Sivu 6/14

Lähetetty: Su Marras 03, 2013 11:57 am
Kirjoittaja Gebes
Eli vm.2004-2007 malleihin?
Milloinkohan ovat kutsuneet?
Meillä 2005. Tosin ostettu n.1kk sitten ja ns. suomiauto.

Lähetetty: Su Marras 03, 2013 1:04 pm
Kirjoittaja vartiainen
Mallit väliltä:

KDJ125 JTE AZ29J# 00019035-00050831 Kesäkuu, 2004 --> Lokakuu, 2007

KDJ120 JTE BZ29J# 00049705-00160767 Kesäkuu,2004 ---> Lokakuu, 2007

Palsta viestien mukaan ainakin 2010 on ollut moinen kampanja Suomessakin päällä.

Lähetetty: Su Marras 03, 2013 7:28 pm
Kirjoittaja kenni_
Joo, kyllä toi kampanja on ollu myös suomessa ja kaikki noi cruiserit on kutsuttu vaihtoon. En tiedä mikä on sitte menny vikaan. Onko auto muuten jo kunnossa?

Lähetetty: Ma Marras 04, 2013 2:20 pm
Kirjoittaja pertsa
vartiainen kirjoitti:
pertsa kirjoitti:Mun käsityksen mukaan koskee koko euroopaa :roll: Minäkin sain kutsun vaikka on 2009 malli ja joka huollossa tarkistetaan öljysihtti
Vaihdettiinko sulle ne tiivisteet? Alumiiniset tuli ilmeisesti 2007--> malleiihin.
Ei vielä ole vaihdettu seuraavat joka huollossa jos on jotain normaalista poikkeavaa öljyn seassa tai sihdissä

Lähetetty: Ti Marras 05, 2013 5:50 pm
Kirjoittaja parukit
Olen hankkimassa 120-sarjan cruiseria. Siitä ei ilmeisestikään ole vaihdettu näitä suuttimen tiivisteitä, kun oli 2010- 2012 kolarin takia poissa käytöstä.
Onkohan tämän kampanjan puitteissa vielä mahdollisuus saada tiivisteet vaihdatetuksi Toyotan piikkiin? Kyseessä BZ29J2.

Lähetetty: Ti Marras 05, 2013 8:01 pm
Kirjoittaja pertsa
Lähimältä Toyota liikestä saat tietoa mitä sille on tehty aikaisemmin

Lähetetty: La Marras 09, 2013 8:37 pm
Kirjoittaja kenni_
Mikäs on MattiC:n auton tilanne? Joko liikkuu?

Lähetetty: Su Marras 10, 2013 4:47 pm
Kirjoittaja MattiC
Auto on kasassa mut laturin valo palaa ja uus laturi maanantaina tulossa ja sit saan auton ajoon. omituisesti laturi hajonnu remontin aikana. oli kyl ihan pikkusen paljon metallihilettä siel imusiivilässä ja öljypohjassa oli semmonen metallinen paksu kura pohjalla. laakeria ol jos jonkun näköstä pamahtannu.

Lähetetty: Su Marras 10, 2013 6:00 pm
Kirjoittaja PETEBJ75
Oisko siella joku maapiuha jaanyt irti/loysalle

Lähetetty: Su Marras 10, 2013 6:58 pm
Kirjoittaja kenni_
MattiC kirjoitti:Auto on kasassa mut laturin valo palaa ja uus laturi maanantaina tulossa ja sit saan auton ajoon. omituisesti laturi hajonnu remontin aikana. oli kyl ihan pikkusen paljon metallihilettä siel imusiivilässä ja öljypohjassa oli semmonen metallinen paksu kura pohjalla. laakeria ol jos jonkun näköstä pamahtannu.
Kehtaako kysellä mitä kustansi remontti?

Lähetetty: Su Joulu 01, 2013 12:09 pm
Kirjoittaja ottok
Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?

Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.

Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...

Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?

Kiitos,

Lähetetty: Su Joulu 01, 2013 4:56 pm
Kirjoittaja julibuli
Onkos näitä suutin vikoja ollut vm. 2003 120:ssä? Itellä on loppu vuodesta 2003 rekisteröity vekotin ja tietyillä kierroksilla kuuluu semmonen hiukan korkeampi säksätys tai nakutus. Oisko se sitten venttiilinnostimista tai suuttimista? Viime viikolla katsastin auton ja savuarvot oli matalat, vetoja on ja kaikin puolin pelaa. Näitä kauhu stooreja lueskellessa sitä vainoharhasesti kuuntelee oman autonki moottoria. Jossain puhelevat että olis tälle mallille ominaisuus eikä vika.

Lähetetty: Su Joulu 01, 2013 6:10 pm
Kirjoittaja kenni_
ottok kirjoitti:Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?

Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.

Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...

Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?

Kiitos,
Taitaa olla suositus lähellä nollaa. Omat oli ihan vituillaan jo kun arvo oli jotain 5.

Lähetetty: Su Joulu 01, 2013 6:24 pm
Kirjoittaja kenni_
julibuli kirjoitti:Onkos näitä suutin vikoja ollut vm. 2003 120:ssä? Itellä on loppu vuodesta 2003 rekisteröity vekotin ja tietyillä kierroksilla kuuluu semmonen hiukan korkeampi säksätys tai nakutus. Oisko se sitten venttiilinnostimista tai suuttimista? Viime viikolla katsastin auton ja savuarvot oli matalat, vetoja on ja kaikin puolin pelaa. Näitä kauhu stooreja lueskellessa sitä vainoharhasesti kuuntelee oman autonki moottoria. Jossain puhelevat että olis tälle mallille ominaisuus eikä vika.
Kannattaa käydä kyllä mittauttaan suuttimet..

Lähetetty: Ma Joulu 02, 2013 12:13 pm
Kirjoittaja ottok
kenni_ kirjoitti:
ottok kirjoitti:Ootteko seurailleet omatoimisesti suuttimien kuntoa?

Viime huollossa merkkiliikkessä todettiin kahden suuttimen olevan vaihtorajalla ja suositeltiin varautumaan vaihtoon.

Tilasin techstreamin+kaapelin, että voi seurailla korjausarvojen kehitystä. On ollut vaan jo 2 kk tulossa kiinasta...

Onko jollakin hajua, minkälaisilla arvoilla viimeistään kannattaa vaihtoon ryhtyä?

Kiitos,
Taitaa olla suositus lähellä nollaa. Omat oli ihan vituillaan jo kun arvo oli jotain 5.
Joo pitää mittailla heti kun saa kaapelin. Muistaakseni Pradopointilla oli hyvät ohjeet toimenpiteeseen.