Kuva Kuva

auto 24v ja peräkärry 12v

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

oziolli
Viestit: 43
Liittynyt: To Joulu 06, 2007 1:20 pm
Paikkakunta: Canberra

Viesti Kirjoittaja oziolli »

jäsen 57 kirjoitti:ledit olisi näppärät mutta en minä löytänyt noista 9-32v ledejä,vai enkö sitten vaan hoksannut kohtaa.
Pelkistä LED polttimoista minulla ei ole tietoa, muuta esim. Narvan ja Hellan tekemiä LED multi volt-valoja on täällä kengurumaassa aivan yleisesti myytävänä. Minulla on kyllä epäilys (ja vähän tietoakin), että nuo merkkivalot tulevat samoilta tehtailta Kiinasta, kuin halvemmat versiotkin.

Laitoin edellä pari Australian eBay'n osoitetta ja nuo valot ovat hyvin kevyitä, joten postimaksujen ei luulisi olevan korkeita. Monet noista LED-valoista on lisäksi täysin vesitiiviitä ja niitä käytetään etenkin vene-trailereissa, joita uitetaan usein suolavedessa.

Jos etsit noita valoja eBay'stä tai muista lähteistä, niin laita hakusanoiksi LED multi volt, niin rupes Lyyti kirjoittamaan.
FJ62 1989
jäsen 57
Viestit: 395
Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 3:23 pm

Viesti Kirjoittaja jäsen 57 »

Kiitos vinkistä,lähden etsiskelemään.
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
jäsen 57
Viestit: 395
Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 3:23 pm

Viesti Kirjoittaja jäsen 57 »

Löytyihän niitä sieltä sivuilta.En vaan hoksannut tilannetta,kun tuijotin tuohon volttimäärään.Minun tilanteessa se pötkö johdon väliin olisi paras vaihtroehto.Nyt jäin kuitenkin lisänä kaipaamaan halpoja kylkivaloja ledein varustettuna.mielen kiinnosta ja tosissaan,kunn motonetissa niidenkinn hinta on vielä jonkinmoinen vettattuna näihin led.perävaloihin.
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
Avatar
vm
Viestit: 119
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 6:19 pm
Paikkakunta: ylitornio

Viesti Kirjoittaja vm »

Käväse lähimmässä kuormuriliikkeessä sieltä löytyy.
Väköstin omaan kärriin sieltä löytyvistä valoista kumpaankin sekä 12 että 24 volttiseen käypäsen.




http://smg.photobucket.com/albums/v483/ ... valmis.jpg
jäsen 57
Viestit: 395
Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 3:23 pm

Viesti Kirjoittaja jäsen 57 »

komean trailerin olet ainakin tehnyt.löytyikö sieltä kuormuri kaupasta juuri johtojen väliin joku juttu.
Seppo Linnama .p.050-5393730,Masku
Vastaa Viestiin