Saksanmaalta katselin ois hyvän oloinen pikku lantikka (3ov KJ90, 1998) myynnissä.
Oisko kenelläkään tietoa pystyykö tuon laitteen katsastamaan Suomessa pakuksi tms. huoltoajoneuvoksi (riittääkö sisämitat 2 paikkaisena (3kuutiota tai 185cm))?
Käyttö kun tulisi olemaan vain tavaran kuljetusta ja kärrin vetämistä ni hukkaan menisi isot verot.
Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi
Valvoja: Käyttäjä
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
Re: Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi
http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... php?t=4311LC_KJ90 kirjoitti: ...hyvän oloinen pikku lantikka
Re: Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi
Pystyy muutoskatsastamaan täyden veron 5 hlön pakettiautoksi/kaksikäyttöauto (dieselvero ei tipu) tai 2 hlön pakettiautoksi/huoltoauto (dieselvero 85 €). Riittää kun ajaa konttorilla puntarille jos auto ei ihan karvalakkivarusteilla ole, otteessa taitaa painona olla 1770 kg, kun vaatimus on 1875 kg (jos huoltoautoksi). Oma peli painaa lähemmäs 2 tonnia, vaikka painoa ei ole tullut kuin karjaraudasta ja vetokoukusta lisää.LC_KJ90 kirjoitti:Saksanmaalta katselin ois hyvän oloinen pikku lantikka (3ov KJ90, 1998) myynnissä.
Oisko kenelläkään tietoa pystyykö tuon laitteen katsastamaan Suomessa pakuksi tms. huoltoajoneuvoksi (riittääkö sisämitat 2 paikkaisena (3kuutiota tai 185cm))?
Käyttö kun tulisi olemaan vain tavaran kuljetusta ja kärrin vetämistä ni hukkaan menisi isot verot.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)