HJ-61 - neliveto ei pysy päällä
Valvoja: Käyttäjä
HJ-61 - neliveto ei pysy päällä
Nyt kun tuli tarvetta käyttää nelivetoa ihan tin päällä, niin ei kytkeydy, vaan paukuttelee kovin ikävästi jakoaskissa.
Saakelin alipaineet!
Olisko se kalvo siellä nelivetoa kytkevässä kellossa hapan?
Miten näissä dieseleissä hoksaa painevuodot, kun ei kerran puhastrusprayllä? Painetta letkuun, ja saippuavettä tietty!
Saakelin alipaineet!
Olisko se kalvo siellä nelivetoa kytkevässä kellossa hapan?
Miten näissä dieseleissä hoksaa painevuodot, kun ei kerran puhastrusprayllä? Painetta letkuun, ja saippuavettä tietty!
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Re: HJ-61 - neliveto ei pysy päällä
Jos saat alipainemittarin kytkettyä siihen jollain tapaa. Tuohan on semmonen, että pitäs syntyä alipaine eikä siitä paljoa päästä. Kalvo itessään on helpohko vaihtaa. Taitaa päästä lattian kautta kätsimminA-P kirjoitti: Miten näissä dieseleissä hoksaa painevuodot, kun ei kerran puhastrusprayllä? Painetta letkuun, ja saippuavettä tietty!
Vilkkuuko valo?
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
No mää jo arvelin niitten veronpalautusrahojen menevän johonkin hyödylliseen. Niinku nyt esmes laatikkoremppaan.
Ja kun kerran jakoaskin aukoo, niin tartteehan se samalla kytkin vaihtaa, ja siinä sivussa pääaskin laakerit laitella...
No, menen tallille hutkimaan, niin selvinnee onko pelkkää alipaineen puutetta. Meinaan, sammuukin aika viiveellä (monta sekuntia) avaimen käännön jälkeen.
Eikös jakoaski ole sama kautta linjan koko HooJiin historian? Eli keppinelivedon osat sopivat?
Ja kun kerran jakoaskin aukoo, niin tartteehan se samalla kytkin vaihtaa, ja siinä sivussa pääaskin laakerit laitella...
No, menen tallille hutkimaan, niin selvinnee onko pelkkää alipaineen puutetta. Meinaan, sammuukin aika viiveellä (monta sekuntia) avaimen käännön jälkeen.
Eikös jakoaski ole sama kautta linjan koko HooJiin historian? Eli keppinelivedon osat sopivat?
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Neli- ja viisvaihteisessa jakiksen etukuoren kiinnityspulteissa (jaossa/määrässä) päälootaan oli kai joku ero, ja välipyörästön akseli muuttuu 34 mm -> 38 mm, tai jotenki silleen nyt ulkomuistista pikaseen.
Olikohan tuo pulttihomma niin että jos viisvaihteisen kuoren laittee nelivaihteiseen, niin yks pultinreikä jää yli ja päälootan öljyt lirisee siittä jakolootaan.
Kele ku ei oo ko vaan noita nelivaihteisia kokonaisia paketteja, niin ei ovi oikein tarkistaa.
Olikohan tuo pulttihomma niin että jos viisvaihteisen kuoren laittee nelivaihteiseen, niin yks pultinreikä jää yli ja päälootan öljyt lirisee siittä jakolootaan.
Kele ku ei oo ko vaan noita nelivaihteisia kokonaisia paketteja, niin ei ovi oikein tarkistaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.