Kuva Kuva

O: HJ ruskea kojelauta ja penkin verhoilua

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

O: HJ ruskea kojelauta ja penkin verhoilua

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Joku älypää on raiskannut 1983 HJ60 autostani rattiakselin sorvaamalla siihen väkisin pikkuratin, ja nyt ei alkuperäistä rattia enää saa kiinnitettyä, ei häävisti kyllä sitä pikkurattiakaan. Ympärikorvia pitäis vedellä tommosta.

Ja nyt yleisen liikenneturvallisuuden nimissä ostaisinkin kunnossa olevan ohjauspylvään, iso plussa jos siinä olisi alkuperäinen ruskea ratti paikallaan. Ja vielä siistikuntoinenkin voisi ohjauspyörä olla. -Ostettu-

Lisäksi olisi tarve muutamille ruskean sisustan pisteosille ja muulle sälälle:
-kojelauta (jos reikimätöntä vielä jostain löytyy)
-kuskinpuolen takaoven kynnyslista -Ostettu-
-toimiva vararengashissi
-etupuskuri mahdollisimman siisti alkuperäisyksilö, ei tarvikemallista. -Ei tarvetta enää-
-takapuskurin päätyihin muovikopperot
-etuovien verhoilupahvit, semmoset missä ei ole kaiuttimen reikiä.

Lisään listaan puutoksia kun niitä tulee vastaan. Ja meininkinähän on saattaa HJ mahdollisimman alkuperäiseen käyttökuntoon. 8)

Priva tai 0neljä0-7575744
Viimeksi muokannut Gravehill, To Maalis 28, 2013 8:36 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
1987 LJ70
gaz
Viestit: 27
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 8:44 am
Paikkakunta: jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja gaz »

pitäs jossain olla täydellinen rattiakseli muoveineen ja virtalukkoineen mut ratti taitaa olla tossa bj.ssä saahan sen vaihettua 50e , vois kulkeutua töysään joskus. se kynnyslista ja kojelauta pitää tarkistaa.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Eikö kohtuu hyviä hoojiin osia enää löydy? Saisivat hyvän kodin. :)
1987 LJ70
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Eli kojetaululle olis vieläkin käyttöä. Ja jos jollain on nurkissa ruskeita takapenkkejä niin päällisille olis käyttöä.
Joku tarjosikin viime keväänä jotain mutta oli niin rakennus- ja lisääntymiskiireitä notta meni vähän ohi.
1987 LJ70
Avatar
möttis
Viestit: 366
Liittynyt: To Touko 14, 2009 4:21 pm
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja möttis »

Kuulostaa hyvältä. Mulla on Hojossa alkuperäinen sisustus, että jos tarvit mallia joskus, niin ota yhteyttä.

Kojelautaa voi löytyä maasturimattilalta. Siellä sitä kamaa on vaikka kuinka.

Kojelautaan saa myös "kuoren" ameriikasta. Ruskeita osia muuten on aika nihkeästi enää jäljellä, kun itse olen niitä koettanut metsästää.
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
jäsen 57
Viestit: 395
Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 3:23 pm

Viesti Kirjoittaja jäsen 57 »

Mulla olisi jonkin moinen ruskeasisustainen kottero mutta pitäisi koko rotisko sitten ostaa pois, olen sitä ilmoitellutkin eli ilman luukkuja , mutta oven verhoilut pitäisi vielä olla jossain, no ei ne uudet ole.
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

möttis kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Mulla on Hojossa alkuperäinen sisustus, että jos tarvit mallia joskus, niin ota yhteyttä.

Kojelautaa voi löytyä maasturimattilalta. Siellä sitä kamaa on vaikka kuinka.

Kojelautaan saa myös "kuoren" ameriikasta. Ruskeita osia muuten on aika nihkeästi enää jäljellä, kun itse olen niitä koettanut metsästää.
Juu pitää kysästä jos tulee tarvetta.
Oon vähän ajatellukkin tilaavani amerikasta sen päällisen mutta ilmeisesti rahdit on nykyään aika korkeassa hinnassa. Voishan sitä tietysti vaikka benzboyn konttiin ottaa niin vois tilailla kaikkea muutakin samalla, kattoo ny.

Maasturimattilalla vähän pelottaa hintataso mutta voishan sieltä kysyä.
1987 LJ70
profi
Viestit: 69
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 12:44 am
Paikkakunta: veteli

Viesti Kirjoittaja profi »

Vieläkö tarvetta?

Tuommonen sattu offipalstalla silmään http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=109888
hj 60
hj 61
Vastaa Viestiin