Kuva Kuva

Myydään HJ61 (kuvia lisätty 27.9) MYYTY

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

ämkoo kirjoitti:Hienon kuvan on itoola saanut otettua, tulostetaan ja laitetaan mustavalkoisena lipaston päälle :cry: .
Kunnia kuvasta kuuluu mun apparille - kamera oli kyl mun... Vahinko, että tämän vuoden safaritarra jäi puun taakse ja kyljessä näkyy paremmin viime vuotinen.
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Juu tänne tuli kyseinen auto :) Pientä siistimistä autoon tulee, eli ruosteet pois ja maalia pintaan. Mitään suurempaa ei ole suunnitteilla. Ekaks pitää kyl saada lämppäri tiiviiks, kun nyt valuu glykolit helmaa pitkin :shock:
Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

Täytyy olla uusi vika koska viimeviikolla tarkistin nesteet ja eikä mitään tarvinnut lisätä. Jäähdytinnesteet on vaihdettu 2v sitten eikä sen jälkeen niihin ole koskettu. ps. joko jäsenmaksu on maksettu?
SLCK #172
BJ40
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

En syytä sua siitä viasta. Se lämppäri oli sulla ehjä eikä vuotanut kun koeajoin ekalla käynnillä. Mä luulen, että siinä oli ollut joku la-puhelimen lisälaite tms. kiinni lämppärin kotelossa ja ruuvin kärki oli mennyt kennoon asti. Kun ruuvi oli otettu pois, alkoi vuoto. Huomasin, kun kotimatkalla veti lasit ihan huuruun. Nyt on uudet osat ostettu parilla kympillä, joten kohta on taas kunnossa.

Tänään on tavattu liittymisohjeita ja tilisiirtokin on tehty.
Vastaa Viestiin