Kuva Kuva

J120 Suutinvika iski

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Gebes
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Syys 10, 2013 7:10 pm
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Gebes »

Eli vm.2004-2007 malleihin?
Milloinkohan ovat kutsuneet?
Meillä 2005. Tosin ostettu n.1kk sitten ja ns. suomiauto.
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Mallit väliltä:

KDJ125 JTE AZ29J# 00019035-00050831 Kesäkuu, 2004 --> Lokakuu, 2007

KDJ120 JTE BZ29J# 00049705-00160767 Kesäkuu,2004 ---> Lokakuu, 2007

Palsta viestien mukaan ainakin 2010 on ollut moinen kampanja Suomessakin päällä.
kenni_
Viestit: 383
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ »

Joo, kyllä toi kampanja on ollu myös suomessa ja kaikki noi cruiserit on kutsuttu vaihtoon. En tiedä mikä on sitte menny vikaan. Onko auto muuten jo kunnossa?
Avatar
pertsa
Viestit: 198
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 9:11 am
Paikkakunta: Holmestrand Norge

Viesti Kirjoittaja pertsa »

vartiainen kirjoitti:
pertsa kirjoitti:Mun käsityksen mukaan koskee koko euroopaa :roll: Minäkin sain kutsun vaikka on 2009 malli ja joka huollossa tarkistetaan öljysihtti
Vaihdettiinko sulle ne tiivisteet? Alumiiniset tuli ilmeisesti 2007--> malleiihin.
Ei vielä ole vaihdettu seuraavat joka huollossa jos on jotain normaalista poikkeavaa öljyn seassa tai sihdissä
parukit
Viestit: 108
Liittynyt: To Marras 15, 2012 8:25 pm
Paikkakunta: Ypäjä

Viesti Kirjoittaja parukit »

Olen hankkimassa 120-sarjan cruiseria. Siitä ei ilmeisestikään ole vaihdettu näitä suuttimen tiivisteitä, kun oli 2010- 2012 kolarin takia poissa käytöstä.
Onkohan tämän kampanjan puitteissa vielä mahdollisuus saada tiivisteet vaihdatetuksi Toyotan piikkiin? Kyseessä BZ29J2.
Avatar
pertsa
Viestit: 198
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 9:11 am
Paikkakunta: Holmestrand Norge

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Lähimältä Toyota liikestä saat tietoa mitä sille on tehty aikaisemmin
kenni_
Viestit: 383
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ »

Mikäs on MattiC:n auton tilanne? Joko liikkuu?
MattiC
Viestit: 19
Liittynyt: La Huhti 06, 2013 6:05 pm
Paikkakunta: Hartola

Viesti Kirjoittaja MattiC »

Auto on kasassa mut laturin valo palaa ja uus laturi maanantaina tulossa ja sit saan auton ajoon. omituisesti laturi hajonnu remontin aikana. oli kyl ihan pikkusen paljon metallihilettä siel imusiivilässä ja öljypohjassa oli semmonen metallinen paksu kura pohjalla. laakeria ol jos jonkun näköstä pamahtannu.
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Oisko siella joku maapiuha jaanyt irti/loysalle
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
kenni_
Viestit: 383
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ »

MattiC kirjoitti:Auto on kasassa mut laturin valo palaa ja uus laturi maanantaina tulossa ja sit saan auton ajoon. omituisesti laturi hajonnu remontin aikana. oli kyl ihan pikkusen paljon metallihilettä siel imusiivilässä ja öljypohjassa oli semmonen metallinen paksu kura pohjalla. laakeria ol jos jonkun näköstä pamahtannu.
Kehtaako kysellä mitä kustansi remontti?
ottok
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2013 9:06 pm
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja ottok »

Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?

Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.

Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...

Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?

Kiitos,
julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli »

Onkos näitä suutin vikoja ollut vm. 2003 120:ssä? Itellä on loppu vuodesta 2003 rekisteröity vekotin ja tietyillä kierroksilla kuuluu semmonen hiukan korkeampi säksätys tai nakutus. Oisko se sitten venttiilinnostimista tai suuttimista? Viime viikolla katsastin auton ja savuarvot oli matalat, vetoja on ja kaikin puolin pelaa. Näitä kauhu stooreja lueskellessa sitä vainoharhasesti kuuntelee oman autonki moottoria. Jossain puhelevat että olis tälle mallille ominaisuus eikä vika.
kenni_
Viestit: 383
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ »

ottok kirjoitti:Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?

Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.

Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...

Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?

Kiitos,
Taitaa olla suositus lähellä nollaa. Omat oli ihan vituillaan jo kun arvo oli jotain 5.
kenni_
Viestit: 383
Liittynyt: La Maalis 31, 2012 12:30 am
Paikkakunta: Kuhmalahti

Viesti Kirjoittaja kenni_ »

julibuli kirjoitti:Onkos näitä suutin vikoja ollut vm. 2003 120:ssä? Itellä on loppu vuodesta 2003 rekisteröity vekotin ja tietyillä kierroksilla kuuluu semmonen hiukan korkeampi säksätys tai nakutus. Oisko se sitten venttiilinnostimista tai suuttimista? Viime viikolla katsastin auton ja savuarvot oli matalat, vetoja on ja kaikin puolin pelaa. Näitä kauhu stooreja lueskellessa sitä vainoharhasesti kuuntelee oman autonki moottoria. Jossain puhelevat että olis tälle mallille ominaisuus eikä vika.
Kannattaa käydä kyllä mittauttaan suuttimet..
ottok
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Tammi 22, 2013 9:06 pm
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja ottok »

kenni_ kirjoitti:
ottok kirjoitti:Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?

Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.

Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...

Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?

Kiitos,
Taitaa olla suositus lähellä nollaa. Omat oli ihan vituillaan jo kun arvo oli jotain 5.
Joo pitää mittailla heti kun saa kaapelin. Muistaakseni Pradopointilla oli hyvät ohjeet toimenpiteeseen.
Vastaa Viestiin