Sivu 33/45

Lähetetty: Ti Kesä 10, 2014 10:34 pm
Kirjoittaja jyry
120 sarjalainen on. Toyotan huollossa voivottelivat ku on niin outo homma ja ykskään ei voinu kävellä kymmentä metriä ulos pihalle tarkastaan mitkä helvetin iskarit siellä on alla. "Kyllä se kone kertoo tarkasti."

Lähetetty: Ke Heinä 09, 2014 12:17 pm
Kirjoittaja julibuli
Saakos 285/70 R17 kumia orkkisvanteella alle vai ottaako jousimaljaan ylhäältä kylki kiinni? Alla 3" rc:n korotus.

Lähetetty: Ke Heinä 09, 2014 6:45 pm
Kirjoittaja kenni_
julibuli kirjoitti:Saakos 285/70 R17 kumia orkkisvanteella alle vai ottaako jousimaljaan ylhäältä kylki kiinni? Alla 3" rc:n korotus.
No jos 265 levee on jo vakiossa niin luulis menevän vielä korotettuun.

Lähetetty: Ke Heinä 09, 2014 9:28 pm
Kirjoittaja julibuli
Joo. Näyttää vaan tuolla orkkiskoolla jo olevan siinä niin lähellä. Mietin vaan ku korkeutta tulee hiukan lisää ja leveyttäki, niin nouseeko juuri pahimmoilleen

Lähetetty: To Heinä 10, 2014 2:18 pm
Kirjoittaja Tuppu
Väittäsin et hipsuu vakio ET:llä...?

Lähetetty: La Elo 02, 2014 10:56 pm
Kirjoittaja Tsaari
Ei mahdu.kokeilin orkkisvanteita duratrackeilla(285/70) mutta vanteiden hankinta tuli eteen.ylätukivarteen ottaa kiinni.

300 000 km

Lähetetty: To Syys 18, 2014 8:13 pm
Kirjoittaja Hutta79
Mitäs litkuja oikiassa tojotahuollossa pukataan perään automaattilaakikkoon koneeseen jakikseen. Tillaan kaikki ebaystä ku näyttää puolittuvan hinnat. Muistaako joku paljo tekkee remminvaihto? Niin tai sitten orkkis osat siihen. Mistä oletta tilannu remmin ja kilkkeet? Onko kellään kokemusta vetarin suojakumista joka on semmonen halkaistava... Nim jälleen paskana se kuminen lortto.

Lähetetty: Su Marras 30, 2014 9:10 pm
Kirjoittaja MattiC
Mites on kun oo viemässä tota pätkää aurauskulmien säätöön niin tuli mieleen että saakohan noi camberkulmat säädettyy kanssa kohilleen vai tarviiko siihen hommata joku kitti vielä. Bilsteinin iskarien jälkeen näkyy selvästi että ei oo kulmat kohillaan. Ulkoreunat meni renkaista kesän aikana melko valmiiks.

Ja tilasin discoverer stt:t 265/70/17 niin tuli mieleen että kait se nyt sitten mahtuu vakiovanteella tonne alle kun se ylätukivarsi tuntuu jo nyt olevan melkosen lähellä vai joutuuks vanteet vielä hommaamaan jollain sopivalla et:llä?

Lähetetty: Ma Joulu 01, 2014 8:06 am
Kirjoittaja Gebes
MattiC kirjoitti:Mites on kun oo viemässä tota pätkää aurauskulmien säätöön niin tuli mieleen että saakohan noi camberkulmat säädettyy kanssa kohilleen vai tarviiko siihen hommata joku kitti vielä. Bilsteinin iskarien jälkeen näkyy selvästi että ei oo kulmat kohillaan. Ulkoreunat meni renkaista kesän aikana melko valmiiks.

Ja tilasin discoverer stt:t 265/70/17 niin tuli mieleen että kait se nyt sitten mahtuu vakiovanteella tonne alle kun se ylätukivarsi tuntuu jo nyt olevan melkosen lähellä vai joutuuks vanteet vielä hommaamaan jollain sopivalla et:llä?

