Kuva Kuva

SLCK:n Vuosikokous???

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
JF
Viestit: 327
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:37 am
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja JF »

Tullaan avo-BJ:llä (tai onhan siinä se bikini päällä). Saan ehkä narutettua yhden koulukaverin mukaan, jos en, eikä muita tutumpia ilmaannu, on yksi pelkääjän paikka avoinna. Eiköhän asia selviä ihan lähiaikoina.
Kimble
Viestit: 115
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 8:21 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Mahdollisesti Helsingistä paikalle HJ:llä. Selviää tässä myöhemmin. Jos, niin tilaa löytyy kyydistä neljälle.
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
neli.veto
Viestit: 65
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 8:59 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neli.veto »

Helsingistä tulossa läjällä ja #215 tulossa kyytiin??
yöpaikkaa olisi mahdollisesti vailla
neli.veto
SLCK #213
LJ70 -89
Kimble
Viestit: 115
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 8:21 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimble »

neli.veto kirjoitti:yöpaikkaa olisi mahdollisesti vailla
Mulla on Hojossa pieni teltta muttei siihen kahta mahdu... voin lainata sitä sulle ;)
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

hector kirjoitti:Aijaa, ne on lämpöhaalareita. En mä sellaista pysty käyttämään kun alkaa keittämään 8) . Ei olisi porukalla tarvetta jonkinlaiseen kevyempään rapaa hylkivään syystakkiin missä olisi klubin logoa?
Jauhetaanko vielä vähän OT:ta? Eli toi takki olis noin 100x parempi jutska kuin haalarit, oli ne haalarit sitten mallia lämpö tai ei. Siis mun mielestä. Omaan käyttöön täydellisin valinta olis talvi-asu: takki mallia pusero eli helma ei roiku polvien tasolla + avo/puolihaalarit. Rekkamiehillä näkee paljon tollasia ja olis mun mielestä toimiva ratkaisu. Anyone??

Ja ettei menisi aivan ohi niin pitäkäähän hyvä meetinki, ittellä jää väliin.
1987 LJ70
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Jollapaku kirjoitti:
hector kirjoitti:Aijaa, ne on lämpöhaalareita. En mä sellaista pysty käyttämään kun alkaa keittämään 8) . Ei olisi porukalla tarvetta jonkinlaiseen kevyempään rapaa hylkivään syystakkiin missä olisi klubin logoa?
Jauhetaanko vielä vähän OT:ta? Eli toi takki olis noin 100x parempi jutska kuin haalarit, oli ne haalarit sitten mallia lämpö tai ei. Siis mun mielestä. Omaan käyttöön täydellisin valinta olis talvi-asu: takki mallia pusero eli helma ei roiku polvien tasolla + avo/puolihaalarit. Rekkamiehillä näkee paljon tollasia ja olis mun mielestä toimiva ratkaisu. Anyone??

Ja ettei menisi aivan ohi niin pitäkäähän hyvä meetinki, ittellä jää väliin.
Kyllä mä ainakin haluaisin mielummin takki/puolihaalarit tai housu systeemi, kun ei tällaiselle tukevalle persjalalle nuo tavalliset haalarit oikein mallaa mitenkään :wink:
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Ei varmasti mikään huono asu mutta mä hommaan ny noita haalareita. Ne on ainakin huolettomat maatessa ja pyöriessä maasturin alla milloin missäkin asennossa - ei nouse takin helma kainaloihin ja kurastuessaan hyvä heittää tavaratilaan odottamaan reissun toista remppaa.
Eli vähän käyttötarkoituksen ja mieltymysten mukaan. Kenttä on vapaa aktiiviselle takin+avohaalarien hommaajalle - mulla ei nyt aika/resurssit/mielenkiinto riitä.
arska
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2005 9:57 am
Paikkakunta: luumäki

Viesti Kirjoittaja arska »

Vaatepisneksestä vois tehä oman topikin... Ja vuosikokouksesta sen verran et taavetin lomakeskus tarjoo yöpymistä 4-5 hlön huviloissa 10€/hlö ja saunaa rannasta 3€/saunoja, ilmotan tarvitsijat kyseiseen paikkaan n. viikkoa ennen kokousta.
arska
1# Montenegro Off Road Club
163# SLCK
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Jospa toisella kysymällä saisi tietää moneltakos se kokous alkaa ja minkäs aikaan mennään metsään. Tietäisi että milloin tulla ja lähteä => montako yötä pitäisi Luumäen suunnalla elellä, kun näyttää että lauantain voisi "uhrata".

En löytänyt "aikataulua" tästä topicista kun olen itsekin sotkenut sen vaatekeskustelulla :oops: :wink:

Pitäisi varmaan aloittaa vatteille oma, jospa Isto tekisi "päänavauksen".
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Kokous on tarkoitus aloittaa klo 11.00 lauantaina.Ohjelma alkaisi tervetuliaiskahvituksella.
Kokouksen jälkeen olisi maksullinen ruokailu kaikille halukkaille,ja kuvittelisin sen olevan noin klo 12.00-13.00 välisenä aikana...?
Ruokailun jälkeen kerätään safarimaksu ja ajelemaan lähdettäisiin klo 13.00-14.00 välillä...?
Ajelut kestäisivät jotakuinkin pimeäntuloon asti....?
Sopisikos tällainen järjestely Montenegrolaisille?

Kokouspaikka on aivan Taavetin keskustassa.Seuratkaa opasteita Kouvola-Lappeenranta tieltä!!

PS. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja mietitään sekä suunnitellaan ensivuoden tapahtumia.
Kaikki ideat ja vinkit ovat tervetulleita!!
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Thanks, pitääpäs ottaa keskustelu emännän kanssa josko tultaisiin koko perhe. Mutta luultavasti tullaan aamulla ja lähdetään illalla ajojen jälkeen (jos auto ajokunnossa) kun tuo aikataulu on sopiva sellaiselle suunnitelmalle.
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
neli.veto
Viestit: 65
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 8:59 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neli.veto »

Tulihan se aikataulu.. kiitos.
Tullaan #215:sta kanssa ja lähdetään kuitenkin ajeluiden jälkeen ajelemaan kotiinpäin eli yöpaikkaa ei tarvitsekaan.

Onkos porukkaa lähdössä pääkaupunkiseudulta mihin aikaan ja mitä reittiä, jos ajettaisiin vaikka letkassa??
neli.veto
SLCK #213
LJ70 -89
arska
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2005 9:57 am
Paikkakunta: luumäki

Viesti Kirjoittaja arska »

toi aikataulu käy hyvin, pannaa slck off road kylttejä vähä joka suunnasta, ni ei osallistujien tarvi tietää ku et mis on luumäki siin kouvolan ja lpr:n välis..., ja kun se ei ketään kerta häiritse ni montenegro kerhon autoja tulee myös merkistä riippumatta safarille ja vetämää letkoja
arska
1# Montenegro Off Road Club
163# SLCK
jkk
Viestit: 141
Liittynyt: Su Tammi 23, 2005 10:02 pm
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja jkk »

onkohan lahden kautta menossa ketä ja monelta tonne taavettii?vois liimautua hännille :arrow:
slck#205
reiska
Viestit: 37
Liittynyt: To Marras 25, 2004 3:56 pm
Paikkakunta: Summa

Viesti Kirjoittaja reiska »

Juupasen juu, täältä tulleepi meitin autokunta ja kaksi toivottavasti uutta kerhon jäsentä cruisereineen.
# 155
Bj-42 -85 Ikiprojekti
Vastaa Viestiin