Kuva Kuva

BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
mikkoha
Viestit: 22
Liittynyt: La Syys 02, 2006 5:25 pm
Paikkakunta: KUUSAMO

BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö

Viesti Kirjoittaja mikkoha »

Kyseinen auto on ollut kahdella eri korjaamolla jarrujen säätöä varten.
Kertokaapa nyt kolleegat onko ilmauksessa jokin järjestys tai pitääkö jokin muu asia ottaa huomioon, kun korjaamolla eivät saa jarruja toimimaan.
Ongelmat alkoivat kun etujarrujen ilmausruuvit olivat ruostuneet ja ne piti vaihtaa uusiin. Kun ilmaus tehtiin, hävisivät takajarrut. Tässä rytäkässä vaihdettiin kaikki neljä takajarrusylinteriä uusiin, kun yksi sylinteri vuoti nestettä.
Viimeksi kun kävin korjaamolla, niin jarruja kuulemma pitää pumpata pari kertaa ennen kuin poljin ottaa vastaan.
Voit halutessasi soittaa minulle 040-5205672
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4321
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Re: BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Yksi vinkki on tässä.
http://www.phnet.fi/public/mika.jussila ... interi.htm

kengät lähelle ennen ilmausta.

Jos ei muuu auta niin ilmausruuvin puolelta ilmaus.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
VeeWee
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Touko 24, 2013 8:13 pm
Paikkakunta: Salo

Re: BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö

Viesti Kirjoittaja VeeWee »

Toi pumppaamisen tarve viittais että joku kenkä ois liian kaukana.
Ilmaus pitää myös tehdä ensin lyhimmästä piiristä ja viimeisenä kauimmaisesta.
BJ45 pick-up -82
BJ40 (2+4) -77,-78, -80 -80
HJ60
Vastaa Viestiin