Kuva Kuva

BJ-75 rungon paino?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

pyyvama
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 5:47 pm
Paikkakunta: Tampere

BJ-75 rungon paino?

Viesti Kirjoittaja pyyvama »

Mortonki!

Olisko kellään hajua BJ-75 tai esmes hj-60 rungon painosta?
Tarttis kysyä sinkityksen hintaa ja se menee vissiin painon mukaan.

Matti
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

Siis se paino on se mitä sitä sinkkiä jää kiinni siihe runkoo. Punnitus eka ennen käsittelyä ja käsittelyn jälkee.
Sinkittävän kappaleen painolla einole väliä vaa pinta-alalla johon sinkki jää kiinni.
Lepoantti sano et se ois suunnillee saman hintasta ku puhallus ja maalaus, ehkä vähä halvempaaki.
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Avatar
Jussi
Viestit: 396
Liittynyt: La Joulu 03, 2005 11:14 pm
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kyllä minä oon aina joutunut maksamaan nimen omaan kappaleen lähtöpainosta. Ei siitä paljonko sinkkiä jää runkoon.
lepoantti
Viestit: 206
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 7:14 pm
Paikkakunta: sawo

Viesti Kirjoittaja lepoantti »

kaksi tai oikeastaan kolme tojon runkoa kun kaverin hj:n runko oli yhdessä kuormassa olen käyttänyt sinkissä, ensimmäisestä aikaa liki 10 vuotta.

- rungon pitää olla puhdas kaikesta maalista ja massasta, ruoste ei haittaa. eli huolellinen hiekkapuhallus pakollinen. kaikissa paikoissa eivät välttämättä halua maalattuja ja paskaisia kappaleita hapotusaltaisiin. ja sinkittämössä pakolla tehtynä puhdistus maksaa.....

- kappalle punnitaan sinkityksen jälkeen josta hinta määräytyy, hinta on riippuvainen pärstäkertoimesta, työnvastaanottajan innostuneisuudesta ( tai innottomuudesta ) ajoneuvoihin, mahdollisista sopimuksista jos sellaisia pääsee hyödyntämään jne. päivän hinta ja sinkittämön halukkuus asiaan selviää parhaiten kysymällä sieltä missä mielii sen teettää!!!

- ensimmäinen hiluxin runko tais jäädä maksamaan ilman puhallusta n.150e eli alle e/kg, nuo viimeisimmät 200-250e paikkeilla, mutta kun kuormassa oli muutakin niin ei jaksa muistaa.
Vastaa Viestiin