LJ:n ohjauksen keventäminen
Valvoja: Käyttäjä
LJ:n ohjauksen keventäminen
Moro.
Muistaisin että slck:n vanhalla palstalla on ollut vuosia sitten juttua että miten LJ:n ohjauksen saa paremmin tehostavaksi. Nyt en löydä juttua mistään vaikka olen kuinka koittanut hakea.
Voisiko joku tietävä ystävällisesti jeesata kertomalla ohjeet? Saattoi olla että jotain porattiin simpukasta?
T: Jussi
Muistaisin että slck:n vanhalla palstalla on ollut vuosia sitten juttua että miten LJ:n ohjauksen saa paremmin tehostavaksi. Nyt en löydä juttua mistään vaikka olen kuinka koittanut hakea.
Voisiko joku tietävä ystävällisesti jeesata kertomalla ohjeet? Saattoi olla että jotain porattiin simpukasta?
T: Jussi
tehostajan pumpun sisuskaluja on ainakin muokattu löyty tuolta offipalstan puolelta tämmönen ohje.
http://westtexasoffroad.homestead.com/p ... ering.html
sen verran vielä että tossa ohjeessahan ei ole toyotan pumppu mut samanlailla voi tehä siihenki!
http://westtexasoffroad.homestead.com/p ... ering.html
sen verran vielä että tossa ohjeessahan ei ole toyotan pumppu mut samanlailla voi tehä siihenki!
Ja sen karan reiän poraamisessa ei kannata alkaa ahneuksissaan hulluttelemaan, ei tuu hyvä... Ihan pari napsua vaan isommaks. En nyt muista millejä ulkoa. Ja sitä karan päässä olevaa poikittaiskoloa kans hiukan isommaks, vaikkapa varovasti millin laikalla.
Ja se kannattaa muistaa, ettei mopolla kuuhun. Saginaw on suositeltava vaihtoehto.
Ja se kannattaa muistaa, ettei mopolla kuuhun. Saginaw on suositeltava vaihtoehto.
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano