Kuva Kuva

ämkoo-juniorin toka Venäjän valloitus

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

ämkoo-juniorin toka Venäjän valloitus

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

Moi kaikki,
Mä lähden jo toista kertaa Venäjää valloittamaan joten oon jo VANHA konkari näissä hommissa.
Kuva

Tänä vuonna nähtiin muut offarit Imatralla ja sieltä ajettiin jonnekkin svetoon?
Kuva

Äiti lupasi että kun ollaan rajalla reippaita niin mennään sitten Venäjällä kauppaan ostamaan jotain kivaa. Siellä oli yksi tosi kiva juttu mutta äiti väitti että se ei ollut myytävänä.
Kuva

Juomat ja naftat on tankattu ja letka on valmiina siirtymään johonkin perusleiriin?
Kuva

Tää olikin tuttu paikka, täällä oli viimeksi niitä isoja heinäsirkkoja.
Kuva

Mikon leikkipaikkakin oli tallessa.
Kuva

Vänskä on mun paras kaveri.
Kuva

Me ajettiin tästä ensin ohi ja Pekkaa harmitti. Sitten me kuitenkin mentiin sinne kun se oli se oikea suunta.
Kuva

Välillä oli ihan pakko pitää tauko kun mulla oli pissahätä ja aikuisilla tupakkahätä.
Kuva

Tän kirkon pihalla yks mummo olisi halunnut äitin kumisaappaat mutta iskä ei antanut. Sitten se halusi aikuisten juomaa. Sillä oli varmaan kova jano kun se tuli niin iloiseksi kun se sai yhden tölkin.
Kuva

Tänä vuonna ei tiet pölynnyt yhtään.
Kuva

Täällä oltiin toinen yö ja nukkumaan päästiin kun oli kaivettu rinteestä jotain matkamuistoja, ne oli kyllä ihan ruosteisia mutta miehet oli niistä innoissaan. Kun Pekka ampui jokailtaisen raketin niin Vuoksessa alkoi kuhista Venäläisveneitä ja jossain ne ampui "takaisin" pari kertaa "kovilla".
Kuva

Perjantaina suunnattiin kohti Laatokkaa, matkalla mua alkoi hermostuttaa etten pääsekkään uimaan kun ne oli parkkeerannu tukkirekan keskelle tietä.
Kuva

Mutta me pantiin kanssa vilkku vasemmalle ja otettiin offiskaista käyttöön.
Kuva

Vänskä näytti meille paikan jossa joku "äänruutti" oli komentanut niitä sotilaita, olikohan sillä yhtä kova ääni kun meijän äitillä kun se komentaa meitä.
Kuva

Karttaan oli piirretty huoltoasema mutta sitä ei löytynyt misttään. Sitä kysyttiin kivoilta pojilta ja ne sano ettei sitä enää ollut. Sitten me mentiin toiseen paikkaan tankkaamaan.
Kuva

Laatokka JEE
Kuva

Täällä iskä pesi taas renkaita.
Kuva

Leikkiessä tulee hirvee nälkä, mä haluun RUOKAA.
Kuva

Bertat leikki jotain leikkiä jossa lopuksi molemmat oli siinä narussa kiinni. Ja sitten me jäätiin tähän leiriin yöksi.
Kuva

Yöllä kuului kummallisia ääniä ja aamulla jokeen oli ilmestynyt joku rautamöykky, isi sanoi että se on Tapsan sputnikki. Iskä veikkasi että viimeistään ensi vuonna se lähtee taas uudelle Laatokkaa kiertävälle "uralle".
Kuva

Lauantaina osa lähti Viipuriin, toiset kohti Porvoota ja me lähettiin pähämalaisten letkaan. Vänskää tuli kyllä ikävä kun tie hävisi johonkin eikä sitä Tapsan tähystelystä huolimatta tuntunut löytyvän mistään.
Kuva

Sillä aikaa, kun ensimmäiset ylitti ojaa, me siskojen kanssa kerättiin leluja lattialta, ettei ne kastu.
Kuva

Sitten kun me oltiin päästy yli odoteltiin vielä hetki että kaikki oli samalla puolella.
Kuva

Pekka sanoi että pähämalaisten reissut on täyttä elämää. Se varmaan tarkoitti että ne on kovia tekemään töitä. Joppa ajoi puita nurin ja Tapsan konesaha kävi vielä puolenyön jälkeen. Mä pääsin yösafarille ja näin että iskän yö tai työ-valot toimii pimeässä. Mä en koskaan ole saanut valvoa näin myöhään. Mä luulen ettei nukkumatilla ole sitä gepsiä kun se ei löytänyt meitä aiemmin.
Kuva

Näin muuten unta että huristeltiin Vänskän perässä jo ensivuoden safarilla mutta maasto ei näyttänyt samalta. Siellä missä ajeltiin olin näkevinäni Venäjäläisen sukellusveneen.

Mulla oli tosi kiva reissu. Näin vanhoja tuttuja ja sain paljon uusia kavereita. Toivottavasti pian nähdään ja silloin matkassa on muitakin alle 120cm offareita.

Kiitos kaikille koko meidän perheen puolesta.

ämkoo-juniori 4v.
SLCK #172
BJ40
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4321
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Loistava kertomus...näitä lisää.
Kyl Makela on sana hallussa :mrgreen:
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Mukavaa että on päässyt valloittamaan pienen neidin ihastuksen.... 8) 8)

Oma tytär oli tuon ikäinen 17 vuotta sitten....

Nyt odotellaan seuraavaa sukupolvea....

Mutta se ei liity mitenkään Venäjänmatkailuun... :wink: :wink:
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Avatar
Viipo
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 6:38 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

jonkun vuoden päästä mennään innokkaasti neliveto päällä ja kuuluu "Mika-ukki, Mika-ukki"
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

jonkun vuoden päästä mennään innokkaasti neliveto päällä ja kuuluu "Mika-ukki, Mika-ukki"
Joo paljon mahdollista!!!!!! 8) 8)
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Vastaa Viestiin