Kuva Kuva

Hj 60 vapariin lisääpöhnää

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Hj 60 vapariin lisääpöhnää

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Hj ei kule. Perkule. Mistä ruuvataan ja mitä? Olisko kuvaa? Että pääsis kovaa. :wink:
HJ: Arkeen ja juhlaan
Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

--

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

Auton vaihto, jollei hj varma ja miellyttävä lipuminen miellytä :)
napamutteri-avaimia 54mm
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Hyvä kanukkien kikka on ajaa parin kuukauden ajan vanhalla II -sarjan lantikalla (2.2r perkinsillä) pari kuukautta. Vapari HJ tuntuu sen jälkeen lähtevän käsistä.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

No ei sillä tarvis lujaa päästä, mutta ees sen verran että voisi vaihtaa 4. vaihteelle. Kun on se viitonenkin. Puhuvat että se viitonen hajoaa kun vetää kärryä, niin voisin vähän vetää sitä" kärryä" Varmaan siitä tulee visioita pumpun ruuvailuun. Vai annetaanko sitä "kärryä" ratsulle. Vois sitte sovitella sen vitosen kun sais niitä vääntöjä. :wink:
HJ: Arkeen ja juhlaan
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

solmun laitat pakariin, niin eiköhän se sillä...
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Re: Hj 60 vapariin lisääpöhnää

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

valtatie kirjoitti:Hj ei kule. Perkule. Mistä ruuvataan ja mitä? Olisko kuvaa? Että pääsis kovaa. :wink:
Jos sitä syöttöruuvia ruuvais 1/4 kierrosta aukipäin niin auttas tukkosuuteen...? Pumpun päässä,lukitusmutteri auki ensin.
railai at surffi.net
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Mikä on se syöttöruuvi ? Jos kuvaa sais. Kiitos etukäteen.
HJ: Arkeen ja juhlaan
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Kuva


http://www.slck.net/viewtopic.php?t=302
Tuossa linkki aikasempaan keskusteluun aiheesta. Haulla löytyy paljon asiaa palstalta...
railai at surffi.net
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Kiitos. Kohta kokeillaan. 60 tuntuu tosi tukkoiselta 61 verraten, mutta kai siihen tottuu.
HJ: Arkeen ja juhlaan
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Keulii aikaisempaan verraten. :D
HJ: Arkeen ja juhlaan
automies560
Viestit: 24
Liittynyt: La Marras 15, 2008 10:09 pm
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja automies560 »

valtatie kirjoitti:Keulii aikaisempaan verraten. :D
Sama vika meikäläiselläkin, kerrotko tarkemmin et miten säädit sitä?
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Sama vika meikäläiselläkin, kerrotko tarkemmin et miten säädit sitä?[/quote]
Ruuvarilla lukitusmutteri löyhälle ja sitten melkein kierros ruuvia auki.(varttirinki kerralaan. niin kauan että savuttaa ja sitten takaisin päin hieman.) Täyskaasu kiihdytyksiä välillä niin huomaa savutuksen. Ilmanputsari uusiksi ja pakovastukset pois. Pellolla hitaalla nelivedolla jaksoi mennä ennen säätöä kakkosella ja jälkeen kolmosella.Autossa 38" rattaat ja märkää lunta 500 mm. Valtatie kiihtyvyyttäkin alkoi löytymään, mutta ei tarvi vielä viitosta.
HJ: Arkeen ja juhlaan
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Tekohengitin paikoillaan

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Turbo asemissaan. Öljyn paluu pitäis asentaa, mutta mihin olis helpoin ja järkevin? Kaasuläpän alta pitäs myös saada lähtö, mites se olis paras?
Imusarjassa oleva nippa on käännetty, pitääkö muuta ottaa huomioon turbo rojektissa.( asioita mitkä liittyy nimenomaa 2H koneen ahtamiseen.)
HJ: Arkeen ja juhlaan
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Helpoin ei ehkä mutta oikea öljyn paluu on öljypohjan ylälaitaan n.20 mm putkella.

Imusarjaan reikä,kierre,ja nippa.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

Antsa kirjoitti:Helpoin ei ehkä mutta oikea öljyn paluu on öljypohjan ylälaitaan n.20 mm putkella.

Imusarjaan reikä,kierre,ja nippa.
Näin tein. Pitääkös pumpulle tehdä sen kummempaa säätöä?
HJ: Arkeen ja juhlaan
Vastaa Viestiin