Kompura-autosta safari/offi laite (etupää kierteille)
Valvoja: Käyttäjä
Koeponnistuskin tuli suoritettua, suht hyvin tuntu etenevän eikä oikeen mitään saatu rikkikään.
Välitys tuntuu kivikossa turhan pitkältä, saikos hoojiin jakikseen jostain välityksiä?
Ja voimaa sais tietysti olla kuralävessä pikkasen lisää.
Välitys tuntuu kivikossa turhan pitkältä, saikos hoojiin jakikseen jostain välityksiä?
Ja voimaa sais tietysti olla kuralävessä pikkasen lisää.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Konehuoneessta löyty turhan avara kolo:
Täytyyhän tuollanen ammottava aukko jollain tukkia, laitetaan siihen tuollanen palikka niin ei pääse ne pakokaasutkaan turhan vapaasti virtaamaan.
Täytyyhän tuollanen ammottava aukko jollain tukkia, laitetaan siihen tuollanen palikka niin ei pääse ne pakokaasutkaan turhan vapaasti virtaamaan.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Nokian ajoissa meni vetarinpultit poikki, nyt jo saanu ne korjattua.
Muutama reikä napaan lisää:
neljä pulttia lisää ja kaikki tuli nyt 12.9, jospa tuo nyt jonkun aikaa taas kestäis.
Muutama reikä napaan lisää:
neljä pulttia lisää ja kaikki tuli nyt 12.9, jospa tuo nyt jonkun aikaa taas kestäis.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Takanavat käyty koeponnistamassa, ei hajonnu... ainakaan vielä
Parit kuvat ajeluista:
Ja tuollanen keltuainenkin kävi vierailulla:
Eikä nyt ihan ilman tuhoa selvitty tälläkään kerralla, malesian pojan snorkkeli otti vähän kipeetä, ja lasikuidun pitäis olla niin vahvaa...
Parit kuvat ajeluista:
Ja tuollanen keltuainenkin kävi vierailulla:
Eikä nyt ihan ilman tuhoa selvitty tälläkään kerralla, malesian pojan snorkkeli otti vähän kipeetä, ja lasikuidun pitäis olla niin vahvaa...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Taas on ajeltu ja hajotettu vehkeitä...
Kaikenkestävässä ameeriikan kitkarenkaassa reikä:
Kytkinkin rupes luistamaan yhdessä kuralävessä, se on tuo 3B:n rajaton voima ja vääntö, ei paikat kestä (tai sitten on kytkinkoppa täynnä vettä )
Saakos tuohon jotain parempaa kytkytintä? Jossain vaiheessa se kumminkin täytyy kurkata.
Ja parit videonpätkät:
Kaikenkestävässä ameeriikan kitkarenkaassa reikä:
Kytkinkin rupes luistamaan yhdessä kuralävessä, se on tuo 3B:n rajaton voima ja vääntö, ei paikat kestä (tai sitten on kytkinkoppa täynnä vettä )
Saakos tuohon jotain parempaa kytkytintä? Jossain vaiheessa se kumminkin täytyy kurkata.
Ja parit videonpätkät:
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Noniin, talvi kuulemma tulossa, pientä talvivarustelua.
Ensmäiseks boggerit nurkkaan talvilevolle ja vähän normaalimpaa kumia alle:
Orkkis lukkovanteilla tietty...
Ja talvella saattaa kuulemma jopa sataa lunta, ei muuta ku kompura-autosta kiinteistöhuoltoauto
Tuollanen aura tuli hommattua:
Puskurin tynkää ja auran kiinnikkeitä:
Ja se jopa nouseekin:
Vähän täytyy tuota levyä ojentaa ja vahvistella ja jos vielä laittais jonkun kulutusterän tuonne alareunaan.
Takapäällekkin olis vähän talvisia suunnitelmia, mut saas nähdä toteutuuko...
Ensmäiseks boggerit nurkkaan talvilevolle ja vähän normaalimpaa kumia alle:
Orkkis lukkovanteilla tietty...
Ja talvella saattaa kuulemma jopa sataa lunta, ei muuta ku kompura-autosta kiinteistöhuoltoauto
Tuollanen aura tuli hommattua:
Puskurin tynkää ja auran kiinnikkeitä:
Ja se jopa nouseekin:
Vähän täytyy tuota levyä ojentaa ja vahvistella ja jos vielä laittais jonkun kulutusterän tuonne alareunaan.
Takapäällekkin olis vähän talvisia suunnitelmia, mut saas nähdä toteutuuko...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Saataahan se vähän jyrkähkö olla tuo aisan kulma, ei viitttinyt alemmas tehdä kiinnikkeitä kun tällä on kumminkin tarkotus mettässäkin vielä ajella...
