Kuva Kuva

Vinssipropleema.

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

sir.muhonen
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Maalis 09, 2007 1:47 pm
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti:

Vinssipropleema.

Viesti Kirjoittaja sir.muhonen »

Viisaampien neuvoja taas kaivataan...

HJ-61 -87:

Tuossa mekaanisen vinssin vaijeria vaihtaessa hokasin että vaijeri kelautuu puolan alapuolelle jos sisäänkelausvaihe on 1-4 ja jos kelaa pakki päällä vaijerin sisään, niin se kelautuu puolan yläpuolelle niinkuin pitäisikin? Eikös se pitäisikin kelautua puolan yläpuolelle???? Ainakin ohjekirjassa oli näin.

Vinssistä en kyllä löytänyt mitään suunnanvaihtajaa. Voiko suunnan vaihtaa jotenkii tai muuta?

Tästä oli vähän aikaa sitten samanlainen pulma jollakin muulla muuta en yhtään muista vastauksia, enkä löytänyt koko topickia.
Kulutuksella ei oo mitään väliä, köyhillä ei oo kuitenkaan varaa Land Cruiseriin.
Avatar
Jussi
Viestit: 396
Liittynyt: La Joulu 03, 2005 11:14 pm
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mulla vastaava probleema. Vinssikepistä kun valitsee sisäänkelauksen niin vaijeri purkautuu. Katteltiin niin kaverilla pyörii vinssikartaani samaan suuntaan mutta itse kela pyöriikin eri suuntaan. Korikorotuksen jälkeen tuo vinssin keppi ei sitten menekkään enään toiseen suuntaan että vois siitä valita.

-Jussi-
Avatar
Rälläri
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 8:58 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Rälläri »

onkelmaan auttaa 2suuntainen ulosotto
______________________________


SLCK #357
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Kun 2-suuntanen ulosotto muuttu 1-suuntaseksi, vinssin sisäinen pyörimissuunta muuttu. Jos on eriparin kamppeet niin tekee noin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin