Kuva Kuva

bj45 3b koneeseen turbo

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
tapanir
Viestit: 39
Liittynyt: To Marras 25, 2004 5:37 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

bj45 3b koneeseen turbo

Viesti Kirjoittaja tapanir »

Tällä tiellä siis ollaan, ohjaustehostimen asennuksen jälkeen taitaa olla polulla seuraavaksi turbon asennus.
Autolla ajellaan "katuajoa" paljon pysähdyksiä ja lähtöjä. Välillä pidempiä reissuja 300km.
Tarkoitus ei olisi liikaa virittää vaan haen ahdettua kestävyyttä. onko mahdoton pyyntö? sellainen ahdin joka ahtaisi siis melko alhaisilla kierroksilla.
Tässä koottuja vinkkejä ja heränneitä kysymyksiä
- MIKÄ TURBO ? Schwitzer s2a (valmet), Holset, tc20, tc26, kkk,
- sopiva A/R luku tähän 3.5L moottoriin ?
- öljy panjolla öljynpainemittarista t- haaralla, pitääkö painetta kuristaa ?
- öljyn paluu huohottimeen tai öljypohjaan, alaspäin
- säädettävä hukkaportti tai kiintee, noin 0.5 (7 PSI) paineella
- dump venttiili, tarvitaanko ? jos kyllä, mistä alipaine tieto, läpän alle muhvi ?
- pumpun kalvosta jotakin puhetta
- öljy ilmanputsarin vaihto normaaliin

Nyt saa neuvoa.
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Foorumilla on keskusteltu kyseisestä asiasta. hakua käyttämällä kyllä löytyy.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Aussien Turbo Glide-kitti käyttää Garretin gt25:ä ja maksaa 1900e+ rahdit, heräilee vissiin aika alhaalta joten mukava peli nurkka-ajeluun.
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Vastaa Viestiin