Kuva Kuva Kuva Kuva

Kokemuksia *J-12* korisista Land Cruisereista?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

jyry
Viestit: 15
Liittynyt: To Kesä 05, 2014 9:08 pm
Paikkakunta: savukoski

Viesti Kirjoittaja jyry » Ti Kesä 10, 2014 10:34 pm

120 sarjalainen on. Toyotan huollossa voivottelivat ku on niin outo homma ja ykskään ei voinu kävellä kymmentä metriä ulos pihalle tarkastaan mitkä helvetin iskarit siellä on alla. "Kyllä se kone kertoo tarkasti."

julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli » Ke Heinä 09, 2014 12:17 pm

Saakos 285/70 R17 kumia orkkisvanteella alle vai ottaako jousimaljaan ylhäältä kylki kiinni? Alla 3" rc:n korotus.

kenni_
Member
Viestit: 354
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ » Ke Heinä 09, 2014 6:45 pm

julibuli kirjoitti:Saakos 285/70 R17 kumia orkkisvanteella alle vai ottaako jousimaljaan ylhäältä kylki kiinni? Alla 3" rc:n korotus.
No jos 265 levee on jo vakiossa niin luulis menevän vielä korotettuun.

julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli » Ke Heinä 09, 2014 9:28 pm

Joo. Näyttää vaan tuolla orkkiskoolla jo olevan siinä niin lähellä. Mietin vaan ku korkeutta tulee hiukan lisää ja leveyttäki, niin nouseeko juuri pahimmoilleen

Avatar
Tuppu
Viestit: 1139
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu » To Heinä 10, 2014 2:18 pm

Väittäsin et hipsuu vakio ET:llä...?
Viimeksi muokannut Tuppu, La Marras 22, 2014 9:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Tuppu-
KDJ-120
SLCK #293
050-5960579

Avatar
Tsaari
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 7:19 pm
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tsaari » La Elo 02, 2014 10:56 pm

Ei mahdu.kokeilin orkkisvanteita duratrackeilla(285/70) mutta vanteiden hankinta tuli eteen.ylätukivarteen ottaa kiinni.

Hutta79
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Syys 28, 2010 8:04 am
Paikkakunta: Oulu

300 000 km

Viesti Kirjoittaja Hutta79 » To Syys 18, 2014 8:13 pm

Mitäs litkuja oikiassa tojotahuollossa pukataan perään automaattilaakikkoon koneeseen jakikseen. Tillaan kaikki ebaystä ku näyttää puolittuvan hinnat. Muistaako joku paljo tekkee remminvaihto? Niin tai sitten orkkis osat siihen. Mistä oletta tilannu remmin ja kilkkeet? Onko kellään kokemusta vetarin suojakumista joka on semmonen halkaistava... Nim jälleen paskana se kuminen lortto.
Lapsesta saakka opetettu, että ilman maastoautoa ei voi tulla toimeen!

MattiC
Viestit: 19
Liittynyt: La Huhti 06, 2013 6:05 pm
Paikkakunta: Hartola

Viesti Kirjoittaja MattiC » Su Marras 30, 2014 9:10 pm

Mites on kun oo viemässä tota pätkää aurauskulmien säätöön niin tuli mieleen että saakohan noi camberkulmat säädettyy kanssa kohilleen vai tarviiko siihen hommata joku kitti vielä. Bilsteinin iskarien jälkeen näkyy selvästi että ei oo kulmat kohillaan. Ulkoreunat meni renkaista kesän aikana melko valmiiks.

Ja tilasin discoverer stt:t 265/70/17 niin tuli mieleen että kait se nyt sitten mahtuu vakiovanteella tonne alle kun se ylätukivarsi tuntuu jo nyt olevan melkosen lähellä vai joutuuks vanteet vielä hommaamaan jollain sopivalla et:llä?

Avatar
Gebes
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Syys 10, 2013 7:10 pm
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Gebes » Ma Joulu 01, 2014 8:06 am

MattiC kirjoitti:Mites on kun oo viemässä tota pätkää aurauskulmien säätöön niin tuli mieleen että saakohan noi camberkulmat säädettyy kanssa kohilleen vai tarviiko siihen hommata joku kitti vielä. Bilsteinin iskarien jälkeen näkyy selvästi että ei oo kulmat kohillaan. Ulkoreunat meni renkaista kesän aikana melko valmiiks.

