Kuva Kuva

35"bfg allterrainit raapii??

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

35"bfg allterrainit raapii??

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Joo elikkäs alla em. kiekot ja käy loka suojat vähän ahtaiksi.
vaihtoehtoja olis visiin korin korotus, pidemmät jousen kannakkeet, apujouset mitä muuta vois asentaa et sais pyörät reilusti tilaa pyöriä vaik vähän huonommassakin maastossa.

Miten sallittuja esim. apujouset, pid. jousenkannattimet tai korin korotus.

korin ja rungon väliset kumit aivan finaalissa vois laittaa vaik uudet kumit väliin mut vaan vähän järeämmät.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kolmesta esitetystä vaihtoehdosta järkevin on noi löysät apujouset ja ne on ihan lailliset,mielellään akselin keskellä.Muuten käyttökelpoisin on spring over.

ugly_hj
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

takana ei onnistu et laittaisin jousen keskelle aksilaa kun ed. omistaja valmistanut "vähän" isomman tankin autooni, 2mm rosterista hitsattu 250l.

jos laittais pidemmät jousenkannattimet, niin varmaan leimalle olis vaihdettava vanhat, kuten pienemmät pyörätkin. leima onneks ens kerran vast 11-2006.

mitä meinaa "spring over" ... ...akseli pakan alle?

Poikkeaakohan pakuja koskeva lainsäädäntö ha:sta?
Mun hojo on 3+3h. paku
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Häh... ei sun asiallisia riippuja tarvi ottaa pois katsastusta varten. Mikäs on jousten kunto? Kannattaisko takoa?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eli jos riiput on riittävän järeät niin kelpaavat. Ajattelin jotai tollasia 170 - 200 millisiä.

Pitääkö olla jotain erikoisterästä vai kelpaako normi latta jos aine vahvuus on tosiaan riittävä.
SJV
Viestit: 174
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 7:26 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja SJV »

Käytä lekaa ja vasaraa, suurenna lokasuojanaukkoja!
SOA on kyllä muuten järkevin ratkaisu, ehkä kallein mutta tuleepahan samalla MAASTO-auto ihan oikeasti.
nuppi
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 7:28 pm
Paikkakunta: Valkeala

Viesti Kirjoittaja nuppi »

En suosittele noita riippukkeita...ainakaa noin pitkiä...

Uuet jouset saat n.600eellä(pajakulma yms.)

Alkuperäsiä ei kannata taottaa,maksaa puolet uusien hinnasta ja japanin rauta on 2n kuukauden päästä taas suora...

Jos runko yhtää pehmonen kannataa korin kiinnikkeet vahvistella ennenku laitaa korotus palikat korin alle...

Jos meinaat enemmänki metässä ajella ni jou-ut kuitenki ottamaa ton tankin pois...on ensiimmäisen tai viimeistää toisen kiven jälkee puhki...

Soa olis kyllä melkein paras vaihtoehto,tulis joustoja lisää ja melko edullinen toteutaa...Ainaki mun mielestä,mitä SJV meinas sillä että on muka kallis???
Viimeksi muokannut nuppi, Pe Marras 04, 2005 10:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mitä meinaa "SOA".
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

soa=spring over axle tossa linkki kun mikjus tekee ko hommaa. http://www.phnet.fi/public/mika.jussilainen/bj40soa.htm
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jos otat rosteritankin pois,niin myytkö sen?

Boxmail@suomi24.fi/0503559028
Vastaa Viestiin