Kuva Kuva

RRUNNNNSAASTI UUSIA KUVIA GALLERIASSA!!

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

RRUNNNNSAASTI UUSIA KUVIA GALLERIASSA!!

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Webbimasterimme hyödynsi sairaslomapäiviänsä ja puuhasteli tämän vuoden tapahtumista SJV:n ottamia kuvia kuvia kaiken kansan nähtäväksi ympäri Telluspalloa.
Joskus olisi tietysti ihan kiva ylläri nähdä myös muiden mukanaolleiden näpsimiä kuvia kerhomme galleriassa.
Tällähetkellä tosin taitaa tuo kuvapuuhastelijan paikka olla vähän niinkuin avoinna jollekin halukkaalle....
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

Laajakaista tilattu, joten: eiköhän niitä meidänkin ottamia kuvia sitten leviä maailmalle.
SLCK #172
BJ40
Avatar
Hammer__
Viestit: 216
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 12:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hammer__ »

Saako tuonne galleriaan kuka jäsen tahansa lisätä kuvia slck:n tapahtumista? Minun ottamat kuvat jänkhäsafarilta löytyy tuolta: http://offroad.sevennet.net/v/psory/Hammer/jankha/. Toistaiseksi ainoa slck:n tapahtuma, missä olen ollut. Eiköhän tuokin puute korjaannu ensi kesään mennessä. :wink:

Ainakaan nuo Venäjän safarin kuvat eivät minulla näy. Näyttää kyllä tekstinä, että 188 imagea siellä on. Mutta en yhtää kuvaa en näe, aivan kuin kansio olisi tyhjää täynnä. Missä vika ja onko muilla sama vika? :oops:
#SLCK 557
Land Cruiser KDJ95 -00
Menneitä Toyotan maastureita: FJ-40 -75, LJ70 -90, 4Runner -90, Hilux -89
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Hammer__ kirjoitti:Saako tuonne galleriaan kuka jäsen tahansa lisätä kuvia slck:n tapahtumista? Minun ottamat kuvat jänkhäsafarilta löytyy tuolta: http://offroad.sevennet.net/v/psory/Hammer/jankha/. Toistaiseksi ainoa slck:n tapahtuma, missä olen ollut. Eiköhän tuokin puute korjaannu ensi kesään mennessä. :wink:
Ei saa, mutta homma toimii silleen että kellä kuvia on niin lähestyy virallista sivujen päivittäjää joko laittamalla sähköpostiin kuvia tai sitten (mieluummin) URLi mistä kuvat voi ladata. Ja olisi hyvä sopia etukäteen ennenkuin aletaan laatikkoa tukkimaan hirveillä kuvakasoilla.
KANNUSTAMME kovasti jäsenistöä niitä omia kuviaankin tarjoamaan klubin galleriaan, kun mitään virallista kuvaajaahan meillä ei tapahtumia kiertämässä ole :)

MUTTA kuten Mika tuossa totesikin, on kuvasivujen päivittäjän paikka auki nykyisen (siis mun) väsähdettyä vuosien valtavan työtaakan alle. Ilmoittautumisia kiitos? :) Tarvitaan hieman teknistä tuntemusta ja paljon intoa.

Ainakaan nuo Venäjän safarin kuvat eivät minulla näy. Näyttää kyllä tekstinä, että 188 imagea siellä on. Mutta en yhtää kuvaa en näe, aivan kuin kansio olisi tyhjää täynnä. Missä vika ja onko muilla sama vika? :oops:
Kyllä mulla ainankin näkyy kaikki ihan ok.