Ei kait siellä korkeussuunnassa niin ahdasta ole?
Kääntäessä en sitten tiiä. Itelle ois kesäks kanssa noi pykälää korkeammat nokialaiset tulossa alkup vanteille. 265-70-17 Toivottavasti menee. :shock:

Lähetetty: Ma Joulu 01, 2014 11:54 pm
Kirjoittaja Tuppu
Gebes kirjoitti:
MattiC kirjoitti:Mites on kun oo viemässä tota pätkää aurauskulmien säätöön niin tuli mieleen että saakohan noi camberkulmat säädettyy kanssa kohilleen vai tarviiko siihen hommata joku kitti vielä. Bilsteinin iskarien jälkeen näkyy selvästi että ei oo kulmat kohillaan. Ulkoreunat meni renkaista kesän aikana melko valmiiks.

Ja tilasin discoverer stt:t 265/70/17 niin tuli mieleen että kait se nyt sitten mahtuu vakiovanteella tonne alle kun se ylätukivarsi tuntuu jo nyt olevan melkosen lähellä vai joutuuks vanteet vielä hommaamaan jollain sopivalla et:llä?

Ei kait siellä korkeussuunnassa niin ahdasta ole?
Kääntäessä en sitten tiiä. Itelle ois kesäks kanssa noi pykälää korkeammat nokialaiset tulossa alkup vanteille. 265-70-17 Toivottavasti menee. :shock:
Toi koko menee ilman korotustakin vakio vanteen kanssa... ja elä huoli kyllä ne kulmat oikee jos kaveri osaa hommansa :wink:

Lähetetty: Su Joulu 14, 2014 9:28 pm
Kirjoittaja Tuppu
kenni_ kirjoitti:Olihan se laakeri vähä kulahtanu. Kuva[/img]
Asteikolla 1-10 miten veemäinen oli vaihtaa?

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2014 9:25 pm
Kirjoittaja kenni_
Tuppu kirjoitti: Asteikolla 1-10 miten veemäinen oli vaihtaa?
Ehkä 4, kuhan on puristin niin ei mitään hätää. Stefa vaan vähä hankala painaa paikalleen. Ainakin siinä tarvikkeessa minkä ite ostin.

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2014 9:54 pm
Kirjoittaja Tuppu
Motonetin laakerin tilasin ja ainakin kuvassa on joku pölysuoja sekä jonkinlaine stefa? Muuta ei ilmeisesti tarvi, työinnon lisäksi?

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2014 8:08 pm
Kirjoittaja kenni_
Tuppu kirjoitti: Muuta ei ilmeisesti tarvi, työinnon lisäksi?
Nope.. eipä ollu noissakaan. Eikä näyttäny olevan alkuperäsissäkään.

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2014 6:45 pm
Kirjoittaja Juizzi
Tervehdys!

En yhtäkkiseltään löytänyt haulla vastauksia kysymyksiini, joten laitampa niitä nyt tähän. Olen siis pitkään haaveillut tälläisestä 120-sarjalaisesta ja tänään kävin yhtä koeajamassa. Kerrassaan mahtava auto!

Ja sitten kysymyksiä:
- onko niin, että jos takapenkillä on kaksi lastenistuinta isofix kiinnikkeissä niin keskipenkki on pois käytöstä?
- mitä muita eroja tässä sarjassa on vuosimallien välillä kuin tuo 5-vaihteinen automaatti?
- jos isompia eroja löytyy niin mitä vuosimallia suosittelette?
- missä tuon mahdollisen suutin ongelman pystyy toteamaan? Ainakin Toyotalla arvelisin ja onko iso/kallis operaatio?

Tässä näitä näin alkuun. Neuvoista ja tiedoista kiitän jo etukäteen.
Tarkoitus olisi alkaa etsiä hieman vähemmän ajettua mallia (<200tkm).