Kuva Kuva

kzj 95 korotukseen neuvoja

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

kiituri
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:46 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

kzj 95 korotukseen neuvoja

Viesti Kirjoittaja kiituri »

tilailin voimissani tuollaiset 75mm korotussarjat kzj95-96 pirsssiini.
eli satsiin kuului iskarit ja jouset ympäri auton.
no asentelin ne paikalleen ja takapäästä tuli ihan jees,mutta etu pään kanssa oli hiukka propleemia...
eli se nousi niin ääriasentoon ettei se toiminu ollenkaan.
onko muut tehny samanlaista virittystä?
haluais tietää että mitä kaikkea muuta sinne pitää vaihtaa että saa sen etupään toimimaan.

vastauksia mielellää sellaisilta jotka on joskus oikeasti itse tehnyt saman korotuksen.
eikä vain kuulopuheita.
J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

Lyhennät jousia tai asennat jotai painavaa keulille (vinssi).
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
kiituri
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:46 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja kiituri »

ei kyllä siihen keulalle ois pitäny asentaa vähintään 500kg aihion palanen että se ois ruennu toimimaan ees jotenki... vaihoin jo vakio jouset keulalle niin se nyt toimii jotenki. uusissa iskareissa jousen paikat on sen verran erikohdassa että vakiojousillakin keula nousi sen 75mm että pystyy pikku siirtymiä tekemään.
campperin kulumat on ihan perseellään ja raideväli n 10 cm kapeampi kuin takana nyt....
J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
Rölli
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 5:25 pm
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Rölli »

Kokemuksesta voin kertoa ettei saa toimimaan tolla korotuksella mitenkään.
Mulla on 50mm korotusta ja etuperää pudotettu etureunasta tuuman palikoilla että vetareissa pysyy kulmat edes jonkun järjen rajoissa.

Korkeampana ei saanut enää pyöränkulmia säädettyä ja veteli kiihdytyksessä/jarrutuksessa ihan mielivaltaisiin suuntiin. Ja tätä tietysti korosti vielä korotuksesta johtuen vinossa olevat raidetangot jotka elivät joustojen mukaan.

Oli aika nopea kokeilu ja paluu takaisin vanhaan :)
Ja tosiaan lisäpainona vinssi ja vinssipuskuri.
kiituri
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:46 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja kiituri »

juu helpoin se ois antaa periksi mutta en oo tottunu antamaan periksi ihan heti.
en vielä usko että tuollaiset korotussarjat ois tehty ja myynnissä jos niitä ei saa pelaamaan.
joillain osto palikoilla.
J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

Minkäs merkkinen vieteri-/iskarisetti kyseessä?
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
kiituri
Viestit: 31
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 11:46 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja kiituri »

J90-97
volvo C303
hdj80-90
+grizzly 660
Vastaa Viestiin