Kuva Kuva

(HD)J80 Keskuslukituksen kauko-ohjaus

80-series FAQ

Valvoja: Käyttäjä

Vastaa Viestiin
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

(HD)J80 Keskuslukituksen kauko-ohjaus

Viesti Kirjoittaja Panu »

(HDJ80 1997 4.2TD GX)
HUOM: Vaatinee varustelutason jossa erillinen lukitusnappi myös apparin ovessa. Muuten on käytettävä ovessa olevien nappien johtoja ohjaukseen.
NOTE: This probably requires that you have the seperate central door lockin/opening switch also on the passenger door. Otherwise it´s needed to use the wires of the control buttons on the doot panel

Keskuslukituksen johdot löytyvät vasemman puolen jalkatilan kick-panelin takaa. Näihin kytkemällä on mahdollista käyttää erillistä kauko-ohjainta. Ohjaus on negatiivinen eli maadoittamalla johdon tapahtuu kaikkien ovien lukitus/avaus toiminto. Kts. kuvat.

Ja briifli På Engelska: Central door locking can be operated via wiring found behind the left hand side kick panel. These wires can be utilized for connecting additional central locking key fob. Locks are operated by grounding the wire. These wires operate all the locks the same time. See pics.

..
HDJ1.jpg
HDJ1.jpg (71.24 KiB) Katsottu 19839 kertaa
HDJ2.jpg
HDJ2.jpg (192.58 KiB) Katsottu 19839 kertaa
SLCK #30
JuhanVon
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Loka 09, 2012 8:37 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: (HD)J80 Keskuslukituksen kauko-ohjaus

Viesti Kirjoittaja JuhanVon »

Mulla ei kyllä mennyt tuolla reseptillä.

Eli potilas HDJ80 1990 ja en kyllä löytänyt sieltä vasemman potkupaneelin alta tuollaisia lukkoon-auki piuhoja. Siellä sellaiset saattaa olla jos autossa on ollut parempi varustelutaso ja apukuskin ovessa myös lukkoon/auki nappi, näin olin lukevinani kytkentäkaaviosta. Mutta ne piuhat löytyy kyllä oven sisältä, kyynärnojan nappipaneelin liitimeltä kaksi keskimmäistä nastaa 2-rivisen liittimen sillä rivillä jossa keskellä tyhjiä paikkoja. Löytyy vaikka virtakynällä helposti eli sähköä on ja napin painaminen maadoittaa eli sähkö häviää. Ovikaijuttimelle oli vedetty tehtaalla johto joka ei mulla ollut käytössä siitä sai lainattua kaksi johtoa joilla nuo piuhat sai haaroitettua sisälle potkupaneelin taakse.

Juha
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: (HD)J80 Keskuslukituksen kauko-ohjaus

Viesti Kirjoittaja Panu »

JuhanVon kirjoitti: Su Joulu 15, 2019 10:14 pm Mulla ei kyllä mennyt tuolla reseptillä.

Eli potilas HDJ80 1990 ja en kyllä löytänyt sieltä vasemman potkupaneelin alta tuollaisia lukkoon-auki piuhoja. Siellä sellaiset saattaa olla jos autossa on ollut parempi varustelutaso ja apukuskin ovessa myös lukkoon/auki nappi, näin olin lukevinani kytkentäkaaviosta.
Kuvien autossa on juu nappi myös apukuskin ovessa. Kiitos huomiosta!

Panu
SLCK #30
Vastaa Viestiin