SYÖTTÖRUUWI.........Siinä se on syöttöputkien lähdön päällä. Musta kumitötsä on sammutin ja sen takana on syöttöruuvi. 12mm. lenkillä lukitus auki ja ruuvimeisselillä käännät ruuvia kiinnipäin. Jos tyhjäkäynti nousee n. 1500kierrokseen on syötön säätö onnistunut.Tyhjäkäynnin säätöruuvia auki,että on taas 800kierrosta. Sitten otat pumpun päältä ahdon alaisen syötönsäätö kotelon 4 10mm kannalla olevaa pulttia auki ja nostat kannen, merkkaat kalvon asennon.Nostat kalvon ja karan ylös ja käännät karan kolon osoittamaan suoraan eteen päin. Myös se valkonen muovi prikka heitetään mäkeen.
Itse syöttöruuvissa on alumiininen sinetti prikka/putki ettei pääsisi ruuvaamaan liikaa .Sitä voi viilata lyhyemmäksi tai ottaa kokonaan pois. Syöttöruuvin voi huoletta ottaa kokonaan pumpusta irti työstääkseen sitä alumiiniajos on tarve.
Se vakio pakoputki on aivan liian tukkonen. ensitöikseen liitos auki jakolaatikon takaa.
t.jp
Kiitos Jukka Pesälä
Alkuperäinen topicci http://www.slck.net/viewtopic.php?t=10089&
LJ:n syötön lisäys
Valvoja: Käyttäjä
LJ:n syötön lisäys
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------