35"bfg allterrainit raapii??
Valvoja: Käyttäjä
35"bfg allterrainit raapii??
Joo elikkäs alla em. kiekot ja käy loka suojat vähän ahtaiksi.
vaihtoehtoja olis visiin korin korotus, pidemmät jousen kannakkeet, apujouset mitä muuta vois asentaa et sais pyörät reilusti tilaa pyöriä vaik vähän huonommassakin maastossa.
Miten sallittuja esim. apujouset, pid. jousenkannattimet tai korin korotus.
korin ja rungon väliset kumit aivan finaalissa vois laittaa vaik uudet kumit väliin mut vaan vähän järeämmät.
vaihtoehtoja olis visiin korin korotus, pidemmät jousen kannakkeet, apujouset mitä muuta vois asentaa et sais pyörät reilusti tilaa pyöriä vaik vähän huonommassakin maastossa.
Miten sallittuja esim. apujouset, pid. jousenkannattimet tai korin korotus.
korin ja rungon väliset kumit aivan finaalissa vois laittaa vaik uudet kumit väliin mut vaan vähän järeämmät.
takana ei onnistu et laittaisin jousen keskelle aksilaa kun ed. omistaja valmistanut "vähän" isomman tankin autooni, 2mm rosterista hitsattu 250l.
jos laittais pidemmät jousenkannattimet, niin varmaan leimalle olis vaihdettava vanhat, kuten pienemmät pyörätkin. leima onneks ens kerran vast 11-2006.
mitä meinaa "spring over" ... ...akseli pakan alle?
Poikkeaakohan pakuja koskeva lainsäädäntö ha:sta?
Mun hojo on 3+3h. paku
jos laittais pidemmät jousenkannattimet, niin varmaan leimalle olis vaihdettava vanhat, kuten pienemmät pyörätkin. leima onneks ens kerran vast 11-2006.
mitä meinaa "spring over" ... ...akseli pakan alle?
Poikkeaakohan pakuja koskeva lainsäädäntö ha:sta?
Mun hojo on 3+3h. paku
En suosittele noita riippukkeita...ainakaa noin pitkiä...
Uuet jouset saat n.600eellä(pajakulma yms.)
Alkuperäsiä ei kannata taottaa,maksaa puolet uusien hinnasta ja japanin rauta on 2n kuukauden päästä taas suora...
Jos runko yhtää pehmonen kannataa korin kiinnikkeet vahvistella ennenku laitaa korotus palikat korin alle...
Jos meinaat enemmänki metässä ajella ni jou-ut kuitenki ottamaa ton tankin pois...on ensiimmäisen tai viimeistää toisen kiven jälkee puhki...
Soa olis kyllä melkein paras vaihtoehto,tulis joustoja lisää ja melko edullinen toteutaa...Ainaki mun mielestä,mitä SJV meinas sillä että on muka kallis???
Uuet jouset saat n.600eellä(pajakulma yms.)
Alkuperäsiä ei kannata taottaa,maksaa puolet uusien hinnasta ja japanin rauta on 2n kuukauden päästä taas suora...
Jos runko yhtää pehmonen kannataa korin kiinnikkeet vahvistella ennenku laitaa korotus palikat korin alle...
Jos meinaat enemmänki metässä ajella ni jou-ut kuitenki ottamaa ton tankin pois...on ensiimmäisen tai viimeistää toisen kiven jälkee puhki...
Soa olis kyllä melkein paras vaihtoehto,tulis joustoja lisää ja melko edullinen toteutaa...Ainaki mun mielestä,mitä SJV meinas sillä että on muka kallis???
Viimeksi muokannut nuppi, Pe Marras 04, 2005 10:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
soa=spring over axle tossa linkki kun mikjus tekee ko hommaa. http://www.phnet.fi/public/mika.jussilainen/bj40soa.htm