Kuva Kuva

Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa

General chat

Valvoja: Käyttäjä

osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Mulla olisi tuollainen kirja skannattuna pdf-muotoon, kiitos erään valkeakoskelaisen harrastajan, joka minulle lähetti paperiversion.

Ainut ongelma on, että se on useassa osassa ja haluaisin tehdä niistä selkeyden vuoksi yhden kunnon version, jonka voisi laittaa jakoon.

1. Millä ohjelmalla nuo saan yhdistettyä tai muokattua? Tai onko jollain teistä Adoben laajempia ohjelmia kuin pelkkä Reader?

2. Mihinkäs laittaisin jakoon yhteensä n 12 megaa pdf:iä? Sivuja on noin 110 kohtuulaadulla. Ei taida offipalstalle mahtua?
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Re: Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

osilpi kirjoitti:Mulla olisi tuollainen kirja skannattuna pdf-muotoon, kiitos erään valkeakoskelaisen harrastajan, joka minulle lähetti paperiversion.

Ainut ongelma on, että se on useassa osassa ja haluaisin tehdä niistä selkeyden vuoksi yhden kunnon version, jonka voisi laittaa jakoon.

1. Millä ohjelmalla nuo saan yhdistettyä tai muokattua? Tai onko jollain teistä Adoben laajempia ohjelmia kuin pelkkä Reader?

2. Mihinkäs laittaisin jakoon yhteensä n 12 megaa pdf:iä? Sivuja on noin 110 kohtuulaadulla. Ei taida offipalstalle mahtua?
Mulle kun sais ton fileen niion voisin heittää jakoon

http://kayttaja.1g.fi/
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Tai jos käyttis ei kerkee tai kykene, mulla löytyy kanssa Acrobat Professional, millä noita saa yhisteltyä ja muokattua.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa

Viesti Kirjoittaja Panu »

osilpi kirjoitti: 2. Mihinkäs laittaisin jakoon yhteensä n 12 megaa pdf:iä? Sivuja on noin 110 kohtuulaadulla. Ei taida offipalstalle mahtua?
Mikäli materiaali on vapaasti jaettavaa, eli ei tekijänoikeussuojattua tjms. niin sitten tietysti tänne klubin sivuille, galleriaan. Tilaa on.
SLCK #30
osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Kaikista paras olisi, jos joku (r2ree?) voisi yhdistää nuo yhdeksi tiedostoksi, ja sitten vasta jakoon.

Laita mulle vaikka sähköpostisi yv:llä, niin laitan tiedostot sulle? Kun on oikeat ohjelmat, niin aikaa yhdistämiseen menee 5 minuuttia...

Tuosta saattaa puuttua muutama yksittäinen sivu, mm kansi, mutta 95% sivuista on varmasti.

Tekijänoikeuksista en sano mitään. Voi olla parempi, että ihan harrastajien kesken jaossa? Toisaalta Korpivaara ammattikoulua ei taida enää edes olla.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Avatar
Viipo
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 6:38 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

no, jos ei muuten, niin tehkää torrentti ja jakakaa se privana
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

HJ60_Korpivaara -manuaali lisätty Galleriaan -> Projekteja -> Land Cruiser Manuaaleja Sieltä kun klikkaa napista, pääsee sivulle jossa lukee download document. Siitä kun klikkaa niin pitäs lataantua. Ja vaatii vähintään Acrobat Readerin. Jos ei ole, niin täältä: http://www.adobe.com/

Osilpille iso kiitos!! Tuolta manuaalista löytyy hyvää tietoa.

Lisääkin laitan, kun sille päälle satun.. Tai joku niitä toimittelee. :lol: :lol: :lol:
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
rontti
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Syys 08, 2006 3:50 pm

Viesti Kirjoittaja rontti »

Mitenkähän tuo Korpivaaran opaan sivulla 41 käsin lisätty "10 000 välein öljyn tyhjennys alipainesäätimestä" tapahtuu?
Omasta pumpustani ei ainakaan viimeisten 100 00km:n aikana ko. toimenpidettä ole tehty.
Ja mitä oireita tyhjentämättömyys aiheuttaa?
- Rontti -
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Onko sulla ruiskupumpussa mittatikku. Jos ei ole, no worry. Vanhemmissa oli.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Manuaali

Viesti Kirjoittaja werzu »

Ei sinne paljon tule vaan se öljy kyllä vaikuttaa varmasti sinne alipainesäätimen toimintaan.Itse olen tyhjentänyt bj:n säätimen 9vuoden aikana kerran ja tuli noin teelusikallinen.Sen tulo varmasti lisääntyy kun pumppu kuluu.Taitaa kaikki hj:t olla jo painevoidellulla pumpulla.Ja silloin jos on tikku kun mun traktorissa niin sinne ei kukaan ollut muistanut öljyä laittaa oli vaan elementtien vuotamaa dieseliä voitelemassa.Hyvä että edes jotain.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
rontti
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Syys 08, 2006 3:50 pm

Viesti Kirjoittaja rontti »

Joo, ei ole mittatikkua. Auton vm -86. Eli ei muuta kun kovaan ajoa.
- Rontti -
Vastaa Viestiin