-VARASTETTU- Tapiola selätetty
Lähetetty: Su Kesä 29, 2008 4:42 pm
Käytiin perjantaina kaverin kanssa viipurissa varaosahankinnoilla. Jätettiin auto kadun varteen ja mentiin kauppaan korkeintaan kymmeneksi minuutiksi ja kas kummaa, kaupasta tullessa auto nietu.
Jos ja kun käytte karjalassa kurvailemassa, niin pidättehän silmät auki.
Eli iivanan matkaan lähti HDJ80 (HZJ) vm. 1990, valmistenumero JT111PJ8007000221, kilometrilukema n.380000. Väri oli silloin tumma grafiitin sininen, suomen rekisterinumerolla ei enää tässä vaiheessa ole väliä. Autossa ei ole mitään levikkeitä eikä astinlautoja. Alla 6 puolaiset 16" alumiinivanteet.
Vaikeasti hävitettäviä ulkoisia tuntomerkkejä:
-alkuperäinen mekaaninen vinssi, muovinen suojapaneeli puskurin keskellä ja rekisterikilpi reunassa. Paneelin toinen kiinnityshihna puutuu ja käyttövivun jatkokappaleen kiinnityskierre poikki
-kuljettajanpuoleisessa ajovalonlasissa umpeenliimattu kiven iskemä reikä
-kattopelti kauttaaltaan loimuilla
-antenninjalka repsikan lokasuojassa, keskellä kattoa ja katon takareunassa
-Kovilin vetokoukun nupin nelikulmainen kiinnityslaippa muotoiltu pultinreikiä myötäileväksi
-perävaunun pistorasia pultattu suoraan takapalkkiin, ei johtoa näkyvissä
-3" haponkestävä pakoputkisto yhdellä ISOLLA pöntöllä, joka näkyy selvästi auton alta
-alkuperäinen ohjausiskari muutettu purettavaksi
-ovipahveissa ei alkuperäiset ikuunannostimien kytkimet ja veivien reiät auki
-ilmastoinnin kytkin törröttää 2cm ulkona kojelaudasta (malli BMW)
-pieni mekaaninen ahtopainemittari kojelaudan päällä
-ilmastoinnin sisäkennon kotelo tehty lasikuidusta, näkyy jalkatilassa
-kuskin penkki verhoiltu vähän erinäköisellä kankaalla
-oikeassa takasivuikkunassa sammutintarra jossa lukee "tässä työkoneessa on sammutin"
Ja konehuoneessa, jos sinne pääsee jollain verukkeella kurkistamaan:
-vesikiertoinen välijäähdytin turbon päällä
-vaparikoneen imuputki välijäähyltä imusarjaan
-välijäähyn paisuntasäiliö rintapellissä
-Seikin kompura omatekoisilla kiinnikkeillä
-sinisiä paineilmaletkuja pikaliittimillä risteilee koneen päällä
-rosterinen hitsattu t-haara jarrutehostimen letkussa
-paineenmittausyhde pakosarjan päällä ja pakoputken alussa
Kyllähän tuon pystyy tunnistamaan, jos kohdalle osuu, vaikea noita kaikkia on hävittää. Olinpaikan jos saisi tietoonsa, miliisin arvion mukaan menee "johonkin karjalaan metsäkäyttöön". Mihinkään maaotteluihin ei kuitenkaan kannata paikanpäällä ryhtyä, hoidan omien kontaktien kanssa kotiin, jos olinpaikka selviää joskus.
Että tämmöstä.
Jos ja kun käytte karjalassa kurvailemassa, niin pidättehän silmät auki.
Eli iivanan matkaan lähti HDJ80 (HZJ) vm. 1990, valmistenumero JT111PJ8007000221, kilometrilukema n.380000. Väri oli silloin tumma grafiitin sininen, suomen rekisterinumerolla ei enää tässä vaiheessa ole väliä. Autossa ei ole mitään levikkeitä eikä astinlautoja. Alla 6 puolaiset 16" alumiinivanteet.
Vaikeasti hävitettäviä ulkoisia tuntomerkkejä:
-alkuperäinen mekaaninen vinssi, muovinen suojapaneeli puskurin keskellä ja rekisterikilpi reunassa. Paneelin toinen kiinnityshihna puutuu ja käyttövivun jatkokappaleen kiinnityskierre poikki
-kuljettajanpuoleisessa ajovalonlasissa umpeenliimattu kiven iskemä reikä
-kattopelti kauttaaltaan loimuilla
-antenninjalka repsikan lokasuojassa, keskellä kattoa ja katon takareunassa
-Kovilin vetokoukun nupin nelikulmainen kiinnityslaippa muotoiltu pultinreikiä myötäileväksi
-perävaunun pistorasia pultattu suoraan takapalkkiin, ei johtoa näkyvissä
-3" haponkestävä pakoputkisto yhdellä ISOLLA pöntöllä, joka näkyy selvästi auton alta
-alkuperäinen ohjausiskari muutettu purettavaksi
-ovipahveissa ei alkuperäiset ikuunannostimien kytkimet ja veivien reiät auki
-ilmastoinnin kytkin törröttää 2cm ulkona kojelaudasta (malli BMW)
-pieni mekaaninen ahtopainemittari kojelaudan päällä
-ilmastoinnin sisäkennon kotelo tehty lasikuidusta, näkyy jalkatilassa
-kuskin penkki verhoiltu vähän erinäköisellä kankaalla
-oikeassa takasivuikkunassa sammutintarra jossa lukee "tässä työkoneessa on sammutin"
Ja konehuoneessa, jos sinne pääsee jollain verukkeella kurkistamaan:
-vesikiertoinen välijäähdytin turbon päällä
-vaparikoneen imuputki välijäähyltä imusarjaan
-välijäähyn paisuntasäiliö rintapellissä
-Seikin kompura omatekoisilla kiinnikkeillä
-sinisiä paineilmaletkuja pikaliittimillä risteilee koneen päällä
-rosterinen hitsattu t-haara jarrutehostimen letkussa
-paineenmittausyhde pakosarjan päällä ja pakoputken alussa
Kyllähän tuon pystyy tunnistamaan, jos kohdalle osuu, vaikea noita kaikkia on hävittää. Olinpaikan jos saisi tietoonsa, miliisin arvion mukaan menee "johonkin karjalaan metsäkäyttöön". Mihinkään maaotteluihin ei kuitenkaan kannata paikanpäällä ryhtyä, hoidan omien kontaktien kanssa kotiin, jos olinpaikka selviää joskus.
Että tämmöstä.