Ja tilasin discoverer stt:t 265/70/17 niin tuli mieleen että kait se nyt sitten mahtuu vakiovanteella tonne alle kun se ylätukivarsi tuntuu jo nyt olevan melkosen lähellä vai joutuuks vanteet vielä hommaamaan jollain sopivalla et:llä?

Ei kait siellä korkeussuunnassa niin ahdasta ole?
Kääntäessä en sitten tiiä. Itelle ois kesäks kanssa noi pykälää korkeammat nokialaiset tulossa alkup vanteille. 265-70-17 Toivottavasti menee. :shock:

Avatar
Tuppu
Viestit: 1139
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu » Ma Joulu 01, 2014 11:54 pm

Gebes kirjoitti:
MattiC kirjoitti:Mites on kun oo viemässä tota pätkää aurauskulmien säätöön niin tuli mieleen että saakohan noi camberkulmat säädettyy kanssa kohilleen vai tarviiko siihen hommata joku kitti vielä. Bilsteinin iskarien jälkeen näkyy selvästi että ei oo kulmat kohillaan. Ulkoreunat meni renkaista kesän aikana melko valmiiks.

Ja tilasin discoverer stt:t 265/70/17 niin tuli mieleen että kait se nyt sitten mahtuu vakiovanteella tonne alle kun se ylätukivarsi tuntuu jo nyt olevan melkosen lähellä vai joutuuks vanteet vielä hommaamaan jollain sopivalla et:llä?

Ei kait siellä korkeussuunnassa niin ahdasta ole?
Kääntäessä en sitten tiiä. Itelle ois kesäks kanssa noi pykälää korkeammat nokialaiset tulossa alkup vanteille. 265-70-17 Toivottavasti menee. :shock:
Toi koko menee ilman korotustakin vakio vanteen kanssa... ja elä huoli kyllä ne kulmat oikee jos kaveri osaa hommansa :wink:
-Tuppu-
KDJ-120
SLCK #293
050-5960579

Avatar
Tuppu
Viestit: 1139
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu » Su Joulu 14, 2014 9:28 pm

kenni_ kirjoitti:Olihan se laakeri vähä kulahtanu. Kuva[/img]
Asteikolla 1-10 miten veemäinen oli vaihtaa?
-Tuppu-
KDJ-120
SLCK #293
050-5960579

kenni_
Member
Viestit: 354
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ » Ma Joulu 15, 2014 9:25 pm

Tuppu kirjoitti: Asteikolla 1-10 miten veemäinen oli vaihtaa?
Ehkä 4, kuhan on puristin niin ei mitään hätää. Stefa vaan vähä hankala painaa paikalleen. Ainakin siinä tarvikkeessa minkä ite ostin.

Avatar
Tuppu
Viestit: 1139
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu » Ma Joulu 15, 2014 9:54 pm

Motonetin laakerin tilasin ja ainakin kuvassa on joku pölysuoja sekä jonkinlaine stefa? Muuta ei ilmeisesti tarvi, työinnon lisäksi?
-Tuppu-
KDJ-120
SLCK #293
050-5960579

kenni_
Member
Viestit: 354
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ » Ti Joulu 16, 2014 8:08 pm

Tuppu kirjoitti: Muuta ei ilmeisesti tarvi, työinnon lisäksi?
Nope.. eipä ollu noissakaan. Eikä näyttäny olevan alkuperäsissäkään.

Juizzi
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2014 6:36 pm
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja Juizzi » Ke Joulu 17, 2014 6:45 pm

Tervehdys!

En yhtäkkiseltään löytänyt haulla vastauksia kysymyksiini, joten laitampa niitä nyt tähän. Olen siis pitkään haaveillut tälläisestä 120-sarjalaisesta ja tänään kävin yhtä koeajamassa. Kerrassaan mahtava auto!

Ja sitten kysymyksiä:
- onko niin, että jos takapenkillä on kaksi lastenistuinta isofix kiinnikkeissä niin keskipenkki on pois käytöstä?
- mitä muita eroja tässä sarjassa on vuosimallien välillä kuin tuo 5-vaihteinen automaatti?
- jos isompia eroja löytyy niin mitä vuosimallia suosittelette?
- missä tuon mahdollisen suutin ongelman pystyy toteamaan? Ainakin Toyotalla arvelisin ja onko iso/kallis operaatio?

Tässä näitä näin alkuun. Neuvoista ja tiedoista kiitän jo etukäteen.
Tarkoitus olisi alkaa etsiä hieman vähemmän ajettua mallia (<200tkm).

Vastaa Viestiin