Panu
vippe
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 10:01 pm

Viesti Kirjoittaja vippe »

ei näy venäjän kuvia? :roll:
Avatar
Hammer__
Viestit: 216
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 12:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hammer__ »

Ainakaan nuo Venäjän safarin kuvat eivät minulla näy. Näyttää kyllä tekstinä, että 188 imagea siellä on. Mutta en yhtää kuvaa en näe, aivan kuin kansio olisi tyhjää täynnä. Missä vika ja onko muilla sama vika? :oops:
Kyllä mulla ainankin näkyy kaikki ihan ok. [/quote]

Menee jo vähän OT, mutta olen tässä taas selaillu gallerioita ja vuoden 2004 sekä vanhemmat kuvat näkyy, mutta nämä uudet juuri lisätyt kuvat eivät vain näy. Olen kokeillut sekä IE:llä, että Firefoxilla, mutta ei vain näy. Olisiko jollain vinkkiä mikähän mun koneessa mahtaa mättää ja millä voisin korjata tämän ongelman? :oops: Teillä muilla varmaan galleriat toiminee normaalisti... :?
#SLCK 557
Land Cruiser KDJ95 -00
Menneitä Toyotan maastureita: FJ-40 -75, LJ70 -90, 4Runner -90, Hilux -89
Avatar
Hammer__
Viestit: 216
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 12:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hammer__ »

Vau, tämähän on jo edistystystä. Noista uusista Teiskon kuvista minulla näkyy peräti 19 kuvaa vaikka tekstin mukaan siellä on 80 imagea. Porvoon nurkkasafarista näkyy 2 kuvaa 73 sijaan. Kesän venjän safarin ja maasturikoulun kuvista ei edelleenkään näy yhtä ainoaa. :shock: Enpä ole ennen moiseen häikkään törmännyt. Eikä ilmeisesti kukaan muukaan kun ei ole tullut yhtään neuvoa ongelman korjaamiseksi. :cry:
#SLCK 557
Land Cruiser KDJ95 -00
Menneitä Toyotan maastureita: FJ-40 -75, LJ70 -90, 4Runner -90, Hilux -89
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Mä en ole ainakaan kuullut kenenkään muun valittavan moista eikä tule mieleen mistä moinen voisi ylipäänsä johtua.
"vika on asiakkaan päässä" ..vitsivitsi, palataan asiaan..;)

Panu

Hammer__ kirjoitti:Vau, tämähän on jo edistystystä. Noista uusista Teiskon kuvista minulla näkyy peräti 19 kuvaa vaikka tekstin mukaan siellä on 80 imagea. Porvoon nurkkasafarista näkyy 2 kuvaa 73 sijaan. Kesän venjän safarin ja maasturikoulun kuvista ei edelleenkään näy yhtä ainoaa. :shock: Enpä ole ennen moiseen häikkään törmännyt. Eikä ilmeisesti kukaan muukaan kun ei ole tullut yhtään neuvoa ongelman korjaamiseksi. :cry:
Avatar
Jarcca
Viestit: 36
Liittynyt: La Maalis 12, 2005 9:55 am
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Jarcca »

Hammer__ kirjoitti:Vau, tämähän on jo edistystystä. Noista uusista Teiskon kuvista minulla näkyy peräti 19 kuvaa vaikka tekstin mukaan siellä on 80 imagea. Porvoon nurkkasafarista näkyy 2 kuvaa 73 sijaan. Kesän venjän safarin ja maasturikoulun kuvista ei edelleenkään näy yhtä ainoaa. :shock: Enpä ole ennen moiseen häikkään törmännyt. Eikä ilmeisesti kukaan muukaan kun ei ole tullut yhtään neuvoa ongelman korjaamiseksi. :cry:

Kyllä toi sama tauti vaivaa täälläkin "päässä"Kuva
Kimble
Viestit: 115
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 8:21 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Täällä näkyy Teiskosta kolme sivua ja 80 kuvaa jne...
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Mulla näkyy kaikki. Onkohan kaikki kuvat nähtävissä vain paikalla olleille :wink:
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
Jarcca
Viestit: 36
Liittynyt: La Maalis 12, 2005 9:55 am
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Jarcca »

No juu noi kuvat oli norttonin mainosteneston takana
pois päältä niin näkyy.Kuva
Vastaa Viestiin