Kohtahan sitä pääsee kokeilemaan kun tuota valkosta ihanuutta näyttää taivaalta tulevan, katotaan testien jälkeen tuliko ihan susi
Kohtahan sitä pääsee kokeilemaan kun tuota valkosta ihanuutta näyttää taivaalta tulevan, katotaan testien jälkeen tuliko ihan susi
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Ite oon aatellu, että jos hojoon puskulevyn tekisin, niin pitkät aisat auton alle, ja jonnekki vetokoukun palkkiin kiinnitykset. Että jos tökkää niin a) ei kiiku päälle ja b) ei väänny autosta runko.
Mutta paljonhan noita keulakiinnitteisiä on, ja ilmeisesti toimivat.
Mutta paljonhan noita keulakiinnitteisiä on, ja ilmeisesti toimivat.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Noniin, olihan se vaan suht paska tuo evoykkönen, tökki ja imaisi auraa auton alle äärettömän helposti, lisäksi nuo jouset oli liian löysät.
Evokakkosessa kiinnikkeitä siirretty alemmaks, levyn kulmaa muutettu, jousien paikkaa muutettu ja saatu ne jäykemmäks, suksen tapaset levyn alareunassa, tuntuis toimivan, tulis nyt lunta vähän enemmän niin pääsis testailemaan.
Ja pitihän siihenkin väriä sotkea:
Jos alusta asti olisin ite vääntäny niin varmaan joku apurungon tapanen ja auran kiinnitys alas, mutta kun tuollanen valmis oli tarjolla niin kehitetään tätä.
Evokakkosessa kiinnikkeitä siirretty alemmaks, levyn kulmaa muutettu, jousien paikkaa muutettu ja saatu ne jäykemmäks, suksen tapaset levyn alareunassa, tuntuis toimivan, tulis nyt lunta vähän enemmän niin pääsis testailemaan.
Ja pitihän siihenkin väriä sotkea:
Jos alusta asti olisin ite vääntäny niin varmaan joku apurungon tapanen ja auran kiinnitys alas, mutta kun tuollanen valmis oli tarjolla niin kehitetään tätä.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Tätäkin on pikkuhiljaa jalostettu, ja suunnistuskisojakin ajeltu, kaaria ja palkkia väännelty, sähkövinssi vaihtu orkkis mekaaniseen, ja viime ajoreissulla antautu original murros silleen oikeen kunnolla, malja halki, piparista ei ole ku muruset jäjellä taitaa olla vielä kuulatkin halki ja kaiken tämän kivan lisäks vetarista puuttuu poorit... jokohan se kohta täytyy laittaa lonkkarin tikut tilaukseen...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Jos joku ei ole nähny toyotan räjähtänyttä murrosta niin tuossa olis:
Noi oli ainoot isommat osat mitä kääntöpäästä sai kaivettua, loput oli sellasta tunnistamatonta metalli purua
Noi oli ainoot isommat osat mitä kääntöpäästä sai kaivettua, loput oli sellasta tunnistamatonta metalli purua
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Jos meinaat aurailla niin tee hemmetissä siihen joku aurapukki jolla saat nuo aisat allemmas, vaikka johonkin akselin tasalle se riittää mutta noilla aisoilla saat kyllä hauskoja tilanteita varmasti aikaan.
Ja a) Toyotasta ei auratessa runko väänny, tai sitten meitsi on liian hellä kätinen. Se taitaa olla jotain 6 mm lujuus kamaa,ja paikoin boksattuna.
Ja a) Toyotasta ei auratessa runko väänny, tai sitten meitsi on liian hellä kätinen. Se taitaa olla jotain 6 mm lujuus kamaa,ja paikoin boksattuna.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Kyllähän se tuolla jossain ylempänä luki että oli suht huono tuo aisan asento aurassa, kyllä se täytyy tehdä koko aurajuttu uusiks jos meinaa aurailla, tai voihan siittä vanhasta sen levyn käyttää, ja nyt ku on mekaaninen vinssi niin ei nostoa/laskua voi oikeen näppärästi käyttää.
Olis tuossa yks 24 volttinen trukin hydraulikoneikkokin... vai pitäskös kumminkin vaan ihan kunnollinen nokkapumppu... hytikka hommasta olis jotain visioita, saas nähdä toteutuuko... vois olla tuossa vehkeessä muutakin käyttöä kun auran nosto/lasku...
Olis tuossa yks 24 volttinen trukin hydraulikoneikkokin... vai pitäskös kumminkin vaan ihan kunnollinen nokkapumppu... hytikka hommasta olis jotain visioita, saas nähdä toteutuuko... vois olla tuossa vehkeessä muutakin käyttöä kun auran nosto/lasku...
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"