Jeah! BJ45 + kuvat
Valvoja: Käyttäjä
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Jeah! BJ45 + kuvat
Dodii
Nyt on sitten viimein hankittu Pitkäbertta
Vm. 1982, kone 3B, Rumpujarrut, Pa 1+ 8 ilman kattokorotuksia. Katsastus voimassa marraskuuhun asti.
Kuvia myöhemmin mutta kunto on ajetun perusbertan luokkaa. Ovien alareunat leipiintyneet ja kukkanen siellä, toinen täällä. Mutta on onneksi peruskorjaamaton elikkäs suora aihio.
Ainii... mittarilukema näyttää 152 000 km...
Eteläsuomessa on kuulema rekisteröimättömänä ollut käytössä Pirkkalan lentokentällä konehinurina. ja 2003 vuonna on haminassa katsastettu. Itse sain sen kuusamosta päin. Rek. no UIS-525
t: jari v
Nyt on sitten viimein hankittu Pitkäbertta
Vm. 1982, kone 3B, Rumpujarrut, Pa 1+ 8 ilman kattokorotuksia. Katsastus voimassa marraskuuhun asti.
Kuvia myöhemmin mutta kunto on ajetun perusbertan luokkaa. Ovien alareunat leipiintyneet ja kukkanen siellä, toinen täällä. Mutta on onneksi peruskorjaamaton elikkäs suora aihio.
Ainii... mittarilukema näyttää 152 000 km...
Eteläsuomessa on kuulema rekisteröimättömänä ollut käytössä Pirkkalan lentokentällä konehinurina. ja 2003 vuonna on haminassa katsastettu. Itse sain sen kuusamosta päin. Rek. no UIS-525
t: jari v
Viimeksi muokannut SuurSyömäri, Su Heinä 03, 2005 9:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Joo
Tumman vihreä on. Renkaat massiiviset 235/85/16
Mutta asia korjaantuu kun alle tulee 37/14,5/16 Maxxis Creepyt + Bedlockit Ja akseleiksi Volvon porttaalit. Ohjaustehostin ja kierrejousitus. koneen vois löytää jostain mallia 61 ja lootaksi 5v. Jakolootaan, sitten kun on tarjolla splitmalliseen, nuo 2,8.
Peltityöt puhalluksineen. Maalaus sama hiekka kuin on Thomaksella hojotassa.
Valmis ens kesän karkeloihin AkseliModifioituna. hinkutus ei tule olemaan samaa luokkaa kuin Suursyömärissä.
Takaovista tarvis ton kuskin puoleisen. Muuten kilkkeet on kasassa.
joku vain vois selvittää voiko jotenkin saada Bejotan 6x6 malliseksi kun on tuo takatelikin olemassa.
Tumman vihreä on. Renkaat massiiviset 235/85/16
Mutta asia korjaantuu kun alle tulee 37/14,5/16 Maxxis Creepyt + Bedlockit Ja akseleiksi Volvon porttaalit. Ohjaustehostin ja kierrejousitus. koneen vois löytää jostain mallia 61 ja lootaksi 5v. Jakolootaan, sitten kun on tarjolla splitmalliseen, nuo 2,8.
Peltityöt puhalluksineen. Maalaus sama hiekka kuin on Thomaksella hojotassa.
Valmis ens kesän karkeloihin AkseliModifioituna. hinkutus ei tule olemaan samaa luokkaa kuin Suursyömärissä.
Takaovista tarvis ton kuskin puoleisen. Muuten kilkkeet on kasassa.
joku vain vois selvittää voiko jotenkin saada Bejotan 6x6 malliseksi kun on tuo takatelikin olemassa.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Tossa kuvaa...
http://www.petrisimolin.net/gallery/dat ... 42etu2.JPG
http://www.petrisimolin.net/gallery/dat ... 5taka2.JPG
Tosi hyvä... katto muuttuu takas valkoiseksi.
http://www.petrisimolin.net/gallery/dat ... 42etu2.JPG
http://www.petrisimolin.net/gallery/dat ... 5taka2.JPG
Tosi hyvä... katto muuttuu takas valkoiseksi.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Maalipurkin verran... Maalaan itse. Tossa SuurSyömäri ihte Biltematrötöruiskittuna... matta maali antaa paljon anteeksi. Syömärinhän hitsasin, puhallutin ja hinkutin suoraksi ennen maalausta.anonyymi kirjoitti:Missä hinnoissa tuollaisen maalaus pyörii? Vai teitkö itse?
http://www.petrisimolin.net/gallery/dat ... V8etu1.JPG
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
juu kalevin kanssa oli puhetta autosta noin tunti sitten kun kävin sumpilla siellä .auto oli muutaman vuoden kalevilla käytössä etin lentokenttä auto näin ainakin mulle jutteli aikoinaan hyvin sillä ainakin toimi mitä sillä ajeli .hyvinkö ouluun jaksoi kulettaa voin huomenna sanoa että perille pääsit .
kuolema kuittaa univelan
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Juu oon nähäny. Lisäsin puuttuvan kuvatekstin:
"This 1975 FJ45 Troopy was converted to 6 wheel drive in Australia. It has a 350 with a Chevy V8 engine, 5 speed transmission, rear air conditioning, power steering, stainless steel water tank, and custom interior. "
Toisaalta...
kahtelin tosta simolinin palstalta semmosta akselityyppi infojutukkaa.
http://www.a1.nl/phomepag/markerink/portal-compare.htm
Siellä ilmoitetaan c 304 6x6 akseliväleiksi 230+105
... BJ40 mallissa on akseliväli 228,5.
