viesti Kirjoittaja nuppi »

Bemarin penkki...taitaa neki olla jotain rekaroita...

katoppas www.btcf.fi ...foorumi ja sieltä löytyy myyntipalsta...
Avatar
mpiri
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 6:14 pm
Paikkakunta: Lohja(Nummi-Pusula)

Yleellisyyttä Toyotaan

Viesti Kirjoittaja mpiri »

Itse kaivoin pihalla makaavasta Saksalais valmisteisesta laatu merkistä(lue Opel)mallia Omega molemmat etupenkit irti ja ei kun sovittamaan,lumituiskun ja tekijän huomioon ottaen aikasta mukava on cruisailla pehmeillä,leveillä ja ristiseläntuen omaavilla jakkaroilla,pienet sovituspalat piti laittaa mutta taittuuhan metalli sähkömiehen käsissä kun viisaampi osaa antaa periksi.... :D kuljettajan jakkara on hivenen etureunastaan ylhäällä mutta siitäkös nuori makoilusta tykkäävä kuljettaja tykkää kun hullu puurosta.Ei ku tekemään. :idea:
SLCK #310
Ipe64
Viestit: 77
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 6:25 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja Ipe64 »

BX Citikan penkit on tosi mukavat,mulla oli Tenussa Camryn penkit ja ei loppunut säädöt kesken!
Avatar
BJ40
Viestit: 184
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 2:39 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja BJ40 »

Jep noi BX:n penkit on mullakin bertassa, on helppo asentaa ja on ihan mukavat jakkarat istuskella.
-Janne-
SLCK #203
Bj40 -77, Fj40 -68, Hj-60 -85, CJ-5 -68
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Mulla saattas tulla myyntiin OMP kuppipenkit. On muutes hyvät.

Hinta vois olla 500/pari ja tarjouksia otetaan vastaan

Laittaisin kuvia tänne jos osaisin..

:oops: :oops:
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
hj6084
Viestit: 96
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 10:05 am
Paikkakunta: itä-suomi

Viesti Kirjoittaja hj6084 »

Kaivetaan taas vanha topicci esiin kun pitäs tietää että onko täällä kellään omakohtaista kokemusta miten helposti tuollasen vm.-90 626 mazdan kuskinpenkki käy hojon kuskinjakkaran kiinnikkeisiin?

Sellanen olis tuossa tarjolla mutta ei kehtais lähtee 50 kilometrin päähän mittailemaan sitä penkkiä jos se ei käy sinne päinkään..
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Matun penkistä ei o kokemusta. Ite laitoin viime tammikuun ulosajon näljiltä Ford Connecteon kuskin penkin ja oon pirun tyytyväinen. Menee pienellä jumpalla ja on tukeva, mukava penkki. Nyt on n 5 cm korkeammalla kuin vakipenkki ja saa viä ylemmäs. Ja kun oon ite 187 pitkä, niin saa jalatkin pal suorempaan kuin ennen.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
apiaani
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Panelia

Viesti Kirjoittaja apiaani »

...ja kaalimatoon laitettiin sillon renault 19:stä lähtösin oleva puolikuppipenkki.
Romiksilta vaan kyselemään löytyskö sporttipenkkejä.
SLCK #405
Avatar
JIIHAA
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Syys 01, 2009 9:39 pm
Paikkakunta: Härmä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JIIHAA »

Luulis sen haittaavan autoon nousemista ja poistumista näinkin korkeassa autossa kun istuinosan sivutuet on kovat ja korkeat niinkuis ns. sporttipenkeissä tapaa olla.
Vastaa Viestiin