Kuva Kuva

4runner

General chat

Valvoja: Käyttäjä

untuvikko4wd

4runner

Viesti Kirjoittaja untuvikko4wd »

Olisko täällä tietäviä ihmisiä ku olen aikeissa ostaa maasturin ja sellanen 4runner toyota kokoluokka on alkanu kiinnostamaan että onko kokemuksia tai parempaa vaihtoehtoa. Yleisesti toyota vaan on hyvä, muitahan on nissanilla ja opelilla?
SISU
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 10:23 am
Paikkakunta: Pohojoispohojanmaa

Viesti Kirjoittaja SISU »

Ainahan toyota on hyvä vaihtoehto. Taas runneriin en ota kantaa se riippuu mitä haluaa autolta.... jos haluaa ruveta korotteleen ja muuta isompaa modifiointia suunnittelemaan niin runneri on ehkä vähän hankalampi lähtö kohta kun joku muu malli.
SISU:lla siitä selviää
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

mulla oli 92 4runneri sillä v6 koneella, eniten alkoi ottaan pattiiin bensankulutus. Ajo-ominaisuudet oli hyvät, niistä tykkäsin, joskin sisätilat oli aika ahtaat.. Nyt puottelen hj-61:llä joka tuntuu enempi maasturilta.

Runnerissahan on vaihtoehtoina joko diesel tai toi v6 bensa. Automaatti tai manuaali. Mikäli meinaat rakentaa autosta varsinaista mettäpeliä, suosittelisin mieluummin cruiseria, on helpompi korottaa. Runnerissa keulan korkeutta säädetään vääntövarsilla, joiden säätövara on aika pieni. Ja samalla ajo-ominaisuudet menee mönkään. Edessä ei ole akselia, joten korotus voipi käydä kalliiksi. Takana selviää pidemmillä jousilla ja iskareilla. Helpointa ja halvinta lienee nostaa koria rungosta, mutta kyllä siinäkin askartelemista tulee.

Takana akselinlaakerointia/perän laakerointia jotkut haukkuneet heikoksi, itse ei kokemusta. Samoin takalasinnostin (sähköinen) on persiistä. Jumittaa helposti, ja jos lasia ei laske alas ei peräluukku avaudu. Tarkista runnerin suojien kunto. MOnissa suojien kaaret ihan paperia, ja tsekkaa etuoven ja etusuojan väliin jäävä kolo. Sinne kertyy töhnää joka sitten ruostuttaa. Ja osat toiskalla tunnetusti ei ilmaisia. Runnerin osia vaikea löytää purkamoilta, eli uutta ostettava.

Jos tulee ns. normiajoon niin ihan ok auto. Bensaa menee 14-20 litraa satkulla. Ja jos dieselin nii veroa pätkästään sitten n 700 egee, eli suurinpiirtein samat kuin cruiserissa, joka sitten on paremminkin maastoauto (ja karumpi) ja kenties toimintavarmempi.

t. Marko
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

4-Runnerit on taalla Lahi-Idassa tosi kovassa kaytossa ja hyvin pelittaa. Dieselilla kulkee ja paihittaa LCt naissa Golanin maissa mennen tullen. Tietysti ajellaan paaosin teita pitkin, mutta valilla sellaisessa puoli maastossa. Mukava ajella verrattuna LChen... Tietysti tosi maastossa LC pesee 4-Runnerin, mutta normaali ajossa valitsisin 4-Runnerin.
pete
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 4:58 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja pete »

Ma mikaan vieras oo, sorry
Vastaa Viestiin