Kuva Kuva

Ladoga Trophy 25.5.-2.6.2013

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

komandirsky
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 6:54 pm
Paikkakunta: Turku

Ladoga Trophy 25.5.-2.6.2013

Viesti Kirjoittaja komandirsky »

Olen 98% varmuudella lähdössä seuraamaan Ladoga Trophya ensi keväänä ja tuli mieleen, onko mahdollisesti SLCK:n jäsenistössä tai täällä muuten vierailevissa halukkaita liittyämään mukaan. Kyseessä on tietenkin ihan omatoimimatka, mutta muutaman autokunnan liikkuminen yhdessä tuo turvakerrointa; tällä tarkoitan tietenkin lähinnä teknisiä ongelmia. Muuten noilla mailla on täysin turvallista liikkua omillaankin, olen siellä melko paljon retkeillyt.

Olen itse kuudenkymmenen ja kuoleman väliltä, joten tuskinpa itse enään pystyn ottamaan osaa, eikä oikein ole hanttariakaan -sellaisellekin voisi olla retkelle paikka auki, itse pitää hoitaa vain viisumi ja eväät (yhteydet vain yksityisviesteillä). Voisipa sitä ajatella jopa avittaa jotain osallistujaa, pienimuotoisena huoltoautona -mitä se sitten ikänäkin merkitsisi. Ajan -89 Hojolla, 35" AT:t, 100% lukot, vinssi, maastotunkki, etc roipetta, pitäisi pystyä seuraamaan huonoillakin teillä...

En missään tapauksessa halua, että tämä olisi mitenkään SLCK:n virallisen/virallisten Itäsafarien kilpailija, vaan tiedän, että joitain tuon kisan seuraaminen oikeasti kiinnostaa ja voihan noita asioita jopa yhdistää; ellei ketään muuta ilmaannu, saatan itsekin lyhentää omaa retkeänikin -mutta pikkuisen pitää saada nähdä.

Täältä pesee: http://www.ladoga-trophy.ru/en/ladoga2013/
Komandirsky

HJ60 x 2
GAZ 67 x 2
UAZ 31512 x 2