Kuva Kuva

Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

LC_KJ90

Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi

Viesti Kirjoittaja LC_KJ90 »

Saksanmaalta katselin ois hyvän oloinen pikku lantikka (3ov KJ90, 1998) myynnissä.
Oisko kenelläkään tietoa pystyykö tuon laitteen katsastamaan Suomessa pakuksi tms. huoltoajoneuvoksi (riittääkö sisämitat 2 paikkaisena (3kuutiota tai 185cm))?
Käyttö kun tulisi olemaan vain tavaran kuljetusta ja kärrin vetämistä ni hukkaan menisi isot verot.
Avatar
hakoteilla
Viestit: 250
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am

Re: Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi

Viesti Kirjoittaja hakoteilla »

LC_KJ90 kirjoitti: ...hyvän oloinen pikku lantikka
http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... php?t=4311
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1596
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Re: Muutoskatsastus huoltoautoksi/pakuksi

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

LC_KJ90 kirjoitti:Saksanmaalta katselin ois hyvän oloinen pikku lantikka (3ov KJ90, 1998) myynnissä.
Oisko kenelläkään tietoa pystyykö tuon laitteen katsastamaan Suomessa pakuksi tms. huoltoajoneuvoksi (riittääkö sisämitat 2 paikkaisena (3kuutiota tai 185cm))?
Käyttö kun tulisi olemaan vain tavaran kuljetusta ja kärrin vetämistä ni hukkaan menisi isot verot.
Pystyy muutoskatsastamaan täyden veron 5 hlön pakettiautoksi/kaksikäyttöauto (dieselvero ei tipu) tai 2 hlön pakettiautoksi/huoltoauto (dieselvero 85 €). Riittää kun ajaa konttorilla puntarille jos auto ei ihan karvalakkivarusteilla ole, otteessa taitaa painona olla 1770 kg, kun vaatimus on 1875 kg (jos huoltoautoksi). Oma peli painaa lähemmäs 2 tonnia, vaikka painoa ei ole tullut kuin karjaraudasta ja vetokoukusta lisää.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Vastaa Viestiin