Kuva Kuva

HJ:n ohjaussimpukan korjausneuvoja?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

jouniw
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 8:48 pm
Paikkakunta: Hämeenkyrö

HJ:n ohjaussimpukan korjausneuvoja?

Viesti Kirjoittaja jouniw »

Onko HJ:n simpukkaan mitää korjaussettiä kaupan.

Editoin Hieman otsikkoa T:Ylläpito
metsään ja hinurilla takaisin
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Mitäs vikaa siinä on?

Ja neuvona että pura se pesuvadissa ja viemärittömässä tilassa jossa on siisti tyhjä lattia...
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
jouniw
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 8:48 pm
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja jouniw »

on vähän väljää ohjauksessa
metsään ja hinurilla takaisin
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

jouniw kirjoitti:on vähän väljää ohjauksessa
Jos siinä ei ole kuin väljää, niin se lähtee kyllä kiristämällä. Jos putsaat siitä simpukan päältä kurat pois, niin siinä näkyy mutterin kanta ja keskellä olevassa pultin päässä on ruuvarin ura. Nosta eturenkaat ilmaan ja käännä renkaat jompaan kumpaan reunaan. Mutteri auki ja kiristät ruuvarilla pikkuhiljaa ja toinen kääntelee rattia josko rupee jo ahdistamaan. Silleen kandee kiristää, ettei ahdista pyörien ollessa linkussa, keskivaiheilla toimii sitten joka tapauksessa. Lopuks mutteri kireelle ja testaa, ettei ahdista senkään jälkeen.
#428
jouniw
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 8:48 pm
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja jouniw »

jep .Löysin kyllä tuon ohjeen haulla mut aattelin kysästä onko siihen mitään varaosa settiä . Oli aikanaan bertta ja siitä kiristin niin se rupes het jumitteleen .
metsään ja hinurilla takaisin
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Joo se kiristys tapahtuu luokkaa 1/8 osa kierroksittain kerrallaan ja välillä kokeilu. Jos vanhan simpukan säätää keskeltä välyksettömäksi niin se kyllä reuna-alueilla sitten takertaa.

Ja ne muutkin väljät kannattaa huomioida eli ohjausvarren nivelet,löysät raidetangon päät,ym.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Vastaa Viestiin