Kuva Kuva

Teiskon Offisuunnistukseen ilmoittautuminen

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

Ettei tärkein unohdu niin meille kanssa eväät, eli 2 aikuista ja 3 lasta. t.Marko
P.S. Hienoa että saadaan "ryhävalas"-kilpailut 33":lla aikaiseksi.
SLCK #172
BJ40
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Kuinkas laajalla säteellä alueella tuon terälahden ympärillä nuo rastit on, että osaisi laittaa GPS:ään karttapohjaa.

Kun olen niin pirun utelias, tyhmä ja malttamaton, niin kysyttävä vielä että kisakeskuksessa ilmeisesti "nukutaan" :roll: mutta lauantaina aamulla kokoonnutaan Terälahteen.
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Hector - älä ota tota kilpailua sit liian tosissasi - ainakaan jos sulla on vielä panssari hommaamatta.... Voisin jossain välissä - siis ennenkuin oot kolunnut kaikki savi- ja kuravellit läpi - mittailla HJ:si alustaa...
pyyvama
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 5:47 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pyyvama »

Ei laajalla vaan pienellä :) Kaikki rastit ovat noin kilometrin säteellä.

Juu meillä n. 15km päässä kisa-alueesta syödään, juodaan ja nukutaan.
Lauantaina kokoonnutaan kisa-alueelle ja sunnuntaina lähdetään safarille
meiltä. (Kartta ja aikataulut tämän topicin alussa).

Räntäsadetta ja hirvikärpäsiä on tilattu runsaasti. Kärpäset tulikin jo, mutta
sateen kanssa saattaa olla vähän heikkoa ;)

Kuva

Matti
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

itoola kirjoitti:Hector - älä ota tota kilpailua sit liian tosissasi - ainakaan jos sulla on vielä panssari hommaamatta.... Voisin jossain välissä - siis ennenkuin oot kolunnut kaikki savi- ja kuravellit läpi - mittailla HJ:si alustaa...
Hyvä idea iitola, tuo panssarin mitoitus etenkin jos saat sellaisen tehtyä mulle ennen Warnia niin ei olisi vain tuon heinäsuojan varassa.

Niin tuo tosissaan ottaminen tai ei on mulle kyllä hankala homma. Tahtoo olla liian tosikko kilpatilanteissa kun jo kortin peluussa lapsien kanssakin tulee oltua tiukkana :oops: :wink: Toivottavasti tuo emäntä kestää olla apparina (ettei tuu avioeroa) kun meikäläinen hosuu :P
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
neli.veto
Viestit: 65
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 8:59 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neli.veto »

Majoituksesta ja sapuskasta tuli mieleen että ruoka kelpaa kahdelle ja teltassa nukutaan ettei kuorsauksella herätetä kaikkia
--> viedään teltta rakennuksista riittävän pitkälle :?
Voisin jossain välissä - siis ennenkuin oot kolunnut kaikki savi- ja kuravellit läpi - mittailla HJ:si alustaa...
Eiköhän mittailla ja pähkäillä itoola samalla LäJän tankin alapuolta :?: :?: , jos sinnekin keksisi jonkun zydeemin suojaksi

malttamattomana viikonloppua odottaessa :roll:

-Marko-
neli.veto
SLCK #213
LJ70 -89
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

pyyvama kirjoitti:Ei laajalla vaan pienellä :) Kaikki rastit ovat noin kilometrin säteellä.

Juu meillä n. 15km päässä kisa-alueesta syödään, juodaan ja nukutaan.
Lauantaina kokoonnutaan kisa-alueelle ja sunnuntaina lähdetään safarille
meiltä. (Kartta ja aikataulut tämän topicin alussa).

Räntäsadetta ja hirvikärpäsiä on tilattu runsaasti. Kärpäset tulikin jo, mutta
sateen kanssa saattaa olla vähän heikkoa ;)

Kuva

Matti

Voi hel..tti, vaikka hirvimiehiä olenkin niin mettässä en mitään vihaa niin paljon kuin ko. kärpäsiä.