Eli jos(?) mallisarjan sisällä sais muuttaa mitoituksia suuntaan jos toiseen esim koneosastoista. Akseleista jne niin 45:seenhän saisi loogisesti 6x6 systeemin. laittaa akseliväleiksi vain samat kuin 304:sessa on valmiina.
Eli BJ40:sen~228,5 (230) ja kolmannen akselin perään kaveriksi
Mutta...
Jojota Finlandin mielestä BJ40 ja BJ45 eivät ole samaa mallisarjaa??? Mun mielestä on!
Vähän sama kuin HJ60 ja 61 eivät olisi samaa mallisarjaa. Tai LJ70 tai 73??? olenkohan ymmärtänyt jonkin asian väärin?
"This 1975 FJ45 Troopy was converted to 6 wheel drive in Australia. It has a 350 with a Chevy V8 engine, 5 speed transmission, rear air conditioning, power steering, stainless steel water tank, and custom interior. "
Toisaalta...
kahtelin tosta simolinin palstalta semmosta akselityyppi infojutukkaa.
http://www.a1.nl/phomepag/markerink/portal-compare.htm
Siellä ilmoitetaan c 304 6x6 akseliväleiksi 230+105
... BJ40 mallissa on akseliväli 228,5.
Eli jos(?) mallisarjan sisällä sais muuttaa mitoituksia suuntaan jos toiseen esim koneosastoista. Akseleista jne niin 45:seenhän saisi loogisesti 6x6 systeemin. laittaa akseliväleiksi vain samat kuin 304:sessa on valmiina.
Eli BJ40:sen~228,5 (230) ja kolmannen akselin perään kaveriksi
Mutta...
Jojota Finlandin mielestä BJ40 ja BJ45 eivät ole samaa mallisarjaa??? Mun mielestä on!
Vähän sama kuin HJ60 ja 61 eivät olisi samaa mallisarjaa. Tai LJ70 tai 73??? olenkohan ymmärtänyt jonkin asian väärin?
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
En oo varma tuosta 40/45, mutta aikanaan ne on jostain syystä tyypitetty kaikki erikseen eri numeroille, joten nykyään esim. hj60 ja 61 ei oo katsurin mielestä LTJ:n perusteella samaa mallisarjaa. Mutta kun tojo-infosta pyysi 61:n tyyppitodistuksen rengasmuutoskatsatusta varten, niin siinä lukee alareunassa että 10R15 koskee koko mallisarjaa hj60 ja hj61.
Eli ajan takaa sitä että olitko varma siitä ettei ne oo tojon mielestä samaa sarjaa. Mun käsityksen mukaan se sarja on *J4*. -niinku ilmeisesti sunki mielestä.
Eli ajan takaa sitä että olitko varma siitä ettei ne oo tojon mielestä samaa sarjaa. Mun käsityksen mukaan se sarja on *J4*. -niinku ilmeisesti sunki mielestä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Pistin kyselyn Toyota USALLE mallisarjasta ja varmaan jos ei saa vastausta niin lykkään seuraavan kysyilyn Japaniin.
Siis J4 ajoneuvothan ON samaa mallisarjaa. Se on ihan sama mitä instituutiot ovat loppunumeroista vemputtaneet. Se että toinen on sama auto mutta metrin pidempi ei anna oikeutta ajoneuvon muuttamista ihan omaksi mallisarjakseen.
Mutta kyllähän suomalainen Byrokraatti taikoa osaa... ja loput pikkubyroot seuraa lampaina perässä kun lakeja yms. säädetään.
esim jos muutan ton auton 6x6 malliseksi ja ajan menemään laittomasti ja poliisi pysäyttää niin luultavasti saisin sakkoina enemmän maksettavaa kuin että jos ottaisin keglun ja veistäisin jonku hengiltä...
Mutta nyt lähden hillasoille muutamaksi päiväksi... Heippa!
Siis J4 ajoneuvothan ON samaa mallisarjaa. Se on ihan sama mitä instituutiot ovat loppunumeroista vemputtaneet. Se että toinen on sama auto mutta metrin pidempi ei anna oikeutta ajoneuvon muuttamista ihan omaksi mallisarjakseen.
Mutta kyllähän suomalainen Byrokraatti taikoa osaa... ja loput pikkubyroot seuraa lampaina perässä kun lakeja yms. säädetään.
esim jos muutan ton auton 6x6 malliseksi ja ajan menemään laittomasti ja poliisi pysäyttää niin luultavasti saisin sakkoina enemmän maksettavaa kuin että jos ottaisin keglun ja veistäisin jonku hengiltä...
Mutta nyt lähden hillasoille muutamaksi päiväksi... Heippa!
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28