Kuva Kuva

O: vanne 6x16 (Toyota/Patrol)

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
maraani
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:36 am
Paikkakunta: Somero
Viesti:

O: vanne 6x16 (Toyota/Patrol)

Viesti Kirjoittaja maraani »

Hei!

Vanha ja väsynyt lava_BJssäni ollut vanne oli haljennut ja nyt tarvitsen yhden vanteen hajonneen tilalle. Muut vanteet lienevät alunperin Patrollissa olleet Mangelssit, joten joku samanlainen olisi tietysti hyvä.

Uskoisin, että yksittäiskappaleita vanteita jollain nurkissaan on...itse liikun Somero-Loimaa-Huittinen-Kiukainen -suunalla, joten jos tältä akselilta löytyy, ei tarv itse lähetellä mihinkään. Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla maran@iki.fi

terveisin MaRan
Avatar
maraani
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:36 am
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Re: O: vanne 6x16 (Toyota/Patrol)

Viesti Kirjoittaja maraani »

No kyllä mä kuvittelin, että jollain olis tämmöisiä vanteita nurkissaan joutilaana ollut (oli mullakin kierros vielä vuos sitten, mutta myin, kun tultiin oikein kotoa erikseen kyselemään).

Nii ettei oo kellään vai? Pitänee sitten vaihtaa alle vanhat Cooperit, ovat vähän säälittävän kokoiset (215/85x16), mutta ne on vanteilla :)

MaRan

maraani kirjoitti:Hei!

Vanha ja väsynyt lava_BJssäni ollut vanne oli haljennut ja nyt tarvitsen yhden vanteen hajonneen tilalle. Muut vanteet lienevät alunperin Patrollissa olleet Mangelssit, joten joku samanlainen olisi tietysti hyvä.

Uskoisin, että yksittäiskappaleita vanteita jollain nurkissaan on...itse liikun Somero-Loimaa-Huittinen-Kiukainen -suunalla, joten jos tältä akselilta löytyy, ei tarv itse lähetellä mihinkään. Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla maran@iki.fi

terveisin MaRan
OKA 66
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 6:23 pm
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja OKA 66 »

mulla löytyis 4 kpl tojo lj vanteet + renkaat 16"
P:050-3328516
Vastaa Viestiin