Nuo koordinaatit topicin alussa eivät käsittääkseni ole "kilpailukokoontumispaikasta" Terälahden vieressä vaan mulla ne räpsähti "nukkumispaikkaan" . Aattelin tarkistaa että olenko pihalla tämän gepsin käytössä. Ei sillä, kyllähän tuonne löytää ilman koordinaatteja, mutta oppimismielessä tsekkaan asiaa.
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Mää tuon sit riittävän määrän Offista/Foffista jonkinlaisessa mediamuodossa et on ilalla jotain tekemistä 8) 8) 8) 8)
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Taitaa toi lauantai mennä sit mulla enemmänkin autojen alla makoiluun kuin itse kilpailuun ;)
No oon mä sen verta monta kertaa ollu lappu rinnassa pistämässä hulluja järjestykseen, ettei mun tarvi enää todistaa hulluuttani ;) Mutta sen verran pitää päästä itsekin ajamaan, että junebella pääsee vetään vinssin vaijeria....
pyyvama
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 5:47 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pyyvama »

Voi hel..tti, vaikka hirvimiehiä olenkin niin mettässä en mitään vihaa niin paljon kuin ko. kärpäsiä.
Joo ne on kyllä ällöjä ötököitä. Ei muutakun muovipussi päähän ja lahkeet ja hihat teipaten kiinni :)
Nuo koordinaatit topicin alussa eivät käsittääkseni ole "kilpailukokoontumispaikasta" Terälahden vieressä vaan mulla ne räpsähti "nukkumispaikkaan" . Aattelin tarkistaa että olenko pihalla tämän gepsin käytössä. Ei sillä, kyllähän tuonne löytää ilman koordinaatteja, mutta oppimismielessä tsekkaan asiaa.
Kyllä ne osottaa siihen lähtöpaikkaan ellei mulle oo tuulu jotain mokaa.
Onhan sulla WGS84 ja DMS valittuna?

Matti
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Taitaa toi lauantai mennä sit mulla enemmänkin autojen alla makoiluun kuin itse kilpailuun
Mutta sen verran pitää päästä itsekin ajamaan, että junebella pääsee vetään vinssin vaijeria....
Elä itoola ressaa...oo vaan ihan rauhassa niiren autojen alla lauantai,mee voiraan PikkuF:n kanssa uhrautua ja ottaa junebella vaijerin vetäjäks Hojariin,vaikka määkin haluaisin niin maan perusteellisesti kiskoo rispaantunutta vaijeria paljain käsin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

pyyvama kirjoitti:
Kyllä ne osottaa siihen lähtöpaikkaan ellei mulle oo tuulu jotain mokaa.
Onhan sulla WGS84 ja DMS valittuna?

Matti

On WGS84 ja asteet minuutit ja sekunnit??
No, kyllä sinne löydetään, katsotaan sitten paikanpäällä.
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja junebella »

Vai sellaista... ottakaa poijjaat huomioon, että meitsillä kun ei vielä tuota kokemusta oo, niin se vinssin vetäminen voi olla aika heikkoo. Mutta mitään ei opi ennekuin kokeilee, vaikka sitten sormet verillä!
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Heh - joo... Tässä kun tota junebellaa riittävästi kiusataan, niin kohta saadaan hävetä häntä koipien välissä omaa kalustoomme ja vinssauksiamme... Me kun vinssataan ja rouva menee V8:lla heittämällä rapakon yli ja ihmettelee, että mitä sitä turhaan vinssiä....
Junnu
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Junnu »

Lainaus:
Ilmottaudutaan mukaan, elikä 2 henkilöä tulossa BJllä Vantaalta. Luokka standard, jos 33 pokkerit siihen mahtuu.

t.Antti Luostarinen # 242


Niin tuli senverran mieleen että onko joku tulossa pääkaupunkiseudulta sellaisella kalustolla jonka kyytiin mahtuisi 4 kappaletta 33 renkaita? Niin tai sitten kokonainen BJ40...

Varataan meidänkin teamille lattiapaikat.

Antti
Muutos ilmoittatumiseen... Vantaalta tulee 2 BJtä 33" rinkuloilla ja 3 henkilöä. Toisen BJn kuski liittyi klubiin tänään eli järjestysnumeroa ei ole vielä ;) Niin jossei mitään ihmeellistä tapahdu niin voidaan olla vain lauantai mukana.

t.Antti
Vastaa Viestiin