Kuva Kuva

1kz-te käyntiongelmaa ja mustaa savua.

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

anssi80
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2012 10:22 pm
Paikkakunta: Oulunsalo

1kz-te käyntiongelmaa ja mustaa savua.

Viesti Kirjoittaja anssi80 »

Elikkäs tuossa tuli keväällä vaihettua kansi tarviketiivisteellä joka tuli nyt vaihettua orkkistiivisteeseen koska alko valskaamaan parintuhannen kilometrin jälkeen. Noh ongelma ei ole siinä vaan siinä että kone ei nyt käykkään oikkeen, aluksi kuvittelin pienen tutkinnan jälkeen että nelosen suutin otti lopullisesti lopputili koska tuntu pätkivän ja mustan savun tuotto oli runsasta tyhjäkäynnilläki ja nopealla kierrosten nostolla kuulu ikävä kilinä "koneesta" (suuttimelta) roska tai joku muu, noh englannista uudet suuttimet. Uudet suuttimet paikoilleen, hiukan parani mutta ongelmasta ei päässytkään eroon. Nyt on jakopään ajotukset katottu pariinki kertaan ja pumpulta mittailtu ennakonsäädin ja testattu että se vetää. Vikakoodien luku/testaus ollut vähän hankalaa koska tuo englanti ei oikeen suju. Jotenki ollu semmonen kutina että ajotus ei oikeen taho olla kohdillaan tai ei oikeen säädy. Hiitaasti kun nostaa kierroksi niin kolinaa ei kuulu mutta kun nopeasti painaa kaasua niin johan kolisee. Kylmänä käy ensin vähän aikaa suunnilleen oikeen ja lämmetessä alkaa varsinaiset ongelmat. lämpimänäkin käy muutaman sekunnin ihan hyvin mutta kun kierrokset tasottuu sinne 750-800 niin alkaa vähän ryskyttään ja savuaan. Onko suomeksi vikakoodien testau/luku/tulkinta ohjeita